עדכון

../images/Emo41.gifעדכון../images/Emo41.gif

היועצת החינוכית התקשרה אלי שהיא תגיע לגן בעוד כחצי שעה... ורק לידיעה, המפקחת ששלחה אותה נשמעת אישה מקסימה ואימהית ואכפתית. היועצת ביקשה שאספר לה במילים שלי מה תלונתי ואמרה שהיא תצפה על בני ולאחר מכן תדבר עם הגננת ואיתי יחד כדי לראות מה ניתן לעשות כדי שיהיה נעים לבני בגן. היא הדגישה שתמיד יהיה אפשר לעזוב לגן אחר אם אני ארגיש שהענינים לא התקדמו ואם ארגיש שזה מה שאני רוצה. אני מסכימה איתם. לעזוב תמיד אפשר ומגיסתי הגננת אני מבינה שחלק מכך שהיועצת החינוכית הגיעה זה כדי ללמד את הגננת כיצד להתנהג עם בני. בכל מקרה לדעתי זה ממש לא יזיק אלא יועיל שהיא תצפה ותראה.
 
אירית ../images/Emo45.gif

אני לא יודעת אם המפקחת תעזור לבנך, אבל אין ספק שהיא תעזור לילד הבא שהגננת לא תדע איך להתמודד אתו. עשית מעשה חשוב ששלחת מפקחת לגן, גם אם הילד שלך יעבור לגן אחר בסופו של דבר. חשוב לא פחות שתסבירי לבן שלך שהמפקחת נשלחה "ללמד" את הגננת איך להתנהג - שידע שהוא בסדר גמור והגננת טעתה!
 
יש לי עוד עדכון בינתיים

היועצת התקשרה אלי לפני 10 דקות מהגן. היא טענה שאין כל בעיה : "ראיתי ילד מאושר, בא חבר וחיבק אותו והם הלכו יחד לשחק בקוביות"... היא טענה שדעתה אובייקטיבית ושבזמן שהיא הייתה שם ניגשו לגננת שני ילדים וחיבקו אותה. דבר שלדעתה מעיד על גננת חמה. היא נתנה לי להבין (כמו שציפיתי שזה המסר שיעבור מהגננת) שהבעיה איתי. שלי אין אמון בגננת וזה מה שאני משדרת...כשניסיתי להתריס ולומר שיכול להיות שעם בני היא שונה. צועקת. אולי לא אוהבת. מה שבטוח שיש אוירה של צעקות תמידית בגן (הרבה ילדים מדווחים וגם שומעים בחצר כל הזמן) ושמתן מתלונן שהיא כל הזמן צועקת עליו וזה דבר שהיא לא יכולה לראות בשהות של שעה בגן ובטח שהגננת לא תראה לה את הצד המכוער שלה, היא טענה שהיא מכירה את הגננת כבר 20 שנה וכו'...שאלתי אותה: "אז אם כך דעתך היא האובייקטיבית??!!... בקיצור חברים לא יצא מזה כלום! ובעצם....כן יצא מזה משהו! קיבלתי אישור לכך שאין שום בעיה עם בני בזמן שהגננת נמצאת תחת ביקורת והיא כנראה שיחקה אותה לפני היועצת כאילו היא חמה... אבל דבר אחד כן השגתי: מהיום והלאה היא תהיה מבחינתי תחת זכוכית מגדלת ואציק לה אם היא תדכא את בני כך שלא כדאי לה להתעסק איתי. אני מאמינה שהיא תשפר את יחסה כלפיו. אם ארגיש שלא יהיה שיפור יציב עם מתן אני אחפש גן אחר ללא כל היסוס הפעם!
 

ר של דן

New member
אני הייתי מוציאה

כצפוי היועצת צידקה את הגננת, לא חשבתי אחרת. הגננת הזו תמשיך לצעוק, ולצערי גם על בנך. זה רק מעיד איזו גננת יש לו, ששיחקה אותה מול היועצת.
 

אמאורית

New member
לא רוצה להגיד אמרתי לך

אבל... אמרתי לך! וחכי תוך שובעיים עוד יהיו מספיק תקלים... חפשי כבר את הגן החדש למתן!
 

mbar30

New member
הצעתי לך ,לקרא את השרשורים

הקודמים ולראות מה ייעצנו לך. היהפוך כושי עורו? לא נראה לי שהנמרה (גננת) תהפוך חברבורותיה צ'טערת להוציא את הילדון לחופשי free the boy & now
 
גם אני חושבת להוציא מהגן

ועכשיו- בלי לחץ לחפש גן אחר, נראה לי שתהיי יותר רגועה ובטוחה בגן אחר וזה יוקרן גם לבן שלך.
 
יש לי עוד ../images/Emo41.gifעדכונון../images/Emo41.gif

הילד חזר היום מהגן מאושר ושמח וסיפר לי שהיום היה לו מאוד כיף בגן כי היו לו מיליון חברים וכולם שיחקו איתו! אני מאוד מקווה שזה יימשך...בעוד שבוע תהיה לנו פגישה משותפת עם יועצת והגננת. נראה אם זה יימשך לפחות עד אז... מה שקיוויתי להשיג השגתי בינתיים. אדווח בהמשך
 
למעלה