עדכוני בוקר/צהריים-יום 88 ה-27.11

a10a

New member
מאיפה אתה יודע שהיא פיקטיבית?אולי היא בנוסף ל

למשימה השניה??? אולי הם מסכנים את המשימה שיוני שפרה ועינב מקבלים? הכוונה... אולי הם מרוויחים כסף במשימות הקטנות של שפרה עינב ויוני והם אוספים כסף...ועכשיו במשימה הזאת הם מסכנים 30% מהתקציב שהם זוכים??!! אי אפשר לדעת מה ההפקה מתכננת!! בכל מקרה המשימה עם הדומינו ממש מפגרת!! הם לא יצליחו!! וגם היא מאוד משעממת בשבילנו!!! מעניין רק לראות את הסוף כשהם מפילים את הלבנים!
 

jaycom

New member
נו לא צריך להיות גאון בשביל לראות שזה פיקטיבי

גם יוני ועינב דיברו על זה שבטח יקראו להם באמצע והם יצטרכו להפיל את הכל בכוונה.. זה כמו עם המשימה של התולעים.. יש אמיתית ויש פיקטיבית.. כמו המשימה של התולעים, המשימה הזאת לא אפשרית בכלל.. לא הגיוני שבונים מסלול דומינו כל כך ארוך עם כל כך הרבה פיתולים וסיבוכים מבלי שזה יפול.. מסלול דומינו כזה לוקח להכין הרבה מאוד זמן.. ברור לגמרי שזה פיקטיבי.. עינב יוני ושפרה בכלל לא מהרהרים בנושא, יוני אפילו שאל אותה אם הם יכולים להשתתף..
 

a10a

New member
השאלה היא אם הם יכולים באמת להשתתף??

כי עכשיו הם עובדים ואסור להם לעבוד!! שיכנסו לשאול... למה הם כל כך מזלזלים במשימות??
 

יNOT

New member
ההפקה מרמה אותם בשביל לתמוך במשימה שהפסידו בה

??????????????????? ככה זה נראה כרגע.
עוד התערבות בוטה של ההפקה? כן/לא
 
יא רוע קצת רחמנות על המסכנים

למה המשתתפים בפורום הזה לא מרחמים קצת על הדיירים? 87 יום של צמצום בדברים הכי אלמנטרים בחיים, מנטליות של כלא ופחד מכל דבר. איך אתם הייתם מסתדרים עם זה? מספיק עם ההפקה פה וההפקה שם. זה כולה משחק.
 

jaycom

New member
צודק באמת רחמנות

וילה עם בריכה וג'קוזי.. אוכל חינם, סיגריות חינם, מים, חשמל... הכל בלי כסף.. רחמנות..
 

jaycom

New member
וואי את חיה בסרט

מישהו מחייב אותם להיות שם? באמת שכחתי שכבלו אותם באזיקים... ואיזה השוואה, כלא השרון... חבל שלא אמרת כלא בתאילנד. אותם תנאים בול...
 
פשוט לא נשמע לי שאתה מודע לקושי

בלחיות באותו בית בלי לראות כלום חוץ מהבית במשך 87 יום, לאכול רק מה שאומרים לך, למדוד זמני סיגריות, לא להגיד כל מה שאתה חושב, להתנהג בצורה מסוימת, להתקלח במים קרים (אלא אם אתה חוזר לשיטת הדלי משנות ה-30), לחיות עם אנשים שאתה לא ממש אוהב או מסתדר וזה יום ועוד יום ועוד יום. נכון שהם לא כבולים באזיקים אבל כן אפשר להבין את הכלא הפסיכולוגי. החיים זה לא שחור לבן יש גם אפור...
 

jaycom

New member
מה קשור החיים לא שחור לבן

מה את צוחקת עליי? זה כמו שאני יגיד לא כל הנוצץ זהב.. אין קשר בין הדברים.. רחמנות על המסכנים? חחחח אני חותם לך שיש לפחות 2 מיליון איש שהיו מחליפים עם ה"מסכנים" האלה.. מסכנים זה הפליטים מדרפור שחיים מהזבל שאנחנו זורקים.. מסכנים זה המשפחות שמקבלות מוצרי בסיס מדי שבוע כי אין להם כסף.. האנשים שבבית האח הגדול הכי לא מסכנים שיש... לפי מה שאני רואה הם רק משמינים שם.. כלום כבר לא עולה עליהם.. עינב צריכה שני אנשים שיעזרו לה להיכנס לג'ינס שלה.. שפרה פורמת את הבגדים שלה ומתחילה לסרוג כי זה לא עולה עליה כבר.. מסכנים עלק..
 

jaycom

New member
ההפקה החליטה מראש שהם זוכים במשימה

הסודית, בדיוק כמו שהיה עם משימת הגניבה.. הרי שפרה עלתה על כל המשימה ואמרה שהיא יודעת שלקחו לה בגלל שמדובר במשימה ועדיין הם זכו בתקציב.. גם עכשיו, יוסי אינה לאון ושחר עלו אחד לאחד על המשימה הנוכחית.. לאון כל דקה זורק לאוויר רמזים על המשימה וכשהוא נמצא עם יוסי ואינה אפילו אומר לא לדבר על זה.. אבל עדיין הם יזכו כי ככה החליטו מראש. כאילו זה חדש לך התערבות בוטה של ההפקה..
 

S n o o k e r

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifשמו להם מלכודת חחח../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

אסור לעינב, שפרה ויוני לעשות כלום. אם הם חכמים מספיק הם לא ישתתפו במשימה הזאת. איזה תרגיל מבריק של האח הגדול חחח.
 

אסתי31

New member
גם אני חושבת ככה

עינב אמרה ליוני שהם אמורים להשתתף( ככה היא חןשבת ) ואולי יגידו להם להפיל להם הכל.
 

jaycom

New member
חחח קבלו מה עינב אמרה עכשיו ליוני

שבטח בזמן המשימה האח הגדול יקרא לאחד מהם והם יצטרכו להפיל להם את כל המסלול של הדומינו באמצע! חחח איזה גדול אם זה יהיה!
 

a10a

New member
חח הם יכולים לעזור אבל צריכים להכשיל להם את

המשימה... הם צריכים לגרום לכך שיפסידו את המשימה הפיקטיבית הזאת... חחחחחחחחחחח איך יתעצבנו עליהם!! מסכנים הם יחטפו קריז כשיפלו להם באמצע אחרי כל המאמץ הזה!! חחחחחחחחחחחח איזה בלאגן יהיה!!
 

a10a

New member
חחח איזה מצחיק ששפרה עינב ויוני מתים מרעב!!חח

הם עוד שניה מתחרפנים!!! מזל שליאון הבין ומכין להם הכל.. אבל הוא דפוק שהואלא מפסיק לדבר על זה.. דיי הבנת...... עכשיו אתה מכין להם .....אבל תסתום!!!!!!!!!!!!!!!
 

אסתי31

New member
יוסי שאל את עינב אם כואבות לה הידיים

למרות שהוא יודע על המשימה.
 

a10a

New member
הוא סתם שאל..אבל הבין ועושה לה עכשיו הכל!

ליאון הוא ממש מעצבן..לא סותם לרגע.. כל שניה מזכיר שהוא יודע על המשימה!! דייייייייייייי
 
למעלה