עודכן הסקר לחדש

MineraL

New member
../images/Emo41.gif עודכן הסקר לחדש ../images/Emo41.gif

"עונה שלישית לדעתך..." להצבעה בסקר יש ללחוץ כאן. מעבר לכך, אתם מוזמנים להגיב ולשתף את תשובותכם
תוצאות הסקר הקודם: מה דעתכם על המעבר של פול קלרמן לצד של סקופילד וברואוס? יכול להיות נחמד, אך ייתכן שקלרמן יחליט לעבור לצד ``החברה`` חזרה כי הוא פטריוט מלידה - 44.21% רע. ידוע וצפוי שקלרמן ישוב לעבוד עם הנשיאה ויעשה הכל כדי להשלים את משימתו - 28.42% מעולה! המחשבה שביל ``מחק`` אותו ואת עבודתו גרמה לו לעבור צד ולהיות נאמן לו. - 27.37% אחר, פרט בדיון בפורום - 0.00% סה"כ קולות: 95
 

Moreiro

New member
לא

זה היה על סמך הסיום של 213, לפני שנגמרה הפגרה.
 

Moreiro

New member
עד 214 שודר בארץ

הסקר הקודם התייחס ל213, שזה מה ששודר כשהוא עלה גם בארץ וגם בארה"ב.
 

Garth Karunia

New member
ולגבי עונה שלישית -

זה יכול להיות מענין, וזה בתנאי שיפתחו קווי עלילה חדשים ומאתגרים... (למרות שקשה לי לחשוב על קווי עלילה אפשריים)...
 

מתוקק

New member
למה לא לעשות עונה שלישית

אם אין להם רעיון מוצלח אם עלילה הגיונית ושיראה אמיתי כמו בעונות האלו אז חבל שיעשו סתם עוד עונה שלישית בשביל לומר שעשו וימרחו את העלילה , ובכך יהרסו את כל הסידרה ,הלא כן?
 
כמובן שלא יהיה כמו העונה הראשונה

אבל בלי סקופילד לתמיד?? מעדיפה קצת לסבל ולהתרגז על התסרטאי ועל הבימאי ובלבד שימשיכו להעניק לי את התענוג הזה.. לעוד עונה נוספת לפחות!!
 
גרמת לי לשנות את דעתי..

בהתחלה העדפתי שלא תיהיה עונה שלישית, כי זה יהרוס וכבר לא יהיה מעניין כמו שהיה כשהיה כלא, אבל עכשיו אני מאוהבת בוונט ולכן לא אכפת לי לראות אותו גם בעוד 10,000 עונות משעממות!!
 

gozala

New member
יש כמה וכמה כותבים לסידרה לא?

נקווה שתהיה עונה שלישית, קשה יהיה להיפרד ממייקל סקופילד ושרה, לינק קצת מבצע SINK ושוקע אכן, מתפרץ ולא ממש ברמה... מי הבמאי שמעודד אותו להתנהגות המביכה הזו? (ראו פרק 18 למשל...)
 

gozala

New member
חצילונת, אני ממש נבוכותי בפרק 18!

שם בחדר במלון בשיקגו, הSINK הזה מדבר בשקט כמו אדם מתורבת, ופתאום צורח את סוף המשפט עד שהוורידים בצווארו בולטים, זה ממש התמיה ולא היה במקום.כשאגיע לזה (יותר מאוחר במשך היום אולי) אצלם את הקטע! היה עוד קטע באחד הפרקים הקודמים, (בעונה ה-2 כמובן) לא מסוגלת להיזכר פתאום ה-SINK מתפרץ בצעקות, בחיאת! הוא אמנם כביכול בריונצ'יק אבל בבסיסו אדם חיובי וטוב. ההתפרצויות האלה לא במקום (ואת זה צריך להודיע לבמאי!)
 

gozala

New member
sink זה: טובע,שוקע,יורד,נופל

צונח, גווע, וכו' מילה עם הרבה משמעויות, שם התואר הזה במובן השלילי שלו, מתאים לו כשהוא צועק ומאבד שליטה על עצמו!
 
זה כל היופי שבו...

הוא הדמות היחידה בסדרה הזאת שאוהבת להתפרץ על אנשים, שאני אוהבת באמת... כי סקופילד לא ממש נחשב, הוא נשמה טובה, והוא לא אוהב להתפרץ על חפים מפשע... נגיד את טי-באג, אברוצ'י ומהון, אני לא מבינה למה אתם אוהבים אותם, הדמויות האלו נעשו בשביל שנשנא אותם!
 

gozala

New member
טי באג ואברוצ'י? טיפוסים!

ממש הכניסו Juice לסידרה, הם נהדרים! חבל מאוד שהרגו את אברוצ'י,היוצרים חסמו לעצמם אפשרויות נהדרות להמשך. סקופילד הוא COOL, אדם מחושב שיודע את אשר לפניו (עד למידה מסוימת). מי מתפרץ על חפים מפשע, מה עניין שמיטה להר סיני? SINK מתפרץ תוך שיחה עם שרה ומייקל בכלל. את מהון אני לא סובלת! רוצח סידרתי בכסות החוק, אמנם שלא בטובתו כביכול והוא נתון לסחיטה אבל, כמו שמייקל אמר לו "אתה לא מהחבר'ה הטובים" וכדאי שתעשה חושבים! אם את חושבת שטי באג ואברוצ'י נועדו לכך שנשנא אותם את טועה בעליל! הם טיפוסים משגעים שבלעדיהם הסידרה הזו הייתה נראית אחרת לגמרי, זה לא שחור ולבן כאן: מציגים לך כאן דמויות שמעלות לא פעם חיוך. אני את טי באג ממש אוהבת (לשנוא), הוא פאטתי ראוי לרחמים ולבוז סוציופאט אבל בהחלט מוסיף רוטב ועניין.
 
רגע אבל אם תיהיה עונה שלישית זה

אומר שהעונה השנייה לא נפתרת, ולינקולן עדיין יהיה אשם...?? לאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!
 
למעלה