עדכונים מהבית - יום 96 - 18/2

מקווה שקופרמן וצוות ההפקה יקראו את הודעתי זו

אלירז ואלין אהודים ואהובים על מרבית עם ישראל... אלירז ואלין מקבלים את האהבה של רובינו בזכות ולא בחסד !!! הם האיכות של המדינה... אני בטוחה שאתם רוצים שיהיו לך ילדים עם נשמה טהורה כשלהם, עם ערכים כשלהם וכו' - אין לי ספק בכך... אז בבקשה תנו לעם ישראל את החיוך הקטן והשווה הזה בנשמה... אנו זקוקים נואשות לחיוך הזה בנשמה !!! היו אתם עצמכם מודל ומופת !!! תחשבו על עתידכם ועתיד העם המיוחד שלנו, יש דברים שהם חשובים יותר מכסף !!! הרי יהיו עונות נוספות - אל תבגדו בעם !!!
 

מיק50

New member
אוי ואבוי על איזה איכות מדובר פה??

אלירז מהמר כפייתי, חמום מח חסר השכלה, מדבר בשפת רחוב עם אופי של עארס ואלין - סתם ברבי מטופשת שלא יודעת אפילו מי היה נשיא המדינה וראש הממשלה הראשון... זה איכות??? אלוהים ישמור זאת הבינוניות הרדודה בהתגלמותה. אלירז ואלין אלו השניים ששייכים לארץ ישראל השניה....
 

רקלוש

New member
אין להשוות בכלל את אלירז לזו שתמורת אס אם אס

מוכרת את נשמתה וגופה
 
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifאלירז ואלין אהובים על כל המדינה

תקלטו ותפנימו!!! אין מה לעשות - דעת הרוב קובעת!!! העם רוצה אלירז ואלין!!!
 

רקלוש

New member
אלירז הוא ארץ ישראל היפה והחדשה,לעומת בחורה

נכלולית וגבר שבמשך 3 חודשים מכרו את נשמתם ושיחקו משחק מגעיל של אהבה מזוייפת מול המצלמות...לזה אתה קורא איכות לבחורה שמתמזמזת תמורת אס אם אס???!!! אוי לנו שילדים קטנים רואים את ההתנהלות הזו... ואם אלירז ואלין שייכים לארץ ישראל השניה אתה שייך לארץ ישראל של הביבים...
 

רקלוש

New member
אלירז הנציג החדש של ארץ ישראל היפה

ותאכלו את הלב גזענים קטנים וחשוכים...כי הטוב בסוף מנצח!
 

CRAZYxNUTS

New member
ארץ ישראל היפה בן גוריון מתהפך יחד עם ספיר

לא לבנים כאלו הם פיללו
 

רקלוש

New member
זהידוע שהם לא פיללו גם הם רצו מדינה

לאשכנזים..כמו סער ואילה אבל אופס....הצדק בסוף סופו שינצח...
 

תותי 40

New member
אלירז ואלין הם ארץ ישראל היפה!!!!

איילה וסער הם רק לכאורה ישראל היפה - נכון הם"יפים" נכון הם "מקושרים" נכון יש להם כסף - אבל מתחת לזה אין כלום - פשוט כלום - אפס, זירו - קנאה, רכלנות, דורסנות, צביעות, שקרים, ריקבון, חוסר ערכים, זילות האדם, זילות האישה, אלימות סמויה ועוד ועוד אלירז ואלין - לכאורה - יותר עממיים, יותר פשוטים - אבל מתחת לחזות העממית לכאורה מסתתרים ערכים נפלאים - חברות, חוכמה, חום אנושי, מתיקות, יושר, אמת, תום הלב, אומץ, ועוד ועוד שקצרה היריעה מלהכיל. זה מה שעם ישראל ראה במסך שלו במשך שלושה חודשים יום יום ובזה הוא התאהב עד כלות - בשני מלאכים מתוקים שמייצגים את ארץ ישראל היפה באמת - ולא הדורסנית, החומרנית וחסרת הערכים שמייצגים איילה וסער. וכמו שאמר אלירז לסער - יש לך עוד ארבעה גילגולים להגיע לנשמה שלי - והוא כל כך צדק!!! אז תסתכל במראה שלך טוב טוב ותעשה חשבון נפש אמיתי עם עצמך ותגיע למסקנות אחרות לגמרי. מאחלת לך כל טוב.
 

24שעות1

New member
פותנה לאלירז על אלין יש אנשים בלי כבוד הם באו

בלי כבוד מהבית. אלירז -פותנה אתם לא משתוות יותר טוב ככה, תנו ספייס אחד לשני. לא , היא בלי כבוד , אלירז: פותנה די, יותר טוב ככה בשבילכם. מעניין איש הצדק שלכם נתן תשובות מאד מרגיעות פותנה.
 
למעלה