../images/Emo41.gifסקר מקורי בהחלט../images/Emo41.gif
אממ...
לכל המנסים לעשות סקרים..
בעעע... תנסו להשתדל ולנסות שיהיו מקורים, ולא כמו תמיד אותם שאלות..
אז בעקבות כל
שהלך פה, נעלה את הרמה של הפורום, ואני יביא אותה בסקר חמדמד
.. חובה להשתתף בו!
לא סתם.. חחחח אז ככה... זה סקר הימוריסטי.. חחח הכוונה אתם אמורים להמר.. מממ אוף זה חרא שחלקחם כבר יודעים כבר מה יהיה!!! מאוכזב..
מי לדעתם יקח את הקופה- ויזכה בתחרות?
מי לדעתכם יעוף היום?
האם לדעתכם קאסי תקבל שכל ותעזוב את מאט? או לחילופין, תבחר היום בברוק?
האם לדעתכם אדם יעזוב לבסוף תל סטפני וינטוש את ברוק?
האם לדעתכם ליז תמשיך לשטות בדייב, מה שיוביל בסוף לאיזה פיצוץ ביניהם? אוווווווווווף מציפים אותי באייסי ואין לי כח להמשיך... תענו אם בא לכם...
צ'או צ'או...
אממ...