עדכוני לילה-יום 88 ה-27.11

אפרילA

New member
היא נשארת בגלל שהיא כל הזמן היתה מועמדת עם

אנשים שהיו עוד יותר שנואים או סיבות אחרות שהן בבחינת מזל.
 
שפרה נשארת כי היא המשתתפת הכי טובה

חד וחלק המשתתפת שהכי מגיע לה לנצח במשחק הזה! התנהלותה גם אם היא הרגיזה חלק מהצופים זה רק מחוסר הבנה. שפרה היחידה שלא היתה צבועה, דברה שיחות נפש רק עם האנשים הקרובים לה - ובצדק! שפרה עמדה על דעתה בדברים עקרוניים - ולא פחדה להתעמת גם במחיר הדחתה! שפרה היחידה שיצרה תעסוקה לכל הדיירים - משחקי השש-בש, שח מט, ודמקה שפרה היחידה שהעסיקה את עצמה במחיר שיצחקו עליה (הסריגה) בשונה מהאחרים שהתעסקו רק בריכולים, השמצות וכו' וכו' שפרה יד בכל העשייה בבית: באפיה, בישולים, ניקיון ובהצלחת משימות. שפרה לא קבלה קנסות על דיבור ללא מיקרופון!!!! שפרה לא תיאמה הדחות!!!!! וברור לי שיש הרבה שיצעקו על קביעה זו אולם כדאי להבחין בדיוק רב בשיחות של רגשות ומחשבות לבין תיאום כגון עינב-אשר-יוסי-קרן. (תיאום ברור מאד שהיה גם בשבוע שעבר בין יוסי- עינב- שחר) שפרה היא התמיכה החזקה ביותר עבור לאון ועבור רנין כמובן שביחד עם צבר עד שהודח. ואפשר להיזכר בעוד ועוד נכון ששפרה לא מושלמת כי אין בני אדם מושלמים. אבל, במשחק הזה שפרה היא הכי טובה וכן היא צריכה לנצח!!!!! כל השואלים למה היא מתנשאת למה לא התחברה לדיירים החדשים? תשובתי היא אחת ויחידה - כי היא הכי פחות צבועה שם. אני רואה את ההתחברות המהירה של יוסי, עינב ואיתי עם החדשים כצביעות הכי גדולה שם - זו היתה התחברות לשם צבירת כוח!!!! כדי שלא יעלו אותם להדחה!!!! ולא כפי שהמתייפייפים פה בפורום מדברים על "אנשים טובים באמצע הדרך..." שקבלו את הדיירים החדשים בשמחה באושר ובקבלת פנים ..... רק שפרה צריכה לנצח!!!!!!!!
 

PRINCESS GINA

New member
אני הולכת עם שפרה עד הסוף!!! ../images/Emo23.gif

יש המון אנשים שאוהבים אותה בעיר שלי
ובמכללה שלי, כולם הולכים עם שפרה עד הסוף, כי היא אחת משלנו, וכי מההתחלה היא הייתה מנצחת בעינינו!
 

Yoav120

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gifעינב - מלכה???

מותך הודעה שנכתבה ע"י מישהו שקורא לעצמו "למנס" בתגובה לחדשות היום (האח הגדול) באתר מקו. מיותר לציין שאני מסכים עם כל מילה. "ללא אבא שלה, היא לא הייתה מגיעה לשלב הזה בשום פנים ואופן. עינב היא ילדה מפונקת במובן הכי רע של המילה. ראשית, מהבחינה החומרנית: היא מרוויחה 5,000 ש"ח לחודש, אך מוציאה 30,000 ודורשת מהוריה לכסות זאת. הכסף כמובן מתבזבז על שטויות. היא רגילה לקבל כל דבר שהיא רוצה על חשבון אחרים ולא איכפת לה את מי היא דורסת בדרך. היא שקרנית פתלוגית: יתכן אפילו שהיא לא מודעת לגודל והיקף השקרים שלה, היא עושה זאת בלי להניד עפעף. היא צבועה ואין לה בעיה להסתחבק ואחרי רגע ללכלך על אותו אדם. היא קולנית, צעקנית, קנאית, נצלנית וגסת רוח. לא מתחשבת, אטומה, אין לה סובלנות אלמנטרית לשונה ממנה. היא כופה את עצמה על אחרים. היא משתמשת בדת בלי להבין דבר מהתכנים או הערכים של הדת . היא בורה באופן גורף. זה לא רק שהיא לא משכילה, היא ממש סתומה ולא יודעת דברים ממש אלמנטריים.היא רדודה לחלוטין ויש לה אישיות שמתפקדת על גבול הפסיכוטי."
 
@100.000 שקל אני שם עד סוף התוכנית על@@@

זהו. החלטתי שאני שם סכום של מאה אלף שקל על שלושה שיגיעו לגמר והם יוסי עינב ואיתי (וכדאי לכם להאמין שיש תימנים לא קמצנים כמו שאתם חושבים אני אוכיח לכם על אפכם וחמתכם.) ואם אתם לא מאמינים חכו תראו שהם השלושה שיגיעו לגמר. עכשיו תכתבו מה שאתם רוצים נראה מי יצחק בגמר. אותי כבשת מהיום הראשון וידעתי שאתה בדרך למיליון. בחוץ אתה כבר מלך בפנים אתה נסיך ולא רחוק היום שבוא אותך נמליך. ימים רבים הנעמת לנו את הזמן אבל תדע עלה לנו במזומן. עליתה לי יותר מארבעים ושניים אלף שקל אבל חפיף מעניין לי את הדקל (בולי). ימיה של שיפרה בבית הולכים ומתקצרים שהיא תצא יזרקו עליה כבר ביצים. מדינת ישראל עלייך משתגעת וכל הקנאים איבדו כבר את הדעת. התקשורת והמדיה לא יודעים איך לאכול מזרחי כמוך ואתה נותן להם את הופעת חייך. אותך ניסו להעיף הצעירים באופן קבוע ואנחנו נתנו להם בעיטה כל שבוע. לאוהבי שיפרה אתה כמו עצם בגרון ורק שתדע זה גם בזכות הבולבולון. לסיום אקצר ואומר שהדורבן שקלע לא בזמן ויקבל תמזומן בצ'ק שמן בחוץ יצחק על כל פרידמן שיצוץ
 
תימני אם יש לך כסף לך שם אותו

בבית חולים שנידר במחלקה האונקולוגית לילדים זה יותר חשוב מלזרוק את הכסף על הימורים ועל דיירים
 

דטין

New member
זה מאה אלף כמשל.

משל לנקמה וירטואלית של הבולבול דרך הבובליל . סבל אבותיו בריאליה,נוקם דרך תוכנית בידור ריאליטי. עירבוב על סף הפיוט..
 
@אף אחד לא יכול להגיד לי מה אעשה עם כספי

ותאמיני שאני תורם לכלל האוכלוסיה ובסכומים גדולים מאוד זה שאני ניחן בחושים חדים ומופלאים איך לעשות כסף ורבים מהסובבים אותי (לא הקרובים)שיש בהם קינאה על זה שאני שורף לפעמים על שטויות לדוגמא תוכנית ריאלטי. יש אנשים שיש להם כסף ושורפים אותו על כלום עושה את האדם טיפש אני לא חושב. אני מגיל צעיר מגלגל והמון קחו עצה להתקדם בממון בחיים. אל תתרכז על מה שאתה מבזבז תתרכז במה שאתה מכניס והכי חשוב לדעת. הבטחה אלוקית- תרום מעשר כדי להתעשר
 

שיאה1

New member
איזו משימה דבילית!!!אם כבר אדונים ומשרתים!

שכל הבית ידע...שאלו האדונים,,,,שפרע....יוני...עינב השאר יסונג'רו כשהם יודעים שהם משרתים חחחחחחחחחחחחחחחח הם היו ממורמרים!!!! והיה יותר קל לסנג'ר אותם!!!!
 

קפרי

New member
אם כך זה רק להוכיח? יש לי זוג חברים תמנים הכי

מקסימים ולא קמצנים אבל לא ישימו שקל על תוכנית ריאליטי סוחטת כספים וגם דמעות.
 
למעלה