עדכון רכבתי מהשטח

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
../images/Emo41.gifעדכון רכבתי מהשטח../images/Emo41.gif

עדכון רכבתי מהשטח

השבוע החלו העבודות להרחבת תחנת באר שבע מרכז הכוללות הוספת רציף נוסף והפיכת הרציף הקיים לרציף "אי" והוספת 2 מסילות השטח גודר וטרקטורים התחילו ליישר אותו לקראת התחלת ביצוע העבודות במקום, תמונות אני אצלם משם מחר מכיוון שהייתי היום באזור המרכז כל היום והגעתי בשעות החשכה, כך שלא הסתדר לי לצלם.
 
ניצלו"ש קטן ../images/Emo13.gif

עדכון רכבתי מהשטח

השבוע החלו העבודות להרחבת תחנת באר שבע מרכז הכוללות הוספת רציף נוסף והפיכת הרציף הקיים לרציף "אי" והוספת 2 מסילות השטח גודר וטרקטורים התחילו ליישר אותו לקראת התחלת ביצוע העבודות במקום, תמונות אני אצלם משם מחר מכיוון שהייתי היום באזור המרכז כל היום והגעתי בשעות החשכה, כך שלא הסתדר לי לצלם.
ניצלו"ש קטן

מתי יחלו העבודות להכפלת הקו לב"ש מלוד? האם יצאו כבר מכרזים?
 

fireman

New member
המכרזים כבר פורסמו באתר

ניצלו"ש קטן

מתי יחלו העבודות להכפלת הקו לב"ש מלוד? האם יצאו כבר מכרזים?
המכרזים כבר פורסמו באתר
הרכבת לפני לא מעט זמן היום נסעתי מב"ש לת"א ויש קטע בין קרית גת ללוד שמיישרים ומבצעים בו מדידות. אני מקווה שזה ההתחלה של העבודות להכפלת הקו.
 

luckydude

Active member
קיבוץ נען עתר לבג"צ

המכרזים כבר פורסמו באתר
הרכבת לפני לא מעט זמן היום נסעתי מב"ש לת"א ויש קטע בין קרית גת ללוד שמיישרים ומבצעים בו מדידות. אני מקווה שזה ההתחלה של העבודות להכפלת הקו.
קיבוץ נען עתר לבג"צ
מה שמעכב את התחלת התוכנית. טוען שהרכבת תפסה שטחים של הקיבוץ בשביל ההכפלה בדרך לא חוקית.
 

fireman

New member
נצל"ש - ניצול שרשור

סליחה, אתם יכולים להסביר לי..
מה זה נצלש, ניצלוש, מינלוש וכל שאר ירקות ?
נצל"ש - ניצול שרשור
כאשר עלה בפורום נושא מסויים ויש לך הודעה בנושא דומה אתה מנצל את השרשור הקיים ומשרשר אליו את הנושא שלך במקום לפתוח שרשור חדש.
 

urilei

New member
עוד ניצלוש

עדכון רכבתי מהשטח

השבוע החלו העבודות להרחבת תחנת באר שבע מרכז הכוללות הוספת רציף נוסף והפיכת הרציף הקיים לרציף "אי" והוספת 2 מסילות השטח גודר וטרקטורים התחילו ליישר אותו לקראת התחלת ביצוע העבודות במקום, תמונות אני אצלם משם מחר מכיוון שהייתי היום באזור המרכז כל היום והגעתי בשעות החשכה, כך שלא הסתדר לי לצלם.
עוד ניצלוש
איך בדיוק תחנת דימונה אמורה להיות מחוברת למסילה? הרי תחנת באר-שבע מרכז נבנתה כתחנה סופית שהמשכה לכיוון צפון (נבנתה כשלוחה למעשה) וזה יהיה נורא מטומטם אם אחת מכל כמה רכבות בבאר-שבע צפון תמשיך לדימונה ולא לבאר-שבע מרכז, במיוחד כשגם ככה יכולה להגיע רכבת רק פעם בשעה
 

shualex

New member
מב"ש לדימונה

עוד ניצלוש
איך בדיוק תחנת דימונה אמורה להיות מחוברת למסילה? הרי תחנת באר-שבע מרכז נבנתה כתחנה סופית שהמשכה לכיוון צפון (נבנתה כשלוחה למעשה) וזה יהיה נורא מטומטם אם אחת מכל כמה רכבות בבאר-שבע צפון תמשיך לדימונה ולא לבאר-שבע מרכז, במיוחד כשגם ככה יכולה להגיע רכבת רק פעם בשעה
מב"ש לדימונה
לדעתי אין 0לפחות כיום) מי יודע מה ביקוש לנסיעות ישירות דימונה - ת"א,ולכן אפשר להסתפק ברכבות לדימונה שיתחילו בב"ש, תוך תיאום, כמובן, עם הרכבות שמגיעות מתל אביב. סביר להניח לרכבות אלה יתחילו בב"ש מרכז - ואני מנחש שהעבודות שהחלו בזמן האחרון להרחבת התחנה קשורות לעניין הזה.
 

fireman

New member
זה לא משנה

מב"ש לדימונה
לדעתי אין 0לפחות כיום) מי יודע מה ביקוש לנסיעות ישירות דימונה - ת"א,ולכן אפשר להסתפק ברכבות לדימונה שיתחילו בב"ש, תוך תיאום, כמובן, עם הרכבות שמגיעות מתל אביב. סביר להניח לרכבות אלה יתחילו בב"ש מרכז - ואני מנחש שהעבודות שהחלו בזמן האחרון להרחבת התחנה קשורות לעניין הזה.
זה לא משנה
אם התחנה שתצא מדימונה לתל אביב תיקרא ישירה או מאספת, רכבות ישירות ללא עצירה בבאר שבע צפון לא יהיו, הרכבות מדימונה ואליה יעצרו בתחנת באר שבע צפון בכל מקרה כי היא חייבת לעבור שם, הכל תלוי בפונקציה של כמות נוסעים אם הרכבות מדימונה יהיו מלאות עד אפס מקום כמו הרכבות מבאר שבע למשל, האפשרות שהרכבות הללו ידלגו על באר שבע צפון מעשית אך לא ממש קיימת\הגיונית תחנת דימונה תהיה תחנה פעילה בעיקר בימי ראשון וחמישי (בעיקר בגלל חיילים)
 

fireman

New member
הרכבות מדימונה צפונה

עוד ניצלוש
איך בדיוק תחנת דימונה אמורה להיות מחוברת למסילה? הרי תחנת באר-שבע מרכז נבנתה כתחנה סופית שהמשכה לכיוון צפון (נבנתה כשלוחה למעשה) וזה יהיה נורא מטומטם אם אחת מכל כמה רכבות בבאר-שבע צפון תמשיך לדימונה ולא לבאר-שבע מרכז, במיוחד כשגם ככה יכולה להגיע רכבת רק פעם בשעה
הרכבות מדימונה צפונה
יעצרו רק בתחנת באר שבע צפון\אוניברסיטה ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז מאחר ויש צורך לחייג את כיוון נסיעתן או לבנות משולב בפיצול לכיוון באר שבע מרכז וב"ש צפון מכיוון דרום, בכל זאת, גם במקרה הזה ידרש חיוג אבל בתחנת באר שבע מרכז. לגבי רכבות המגיעות מצפון, היות ותדירות הרכבות תעלה באופן משמעותי עם הכפלת המסילה יתכן שחלק מהרכבות יעצרו בבאר שבע האוניברסיטה וימשיכו לדימונה או שיעצרו בבאר שבע אוניברסיטה וימשיכו לבאר שבע מרכז הנוסעים לדימונה יחליפו כנראה רכבת בתחנת האוניברסיטה. הקו לדימונה נפתח כקו דימונה תל אביב ולא כקו באר שבע דימונה.
 

urilei

New member
כן אבל

הרכבות מדימונה צפונה
יעצרו רק בתחנת באר שבע צפון\אוניברסיטה ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז מאחר ויש צורך לחייג את כיוון נסיעתן או לבנות משולב בפיצול לכיוון באר שבע מרכז וב"ש צפון מכיוון דרום, בכל זאת, גם במקרה הזה ידרש חיוג אבל בתחנת באר שבע מרכז. לגבי רכבות המגיעות מצפון, היות ותדירות הרכבות תעלה באופן משמעותי עם הכפלת המסילה יתכן שחלק מהרכבות יעצרו בבאר שבע האוניברסיטה וימשיכו לדימונה או שיעצרו בבאר שבע אוניברסיטה וימשיכו לבאר שבע מרכז הנוסעים לדימונה יחליפו כנראה רכבת בתחנת האוניברסיטה. הקו לדימונה נפתח כקו דימונה תל אביב ולא כקו באר שבע דימונה.
כן אבל
את תחנת דימונה מתכננים לפתוח בעוד כמה חודשים, מסילה כפולה מלוד לבאר שבע תהיה במקרה האופטימי עוד 3 שנים, מה עד אז?
 

fireman

New member
בשלב ההתחלתי לא מתוכננות

כן אבל
את תחנת דימונה מתכננים לפתוח בעוד כמה חודשים, מסילה כפולה מלוד לבאר שבע תהיה במקרה האופטימי עוד 3 שנים, מה עד אז?
בשלב ההתחלתי לא מתוכננות
יותר מ3 רכבות ביום מדימונה ואליה רכבות מדימונה יגיעו לב"ש צפון ושם הנוסעים לת"א יחליפו רכבת לרכבת שמגיעה מב"ש מרכז לכיוון ת"א לא נראה לי שיופעלו רכבות ישירות כך שטכנית הכמות של הרכבות בקו לא תגדל, רק כמות הנוסעים.
 

shualex

New member
זה סידור טוב, לדעתי

בשלב ההתחלתי לא מתוכננות
יותר מ3 רכבות ביום מדימונה ואליה רכבות מדימונה יגיעו לב"ש צפון ושם הנוסעים לת"א יחליפו רכבת לרכבת שמגיעה מב"ש מרכז לכיוון ת"א לא נראה לי שיופעלו רכבות ישירות כך שטכנית הכמות של הרכבות בקו לא תגדל, רק כמות הנוסעים.
זה סידור טוב, לדעתי
הגיוני שרכבת מדימונה לב"ש (גם עם הרעיון הוא חיבור לת"א) תתחיל בב"ש מרכז - שכן יהיה לקו כזה ביקוש גם מצד אנשים שנוסעים מב"ש והתחנה המרכזית של ב"ש לדימונה. מה שכן - אם לאחר מעבר ב"ש צפון לב"ש אוניברסיטה התחנה הזו תזכה ליותר נוסעים ותחובר באופן יעיל לשכונות ע"י קווי אוטובוס שיתואמו עם לו"ז הרכבת (הקווים כבר קיימים - 4, 5, 16 ,26) ייתכן ויהיו נוסעים רבים יותר שיהיו מעוניינים לנסוע דרך האוניברסיטה - הן מב"ש צפונה והן מב"ש לדימונה - וכך יהיה יותר הגיוני שרכבות רבות יותר לא יגיעו לב"ש מרכז.
 

fireman

New member
תחנת באר שבע מרכז

זה סידור טוב, לדעתי
הגיוני שרכבת מדימונה לב"ש (גם עם הרעיון הוא חיבור לת"א) תתחיל בב"ש מרכז - שכן יהיה לקו כזה ביקוש גם מצד אנשים שנוסעים מב"ש והתחנה המרכזית של ב"ש לדימונה. מה שכן - אם לאחר מעבר ב"ש צפון לב"ש אוניברסיטה התחנה הזו תזכה ליותר נוסעים ותחובר באופן יעיל לשכונות ע"י קווי אוטובוס שיתואמו עם לו"ז הרכבת (הקווים כבר קיימים - 4, 5, 16 ,26) ייתכן ויהיו נוסעים רבים יותר שיהיו מעוניינים לנסוע דרך האוניברסיטה - הן מב"ש צפונה והן מב"ש לדימונה - וכך יהיה יותר הגיוני שרכבות רבות יותר לא יגיעו לב"ש מרכז.
תחנת באר שבע מרכז
הייתה ותהיה תמיד תחנה מאוד פעילה שכל הרכבות מכיוון צפון יכנסו אליה כתחנה סופית עם זאת תחנת באר שבע האוניברסיטה הולכת להיות גם כן תחנה עמוסה מאוד בעיקר מבחינת באי האוניברסיטה מה שיעלה משמעותית את כמות הנוסעים תחנת באר שבע צפון תהיה תחנת מעבר בין הקוים לצפון לקוים מדרום ועל כן מושקע המון כסף בהקמתה, תחנת באר שבע צפון הנוכחית לא תוכל לתפקד בהתאם לצרכים בעתיד עם רציף אחד בשום פנים ואופן. חשוב להזכיר שמלבד הכפלת המסילה מבאר שבע לת"א מה שיגביר את התדירות ל3 רכבות בשעה בכל כיוון מה שאומר רכבת שתעצור בתחנת באר שבע צפון בכל 10 דקות בממוצע ולאלו להוסיף עוד 3 רכבות לדימונה ובאותה העת גם הוספה של הרכבות המגיעות מקו באר שבע אשקלון העתידי, הדבר יהפוך את תחנת באר שבע צפון לתחנה שיעצרו בה רכבות בכל כמה דקות בודדות בגלל היותה תחנה שאפשר להגדיר אותה כצומת רכבתית כמו שכתבתי כבר, בשרשור הזה או בשרשור אחר (אני כבר לא זוכר) פרוייקט הרחבת תחנת באר שבע צפון החל השבוע ותמונות מהשטח יעלו בחצי שעה הקרובה מה שאומר שתחנת באר שבע מרכז, לא הולכת לאבד את הייחוד שלה כתחנת נוסעים עיקרית בעיר באר שבע בעיקר בגלל מיקומה שאי אפשר להתחרות בו אבל עיקר הפעילות הרכבתית תהיה בתחנת באר שבע צפון.
 

traiNir

New member
תזכירו לי-מתי ייפתח הקו לדימונה?

תחנת באר שבע מרכז
הייתה ותהיה תמיד תחנה מאוד פעילה שכל הרכבות מכיוון צפון יכנסו אליה כתחנה סופית עם זאת תחנת באר שבע האוניברסיטה הולכת להיות גם כן תחנה עמוסה מאוד בעיקר מבחינת באי האוניברסיטה מה שיעלה משמעותית את כמות הנוסעים תחנת באר שבע צפון תהיה תחנת מעבר בין הקוים לצפון לקוים מדרום ועל כן מושקע המון כסף בהקמתה, תחנת באר שבע צפון הנוכחית לא תוכל לתפקד בהתאם לצרכים בעתיד עם רציף אחד בשום פנים ואופן. חשוב להזכיר שמלבד הכפלת המסילה מבאר שבע לת"א מה שיגביר את התדירות ל3 רכבות בשעה בכל כיוון מה שאומר רכבת שתעצור בתחנת באר שבע צפון בכל 10 דקות בממוצע ולאלו להוסיף עוד 3 רכבות לדימונה ובאותה העת גם הוספה של הרכבות המגיעות מקו באר שבע אשקלון העתידי, הדבר יהפוך את תחנת באר שבע צפון לתחנה שיעצרו בה רכבות בכל כמה דקות בודדות בגלל היותה תחנה שאפשר להגדיר אותה כצומת רכבתית כמו שכתבתי כבר, בשרשור הזה או בשרשור אחר (אני כבר לא זוכר) פרוייקט הרחבת תחנת באר שבע צפון החל השבוע ותמונות מהשטח יעלו בחצי שעה הקרובה מה שאומר שתחנת באר שבע מרכז, לא הולכת לאבד את הייחוד שלה כתחנת נוסעים עיקרית בעיר באר שבע בעיקר בגלל מיקומה שאי אפשר להתחרות בו אבל עיקר הפעילות הרכבתית תהיה בתחנת באר שבע צפון.
תזכירו לי-מתי ייפתח הקו לדימונה?
 

python 4

New member
מה אורך המסילה מב"ש לדימונה?

ככל הנראה ואני מקווה שכך
באמת יהיה.... מרץ 2005. בניית התחנה הושלמה לא מכבר.
מה אורך המסילה מב"ש לדימונה?
עד כמה שאני זוכר מהביקור היחיד שלי בדימונה, היא לא כל כך רחוקה מב"ש. האם זו מסילה חדשה? והאם יש לך תמונות מתחנת דימונה?
 

fireman

New member
תמונות מתחנת דימונה

מה אורך המסילה מב"ש לדימונה?
עד כמה שאני זוכר מהביקור היחיד שלי בדימונה, היא לא כל כך רחוקה מב"ש. האם זו מסילה חדשה? והאם יש לך תמונות מתחנת דימונה?
תמונות מתחנת דימונה
תוכל למצוא בארכיון הפורום ובאתר חדשות הרכבת בפרקי המעקב אם אני לא טועה המסילה היא מסילה משופצת שחלקה הוחלף ויושר המרחק מב"ש לדימונה הוא 35 ק"מ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה