עדכונים מהבית! יום 35- 19/12

AVriL AddiCt

New member
באמת תעלי../images/Emo13.gif

עוד לא יצא לי לראות מישהו מדבר על זה בבית חחח
 

abigl

New member
כל הטיפול בו לא יעזור בבית המלוכלך שבו שמיכות

וארגזים וקרטונים ועוד כל מיני דברים שהכניסו מחלות ופגעי עור. אנשים ישלמו את המליון לרופאים אחרי התכנית, כי הם בתזונה גרועה, בלחץ קבוע, עישון-יתר ועכשיו גם כינים או חיות אחרות. צריך לנקות יסודי ולהתחיל מחר בבוקר מוקדם, לכבס את כל כלי המיטה והמגבות באותו זמן אחרי שמנקים טוב את החדרים עם חומרים טובים ולא סתם עם שואב בחפיף. לתת לכל האנשים מספיק זמן ותנאים כדי להתקלח ולחפוף עם חומרים טובים וביסודיות. אי אפשר לעשות כסף ורייטינג ולתת דוגמא של בית מלוכלך ואנשים בתת-הגיינה.
 

to be1

New member
נראה לך שיאומרו את זה בשידור?מה פתאום

אלא אם כן זו בדייה אז יעשו מי זה צחוק וגם לא בטוח למה לגרום לריב
 
יוסף אדם רגיש מאוד, אבל וזה אבל גדול

זה לא מתאים למשחק הזה. זה יכול בקלות להתפרש כסחיטה רגשית. האופן שבו הוא פועל ביום העמדה להדחות, ויום לפני כן, כשהוא עובר מאחד לאחד לנסות להשפיע על דעתו והחלטתו תוך כדי שהוא 'מתמסכן', היא סחיטה רגשית שהופכת אותו לקורבן בכל פעם. תתעשת, בנאדם. יש לך כ'כ הרבה מה להציע, תציע! די לבכיינות הזו, זה בעוכרייך. אנשים לא אוהבים לשמוע כל היום כמה קשה לך, וכמה אתה מסכן, וכמה היית רוצה להתחבק, וכמה חסר לך הקרבה שלהם. תפעל, במקום כל היום להתקרבן!
 

o א ג ה

New member
../images/Emo7.gif מישהו יכול להסביר לי מה עניין הכינים../images/Emo35.gif

הבנתי שאלין תפסה שיש לו וסיפרה לאיילה ופותנה. זה נכון? אם כן, מישהו יכול לשנות לי את האכזבה שלי ממנה?
 

shouldistay

Active member
לא. אלין לא היתה צריכה לגשת לספר לאף אחד.

חבל שעשתה את זה. זה רק עניין של זמן עד שכל הבית יידע. ועכשיו איילה גם רוצה לעשות טיפול כינים... מה שבעייתי זה שיוסף ידע על זה כבר כמה זמן, ונראה לי שמאז הוא חיבק את איילה ועוד אנשים. אבל אני לא בטוחה שכשהוא חיבק כבר אלין אמרה לו.
 

o א ג ה

New member
איך יוסף יודע מזה? ממתי? אלין סיפרה לו?

היא סיפרה לאיילה ופותנה לפני שסיפרה לו או אחרי? (היום לא ראיתי אותו מחבק אנשים) וזה בכלל וודאי שיש לו? רופא בדק אותו? (פוו כמה שאלות חח) לא נראה לי שאפשר להסתמך רק על אלין... אוף.. זה ממש מבאס כל הסיפור הזה. לא נעים בכלל.
 

shouldistay

Active member
לדעתי, וממה ראיתי פה ושם

רק אלין ראתה. בזמן שהיא עשתה לו צמות. כבר לפני יומיים. ואז לפי מה שהבנתי היא ניגשה קודם לאיילה ופותנה ואז רק אמרה לו. (אבל ייתכן שאני טועה). בעקבות כך, איילה ביקשה מצעים כבר ביום חמישי אני חושבת. ונדמה לי שהחיבוק איתה אחרי השיחה איתה, היה אתמול. (אחרי שהוא כנראה ידע), אבל אני לא סגורה על זה.
 

o א ג ה

New member
מוזר לאללה..

הוא לא יודע שאיילה ופותנה יודעות נכון? ואם החיבוק עם איילה היה אחרי שהוא יודע, ז"א אחרי שגם היא ידעה. אז זה מוזר שהיא רצתה להחליף מצעים אבל להתחבק איתו זה בסדר.. לא יודעת..... חבל מאוד. אלין יכלה לצאת מלכה, מעניין למה היא נהגה ככה.. ודווקא לפותנה ואיילה סיפרה.. הצ'ילבות שלה..
 

laVita

New member
אני כל פעם נדהמת איך נפלתי ברישתו בהתחלה...

בן אדם עם רוע טהור... חיוך מזויף אדם טרחן עשה לעצמו נזק... בן אדם עם כל כך הרבה ניסיון טלויזיוני צריך לדעת שהקהל בבית מספיק ח ם כדי לא לאהוב את התכונות האלו.. כל פעם מגלים תכונה רעה חדשה.. מדהים
 

shouldistay

Active member
בשיחה הזו עם יוסף, הוא גמר אצלי סופית

ולא שאני אוהבת את יוסף. אבל זה באמת היה רוע טהור ומיותר.
 
רוע טהור?

ראיתי שהם דיברו אבל לא ממש הבנתי מה הוא עשה מישהו יכול להסביר לי מה הוא אמר לא שמתי לב!
 
למעלה