סקר חדש פורסם

Kfitzi

New member
../images/Emo41.gif סקר חדש פורסם

מהי החנות בעלת מבחר המוצרים הגדול והמגוון ביותר? - טיפה טריקי, כי אחרי הכל יש חנויות שמביאות את המוצרים להמונים ויש המון גיטרות... מאותו סוג... בעלות אותו "אופי" המוני. ויש חנויות יותר קטנות שמביאות ציוד יותר בוטיקי ויותר "נחשב", אבל יש פחות ממנו פיזית... ככה שזה טיפונת מורכב. 40 גיטרות של אותה חברה זה מבחר? לא בהרכח. תשובותיכם - בסקר
 

Kfitzi

New member
את התשובה שלי

ביססתי לפי זה ששאלתי את עצמי, איפה אני יכול לשבת הכי הרבה זמן ולשמוע דברים שונים? איפה אני יכול לשבת עם גיטרות ומגברים שונים ולקבל מגוון צבעים הכי רחב שרלוונטי לתחום המוזיקה שמעניין אותי ואני עוסק בו. או משהו כזה
 

grassus

New member
אני אמרתי רעש געש

כי שאני הייתי שם היו לי 101 דברים לשמוע ולעשות.. יכול להיות שזה בגלל שאף אחד אחר לא מביא את הדברים שהם מביאים ויכול להיות שזה בגלל שיש להם מבחר נחמד של דברים אבל אני יכול בכיף להגיד שגם אצל בודגוב יש הרבה מה לראות וגם במיוזיק סטור אצל צביקה (אצל צביקה יותר בכיוון של גיטרות)
 

eVeR WiSH

New member
מוזר מאוד...

קשה לענות על שאלה כזאת כי היא לא מיוחסת לסניפים כלשהם אלא לרשת חנויות ואני היתי אומר שלכלי זמר בתל אביב יש את המבחר הכי גדול ובמרום בקרית ביאליק אין מבחר גדול מדי אז זה ממש תלוי על איזה סניף מדובר
 

NadSR5

New member
קשה ומוזר

לי גם מאוד קשה ומוזר לענות על השאלה הזאת, כי הייתי בהרבה חנויות בארץ ובשום מקום לא הרגשתי שיש מבחר ובאמת 40 גיטרות של אותה חברה זה לא מבחר.
 

NadSR5

New member
מה שכן אני יכול לומר

שטיב המוצרים של רעש געש ממש איכותי מגוון ומעניין, וזה לא רק כולל את הגיטרות שלהם גם מגברי מנורות טובים ואפקטים ואביזרים איכותיים.
 

Fistandantilos

New member
אין מבחר

מהבחינה הקלאסית, בכלל, לא תמצא יצרנים דומים בחנויות שונות מה, שמונע תחרות ומאוד מאוד מעצבן אותי שלא ניתן להשוות מחירים אלא אך ורק לחנויות בחו"ל. הגיע הזמן שיקום יזם עם ביצים שיתחיל לייבא גיטרות במחירים הוגנים וישבור לכל החברות ענק(AKA כלי זמר וכו') את התוכנית לעשוק על גיטרות מסויימות.
 

The Walrus

New member
תגיד

שמעת על רעש געש? כי הם עושים בדיוק מה שאתה תיארת בשורה האחרונה.
 

Fistandantilos

New member
דיברתי על קלאסיות

כי בשוק החשמליות איני בקיא ואני לא רואה שיש לרעש געש מבחר קלאסי בכלל
 

The Walrus

New member
הם טוענים שהם עובדים על זה...

(מה לעשות, שניהם מטאליסטים). גם אני הייתי שמח לראות אצלם קלאסיות!
 

yotamn9

New member
זו קצת בעיה

כי לכלי זמר למשל, יש בלעדיות בייבוא של פנדר וגיבסון לדוגמא. ככה שהם השתלטו על תחום מאוד רחב, וקשה להתחרות בהם ככה.
 

eVeR WiSH

New member
פנדר וגיבסון (למשל)

הם חברות שלוקחות הרבה כסף רק כי הם מפורסמות! עכשיו צריך למצוא חברות פחות מפורסמות(אך לא יותר רעות) אבל שהן דורשות פחות כסף על המוצר רק כי הם לא מפורסמות. ברגע שזה יקרה יכולה להיות מהפכה לא קטנה בכלי הנגינה בארץ
 

yotamn9

New member
אז יש חנויות שמנסות לעשות את זה

רעש געש הוזכרה כאן כדוגמא. אבל השליטה של כלי זמר בשוק כלי הנגינה הישראלי, וההפיכה של פנדר, גיבסון, איבנז וכו' למותגים הופכים את התהליך הזה לכמעט ובלתי אפשרי.
 

TheMo

New member
פנדר, גיבסון ואיבנז?!

:/ בלי חוזה הבלעדיות הזה, היה הרבה (!) יותר זול לנקות דברים של החברות האלה בארץ... :/
 

yotamn9

New member
../images/Emo45.gif

ואני די בטוח שיש עוד חברות, ימהאה גם נראה לי.
 
לגבי המונופול

זה לא רק שהם השתלטו על פנדר גיבסון ואיבנז, אלא הם גם מוכרים אותן במחיר גבוה לעתים פי 2. את הסטראט האמריקאית הם היו מוכרים ב6200 ש"ח במזומן כשבארה"ב היא עלתה 900$. שזה אומר בערך 4000 ש"ח בהגזמה אולי. אבל הדבר הכי גרוע שראיתי - הסיגנצ'ר של קלפטון. בחו"ל נמכרת ב1400$, שזה 7500 ש"ח אם אני מניאק בן מניאק. בארץ כי זמר מוכרים אותה ב16000 במזומן! זה רווח של יותר מ100%!!!!! בושה וחרפה! אבל, מצד שני זו רשת שצריכה לשלם שכר על המקום, חשמל, ומשכורות. מה שאני לא מבין זה איך רשתות בארה"ב ואירופה יכולות להרשות לעצמן למכור מוצרים במחירים יחסית זהים ובארץ אנחנו צריכים לאכול אותה בגלל רשת עם מונופול מטורף? גיטר סנטר זו רשת יותר גדולה מכלי זמר זה בטוח, ויש לה הרבה יותר מה לדאוג, והמחירים שם הרבה יותר נמוכים!
 
למעלה