עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

hollywoodonline

New member
צודק, אני שוקל אם לפרסם את שם המודחת הערב

כבר עכשיו, או לחכות ליום רביעי בערב
 
אין צורך ../images/Emo233.gif

זה ברור שההפקה תערוך הכול כדי להעיף את אלין. אולי הם אפילו חסמו לה את ההצבעות כדי שיהיה לה 0 קולות, וידוי הריגה.
 

Jason2

New member
סער ושרה

שני המומחים הגדולים לאסטרטגיה חושבים שהם יודעים הכל. סער בכלל "אלה שלא עושים כלום ולא מדברים הם האסטרטגים הכי גדולים", אלה גם האנשים שלא זוכים לידיעתך. ושרה בכלל מאמינה שלא צריך להיות הדחות של המתמודדים בבית רק של הקהל, זה בכלל יהפוך את העונה לאנמית אפילו יותר ממה שהיא.
 

shouldistay

Active member
סער לא יודע שבחוץ הוא הכי נמוך בסקרים.

ושהוא מצטייר גרוע מאד בשידורים של ערוץ 2.
 
אני לא מבינה מה אתם רוצים מסער..

הוא מבין האנשים הכי אמיתיים בבית, הוא פועל רק ממקום של יושר ורגישות. אז הוא פרק כל מה שהוא מרגיש וחושב על איילה.. אז מה? פעם ראשונה שהוא מדבר עליה ואומר כל מה שיש לו בבטן, טוב שכך. מה רק לאיילה מותר לרכל וללכלך עליו? היה לו קשה להוציא את זה כי רואים שהוא לא רוצה לפגוע. סער באמת נפגע מאיילה, הוא חשב שהיא אמיתית איתו, והוא גילה שהיא איתו מתוך אינטרס. הוא היה צריך לפרוק את זה כמו כל אדם נורמלי אחר. רק מה הוא לקח את המשחק קשה מדי, הוא תמים.
 
אמת לאמיתה עדידוש.הבעיה היא שיש פה אנשים

שמשום מה לא רואים את מה שאנחנו רואים בצורה אמיתית,ונכונה.
 

ליאורי13

New member
אני רואהה את סער פועל מתוך יושר והגינות

כמו שעדידוש אמרה תחת המעטה המאצ'ו הגברי של סער, מסתתר אדם מאוד רגיש - מזל סרטן אני בעד סער שיגיע לגמר יחד עם ארז,שרה,סתיו כי היא זקוקה לכסף,
 

laVita

New member
הוא לא מאוהב הוא נמשך. והיא לא לכלכה?

היא הכניסה לו מתחת לחגורה ואמרה שלא הייתה לוקחת עורך דין כזה שייצג אותה.. זה הכי גרוע בעיני.. במקום לדבר על המשחק נטו.. והוא אמר דברי אמת. כל מה שאני טענתי לגביה הוא אמר.. פשוט כשמסתכלים על זה מההגיון והשכל זה מה שיוצא.. וכחושבים מהרגש הכל מתבלבל
 

חאקויאכ

New member
סער נזהר בכבודה

מה שמדהים הוא שכשסער מדבר על איילה הוא נזהר בכבודה. הוא מדבר רק על הטקטיקה והאסטרטגיה שלה אבל לא על האישיות שלה. לעומת זאת כשאיילה מתחילה לשוחח על סער, במיוחד עם גואל, סער צריך למצוא עורך דין טוב כדי להוכיח שהוא נקי כפיים. מה היא לא אמרה עליו לגואל? שהוא מתעלל בה. שהיא לא שק חבטות. שהוא מתנהג כלפיה באלימות ועוד שאר טענות שמריחות רע בעוד הנחש גואל יושב לידה ומהנהנן בהסכמה. זכור לי גם המקרה בו אפילו בפני סער היא טענה לאלימות וכשסער עימת אותה עם זה היא מייד התהפכה. בקיצור, אם הבחורה פותחת את הפה עליך במיוחד מאחורי הגב כשאתה לא יכול להתגונן, תצטרך לעבוד קשה מאד כדי להוכיח שאין לך אחות. מה שעצוב הוא שאם סער יוצא מהבית ככה, הוא יוצא ניזוק. בלי איילה. לדעתי גם בלי בולבולון. ועם תדמית של נמושה שלא בצדק. צריך לקרות משהו מאד קריטי כדי שידו תהיה על העליונה. והלוואי שיקרה.
 
למעלה