סקר:עם מה כדאי להישאר

../images/Emo41.gifסקר:עם מה כדאי להישאר../images/Emo35.gif../images/Emo41.gif

בנים ובנות, גברים ונשים, אם כבר נשארים עם איזשהו פריט לבוש עליכם, ומזדיינים, אז: 1. עם איזה הכי סקסי להישאר
2. עם איזה הכי
לא
סקסי
להישאר
שרשרו תשובותיכם חופשי על חשבון ה
....
תשובותיי: 1.
תחתון חוטיני (של האישה מינסתם), חזייה, חולצה מכופתרת (שלו ושלה). 2.
גרביים ומכנסיים. Sינטה
 

emh

Member
אם כבר הזכרת חולצת כפתורים....

להישאר עם החולצה פתוחה, ושהבחורה תלטף לנו ככה את הגב
גרביים עם ריח רע זה באמת
, אבל אם הן חדשות, למה זה נחשב לכל כך מגוחך להישאר רק עם גרביים? לפעמים פשוט קר...
 

נ י נ י

New member
הפעם האחרונה הייתה עם...

מגפיים... ( איך לא??) והכי לא סקסי להשאיר זה חולצה.
 

May Bach

New member
הכי לא סקסי,

גם בשביל אישה וגם בשביל גבר זה גרביים!!! הכי סקסי עבור אישה - זה עירום.
 

avshalomat

New member
תגידי יש ציורים על הגרביים שלך?

כדי להקל על הבן זוג אם הוא לא אוהב את זה? אני אישית שדונאלד דאק ממש עושה לי את זה רצוי בצבעי חום ושחור
 
אם כבר גרביים,

אז משהו ברבי/נערת-עידוד שכזה, עד הברך או מעט מעל.... יכול להיות בצבע אחיד, יכול להיות עם פסים, יכול להיות כל מה שסקסי... ובעצם, למה לא גרביונים עם בריות
(-בלי תחתונים כמובן
) Sינטה
 
הכי כדאי להישאר בלי ../images/Emo8.gif...

ולהרגיש את מגע גוף בגוף, עור בעור... אבל אם כבר להישאר עם משהו, אז.. הכי סקסי - חצאית, רצוי מאוד מיני, שאפשר פשוט להפשיל למעלה... לא סקסי - טרנינג
... חוצמזה Sינטה מתוקתי, לא זכור לי שהתלוננת על זה שנשארנו בגרביים לפני כשבוע
... רוSטביף
 

daniella1980

New member
גמני. בחורף.

קר לי בכפות רגליים! ושיקפצו מי שחושבים שזה לא סקסי. אבל שהם יורידו.. כי זה לא סקסי! סתם בכלל לא אכפת לי.
 

אורזמן

New member
מוריד את הגרביים לפרטנרית.....

כדי ללקק ולמצוץ את אצבעות הרגליים
 

שיר69

New member
............

הכי סקסי מגפיים (שחורות ושפיציות גררררררר) הכי לא סקסי גרביים (בעעעעעע) אבל הכי נוח... להיות בלי כלום.
 
למעלה