עדכונים מהבית- יום 96 ה18/2

רורי6

New member
לגמרי! אילה סחבה אותו 3 חודשים והוא לא עשה

כלום חוץ מלקטר !
 

שירי111

New member
ארז רשמית *לא* חמוד. הוא מהיום נקרא בוגד

שנותן לסער ואיילה להכנס לו למוח. איכס, הלוואי ויעוף 5
 

יולנדה4

New member
ארז בכלל לא חמוד הוא זבל של בנאדם מאמין

לשקרים של סער אידיוט מושלם
 

annabrl

New member
ארז היום התגלה בטיפשותו אני לא מאמינה עליו../images/Emo70.gif

לחשוב שאני הייתי בטוחה שהוא פנומנאלי ומגיע לו גמר איזה גמר איזה עננים, איזה טמבל הוא בחור בן 31 חסר עמוד שדרה, עונה שלמה מצביע רק גו-אל ואלין, עונה שלמה מה הוא חשב לעצמו שהצופים לא שימו לב
 

leer57

New member
ארז זבל אנושי חולה רוח מטומטם אגואיסט פסיכולו

ג בגרוש שחיי בשקר
 

omer719

New member
ארז יצא דיי נעל.

אחרי כל כך הרבה זמן שהוא חופר כמה הוא אוהב את אלירז וכל שבוע, גם כשלא קורה משהו מיוחד הוא מצביע לגואל, מה קרה השבוע? זה באמת מאוד חשוד.
 

ואזנה

New member
ארז לא יצא נעל והוא לא עובד אצלך

יש לכת האלירזונים הרגשה שכל העולם כולו נולד כדי לשרת את אלירז. צאו מזה ילדים. צאו מהר. מי שכדאי שתודח זו אלין כי: 1. בחורה צעירה שהרחיקה לכת במשחק. הגיעה לשלב מתקדם בצורה מעוררת כבוד אבל עדיין לא בשלה להגיע לגמר. 2. יש לאלין לא מעט מגרעות והגם שאני מאוד לא בעד פותנה לא אהבתי את הדרך בה לעת צרה היא מתרפקת עליה וכשאינה מעוניינת היא בועטת. 3. כמה שזה נשמע מוזר הליכתה תיתן פוש נוסף לאלירז והסיטואציה בה הוא יהיה משוחרר ממחוייבויות לפותנה/גואל הנחשים או לפתאטיים סער/איילה תקרב אותו לארז ואז ייצא הקרם דה לה קרם שבו או לא. אבל בכל מקרה נוכל לעמוד באמת על קנקנו (ותפסיקו כבר עם האתרוגנות....). בכל מקרה אני חייב לציין שאני בעד שארז יזכה - זו תהיה הבחירה הערכית המוסרית והראויה. אלירז בהחלט יזכה ולו מתוקף התמיכה העצומה שיש לו בחוץ והדלתות שיפתחו בפניו. אזהרה : אל תתפתו להציל את אלין יעני למען אלירז. זה לא יפעל לטובתו. מי שבעדו שיצביע בעדו בלי חישובים שיעלו לו בהמשך ביוקר. אלין ----------------> הביתה !!!
 

omer719

New member
אני בכלל בעד אלין.

ככה שאין לי מושג על כת האלירזונים. בחיים לא היה לו שום דבר עם אלירז, רק דברים טובים שאלירז עודד אותו ועזר לי והיה הכי בסדר איתו. ובמיוחד השבוע הזה שלא קרה בו כלום. לעומת זאת הוא המשיך להעמיד את גואל פעם אחרי פעם בלי סיבה, גם אחרי שיחות נפש איתו שנראה כאילו העיניינים הסתדרו, ודווקא הפעם כשסער ואיילה חוזרים להעמיד את אלירז גם ארז מעמיד אותו? נשמע תמוהה.
 

izmeral1

New member
אלין פשוט הולכת בצאת השבת ../images/Emo21.gif../images/Emo21.gif../images/Emo65.gif|

|באמת ארז חיבק מהתחלה את סער ואמר לאומה אני איתך עד הסוף. בקשה ואזנה לנסות להעלות את ההודעה של על ארז וסער ועל כמה דברים חשובים פה. אלף קשה לי עם סער מה שהוא עושה באיילה לא מה הוא עושה לה =כן שבורה והרבה רפש ניזרק על הזוג? הזה. גואל ופותנה הם אוכלי אדם=גואל מרעיל את פותנה מאיילה מצייר אותה ההטומום הצבוע =פשוט הגמל לא רואה את הדבשת. פותנה הצביעה נגד איילה משני סיבות=האחת היא לשמור על המחנה ומה שנותר בו? ומס 2 מפחדת מאלירז במקום הזה בכול מה שנוגיע לאלין. ועוד דבר חשוב פותנה גם מנסה לשמור עוד מקום אצל סער=עד כמה היא רעה. איך הגיעו למצב הזה עם גואל ופותנה. הכול מהקהל המוטעה והמטעה... רק איילה די לי מכולם בני משפחתי וכולם העולם מאוהב באיילה=מרוסיה מסמסים לה כך השכנים אמרו. וכמובן כולנו לא חסר לה אוהבים אמת. לילה טוב לך ואזנב וגם מתוקי
ואם ארה הודעה יפה אני כן אכנס שוב?
 

leer57

New member
הקשר בין ארז לערכים ומוסר אינו נראה גם

בטלסקופ של נאס"א
 
ארז יקבל שטוזה כשהוא יצא החוצה

ויגלה שסער לא סופר אותו והוא לא מעניין אותו מעבר למשחק
 
הנה זה מתחיל.. המצלמה עוקבת אחרי איילה

תתכוננו לסופ''ש משעמם וכולו מלא באיילה.. ערוץ 20 כנראה ישאר סגור בימים הקרובים.. :)
 
למעלה