עדכונים מהוילה יום-96 18.2

מנטינה

New member
לי אישית אלירז עשה את העונה- ועל כך אני מודה

ומאחלת הצלחה רבה. בעונה הזו אין כמוהו - פשוט אין ולא יעזור לכל המקטרגים
 

annabrl

New member
אני יכולה לאמר לך יותר מזה - אני אישית

אני בחיי לא פתחתי טלוויזיה למעט חצי עונת השרדות ושהפסקתי לצפות באמצע ועונת VIP שראיתי אבל נמשך חודש .... מעבר לזה אני לא רואה טלוויזיה, היא עומדת כמו עציץ מעלה אבק (בחיי..) והינה התוכנית הרדודה הזאת תפסה אותי חזק, וזה בעיקר בגלל אלירז וגם אלין וגם לעולם לעולם לא סימסתי למומעמד עד אלירז ואלין
 

rolli1

New member
צעקו עכשיו אלירז המלך סער חולה נפש

איילה כלבה סער: צעקו איילה מלכה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עלק
 

רןרן4

New member
אוהבים את אלירז למרות העריכה הבזוייה של ההפקה

הפקה ביזיונית שמחפשת בנרות קטעים נורמליים של איילה וסער. בפועל התנהגותו הוולגרית של סער לא נראית בפועל בתוכנית בערוץ 2. יש קטעים ויש הוכחות! התעללות של סער ביונתן - ילד שהגיע לבית האח הגדול התעללות סער באיילה - דחיפת הטישו מהמאפרה לפה. איפה ההפקה? האלימות בבית האח חוגגת. איפה אבי ניר שספג אלימות על גופו? איפה קופרמן שפתח פה על דודו טופז במעשי האלימות שפעל בהם. האם קופרמן אוהב לראות אלימות כל עוד כסף נכנס לכיסו???
 

aviril

New member
אלין והילד

אלין היחידה שהבחינה שהילד עצוב (מה סער האגוצנטרי שאין לו מה לדבר אתה הבחין בו?) אלין שיחקה אתו ועודדה אותו ודברה אתו בגובה העניים כפי שהיא דברה עם כל אחד .,עם הילה ,עם פותנה עם גואל ועם ארז . כשהילד ביקש להשאר והאח הגדול שאל אותו את מי הוא הכי אוהב והוא ענה :את אלין אני צעקתי בבית "בראבו" . ילד בן חמש הוא אמיתי בניגוד לרוב דיירי הבית שהם...תשלימו את החסר.
 
אלירז: איך ארז יכול להאמין שהם חברים שלו באמת

לא משנה אם זה נכון או לא, אבל זה לא במקום מצידו להגיד את זה .
 
הוא צודק

איילה וסער מנצלים את התמימות של ארז,כשהם מדברים אליו זה אל כמו ילד מפגר שלא מבין כלום ואלירז מדבר אליו כמו חבר וכמו בן אדם שווה בין כולם בלי התנשאות,בלי עצבים.
 

abcd80

New member
אלירז האחרון שיכול להגיד את זה

מה עם החברים של אלירז?? פותנה וגואל?! הם לא חברים שלו ! אלירז לא צריך להעביר ביקורת ככה על ארז. הוא לא יודע הכל כמו שהוא מתיימר להיות.
 

FloorFiller

New member
אלירז מאתמול מרכל ומדבר בצורה מגעילה

על כל מיני אנשים בבית (לעומת שתי המועמדות האחרות שאיתו שגם באותו מצב). הוא נכנס לסרט ופראנויות וזה הטריף אותו לגמרי.
 

ayaliar

Well-known member
למה? למה לא במקום?

אני משתגעת באמשלי
למה הוא לא יכול להגיד את מה שהוא חושב? הוא לא אמר את זה לסער, הוא לא אמר את זה לאיילה.. הוא חולק את זה עם החברים שלו. זה מעצבן אותו (כמו שזה מעצבן את חלקנו) שהם משחקים בארז והוא אוכל את השטות הזו. עם כל הכבוד, אלירז מועמד להדחה. מה עדיף, שיכנס לחדר האח הגדול וינאם לאומה על כמה שהם נוראיים? אגב, לא רעיון רע בכלל. שיתחיל להשתמש בפלטפורמה הזו כמו שהם משתמשים. מספיק עם האובר-נקיון הזה. חוגגים לך על התחת (סליחה על הצרפתית) ואתה יוצא פראייר.
 

ליאור032

New member
לא ראיתי בבוקר, הם עכשיו מדברים על זה, אלירז

ניסה לסכסך בין סער לארז ? ואוהדי אלירז תחסכו ממני את התגובה הצפויה.
 
איזה מסקרן לדעת מה יהיה מוצאי שבת..

אני חושבת שאלין תילך הביתה כל האוהדים של סער וארז מצביעים לאיילה ושל אלירז יש לו מלא אבל מלא...
 
אלירז וגואל מדברים על סער

ברצינות תהומית, והמצלמה עוברת לקלווז אפ על סער ששר בטירוף בחצר ורוקד כמו איזה אהבל, נותנים לנו לשמוע אותו שר לשנייה ומחזירים לגואל ואלירז
 
למעלה