עידכונים מהבית -יום96- 13.3

../images/Emo140.gif יותנסקי ,עודדתי אותי עכשיו ,גם קרובתי

לא למדה לרחוץ כלים אך מידי ערב שבת בתורה היא עושה זאת ,מקווה שבסוף תיהייה גם בלבוסטה. טוב האל נתן לה יופי ושכל כל השאר יבוא כבר!
 

גליה 128

New member
"אחות גדולה" איפה את רואה ביישנות אצל סיון???

תעשי לי טובה, בחורה טובה היתה רואה כמה הבחור שהיא "אוהבת" סובל, היתה שותקת ואומרת לעצמה שלא תכביד עליו יותר. היא דואגת רק לתחת שלה, כל הזמן היא מתחרה עם עמיר: "אני סובלת יותר". "אתה סובל רק קצת כי אני סובלת".... בחייך,,, זאת בחורה בוגרת? זאת פריחה בהתהוות.
 
128 אני רואה את ביישנותה להגיד לו פעם אחת

ולתמיד שיעוף ממנה,ואת מה שהיא חושבת עליו באמת,אך בגלל שזה לא יעשה לו רע מול המתמודדים או הצופים היא מתאפקת ומתביישת להעליב אותו,אבל
שתיתגבר על ביישנותה זאת ותעיז להגיד זאת ,כי היא באמת צריכה לסבול אותו בתוכנית , אני כבר לא יכולה לסבול אותו ,אז בטח שהיא לא!!! מזל שיש לה רכילאית כמו ליהיא לשפוך את ליבה אליה. אם לא היית מתביישת היית אומרת לו כמה מנוול הוא ביחסה אליה, ושהוא דו פרצופי הכי גדול, שבמיטה מחבק ואחר כך זורק. התבלבלת בקשר לפריחה ,זאת ליהיא בכבודה ובעצמה. סיוון לפחות סוף סוף מתפקחת מהתאהבות באדם הלא נכון וזאת גם בגרות להבין זאת!
 
המשחק מכור לטובת פרידה וליהיא. ג'קי ונופר ביר

בירידה באיך שמציגים אותם. את נופר מציגים פוגעת בג'קי ואת ג'קי כמו אדם חלש שלא מגיע לו. אל תסמסו לכיס של קופרמן
 

אורקנט

New member
הכל השנה מבוים כך שעושים מניפולציה עלי הצופה

שיצביע עבור גקי או נופר ואתמול הגדילו לעשות והעמידו אותם זה מול זה כשהצופה משלים את השאלה שלא נשאלה אך ריחפה באוויר התוכנית מי ינצח? גקי? או נופר? השאר לא רלונטיים ורק ישמשו תפאורה לגמר ולכן התוכנית השנה מאוסה ומתאימה לילדי בית ספר שעדיין לא מספיק מתוחכמים בכלל זה סיפור על כיתה טיפולית פרידה המנהלת "הרעה" שבלעדיה חיי היום יום בבית הספר היו תקועים נופר "מלכת" הכיתה שאוי למי שיאים על מעמדה וכו וכו אני הייתי רוצה שהזוכה הגדול יהיו פרידה ליעוז או ליהי אבל כנראה שאמשיך לחלום אלא אם יקרה נס
 

wizman76

New member
הסמסים ממש לא תמיד קובעים, ראה מקרה יגאל ודנה

הם עושים מה שהם רוצים..
 

BEAUTY האחת

New member
האסמסים לא קובעים כלום!!רק מגדילים את חשבונו

של מישהו הצוחק על הצופים וכל הדרך לבנק.
 

אורקנט

New member
מרגישה שעובדים עלי אך אסמס ליהי ליעוז ופרידה

כי אני לא רוצה שיצאו לפני הגמר ולו רק כדי לעצבן את דנה ומירב ואולי בגמר המהמרים יעלו אחד מהם לניצחון בניגוד לכל הציפיות?
 

רונדו10

New member
אורקנט.יש לנו טעם זהה

גם אני מסמס בדרך כלל לליהי ופרידה .לליעוז עדיין לא יצא לי לסמס וגם לא נראה שיצא בעתיד . פרידה הכי מעניינת .תותחית .אני ממש אוהב אותה וגם ליהי זורמת ומצחיקה חייכנית מקווה ששתיהן יגיעו לסוף ואולי אחת תזכה :) אני ממש לא אוהב את ג'קי ונופר .לא מבין מה אנשים מוצאים בהם
 
זה המושתלים שההפקה שותלת בפורום

תמשיכו לסמס "אני לא מאמין להם אבל אני יסמס..... וכל העדר אחריו
 

ggroneet

New member
אני אגיד לך מה מוצאים בהם

הם תת רמה פשוט. ג'קי משחק אותה מצחיק כאשר אף אחד לא צוחק ממה שהוא עושה אלא ממנו. הוא אדיוט גמור. לא יצאה לו מילה חכמה אחת כל התוכנית. נופר היא מגעילה, ללא שכל, עצבנית רצינית שיודעת רק לצעוק ולצרוח. חושבת את עצמה יותר מדי. בקיצור, מי שמוצא בהם משהו זה כל אלה שהם קופי הם! הם רואים בהם מראה לעצמם. רוצים להציל את ג'קי מהחיים הקשים שהוא נמצא בהם (מצב כלכלי) ולעזור לו. אלוהים ישמור אם הוא או נופר מנצחים. נותנים במה לבמהות האלה.
 
ליעוז ליהיא פרידה

בושה להפקה שלושתם הבייתה ומהר שלושתם התגלו כפחדנים וצבועיים של העונה
 

רונדו10

New member
שמעתי הרבה דברים על פרידה .פחדנית?

זה דבר חדש פרידה הכי לא פחדנית.הצחקת אותי על הבוקר .וגם ליהי ממש לא פחדנית
 
למעלה