איפה הסקר , ועל מה הוא?סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
הסקר נמצא למעלהאיפה הסקר , ועל מה הוא?
אני חלוק בדעתי...סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
הסקר בעייתי מבחינת התשובותסקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
הנה אני אסביר לך מה זה כל רכבתהסקר בעייתי מבחינת התשובות
כי אני לא יודע איזה תשובה מתיחסת לאיזו רכבת אני חושב שלהבא כדאי לציין את הסוגים בצורה שהם מוסברים בצורה שאנו מכיריפ בפורום ולצרף שרשור עם תמונות או גלריה שתתאים לסקר למי שאינו מכיר את המינוחים אלא את הרכבת עצמה בצורה ויזואלית
קרונות המודו הספרדייםהנה אני אסביר לך מה זה כל רכבת
החדשות - דאבל דק+IC3 הישנות - קרונות פח, ספרדיים, וכל הישנים הנ"ל.
גם לדעתי קרונות המודו מאוד נוחיםקרונות המודו הספרדיים
קרונות המודו הספרדיים יוצרו מתישהו באמצע שנות ה-90, הם כלל לא ישנים ולדעתי הם דווקא נוחים מאוד. למעשה ייצור קרונועי ה-IC3 החל מספר שנים לפני ייצור קרונות המודו.
הצבעתי אחר: הפירוט (הסבר)סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
שאלה ל- Y.G.Jהצבעתי אחר: הפירוט (הסבר)
אני מעדיף את הטיל-טינג - רק משום שהמנגנון שלה יותר מתוחכם משאר הרכבות (הבעיה שהיא לא נחוצה בארץ אז חוץ מהנסיעת מבחן שלה פה היא לא נסעה בארץ - והייתי בנסיעת מבחן שלה) בכללי אני אוהב את כולן וגם נהגתי בכולן אז מזה משנה
גם אני מעונין לדעתשאלה ל- Y.G.J
האם תוכל לפרט בבקשה על נסיעת המבחן של רכבת הטיל-טינג שבה היית? מה היתה תחנת המוצא ותחנת היעד בנסיעה זו? האם הורגש הבדל רציני באיכות הנסיעה משאר הרכבות ?
תודה לאוהד שהפנה את תשומת ליבישאלה ל- Y.G.J
האם תוכל לפרט בבקשה על נסיעת המבחן של רכבת הטיל-טינג שבה היית? מה היתה תחנת המוצא ותחנת היעד בנסיעה זו? האם הורגש הבדל רציני באיכות הנסיעה משאר הרכבות ?
וכאן נשאלת השאלהתודה לאוהד שהפנה את תשומת ליבי
להודעה... אני לא חושב שיש הרבה מה לפרט... הייתי ברכבת בנסיעת מבחן שעשו עם מנכ"ל הרכבת של אז וכו´... יצאנו מחיפה מרכז נסענו עד לסבידור... ולא - לא הורגש הבדל בנסיעה (וזו גם הסיבה שהרכבת לא נקנתה בארץ) כי במהירות מקסימלית של 140 קמ"ש אין עיקולים בארץ כי מאיטים מהמהירות הזו ואז לא מורגש אפקט הטיל-טינג...
זה העניין - שבפיתולים "קשים"וכאן נשאלת השאלה
מה לגבי הקווים לבאר שבע וירושלים שהם מאוד מפותלים?
רכבות רוכנותזה העניין - שבפיתולים "קשים"
הרכבת בין כה וכו נוסעת לאט ומערכת הטיל-טינג איננה נכנסת לפעולה... וזאת משום שהתפקוד שלה פעיל ואפקטיבי רק עם התנגדות לצנטרפוגה
ואם ביום שלישי לא בא לי ???רכבות רוכנות
דווקא כשיש פיתולים רבים וחדים, כמו בקווים לבאר-שבע ולירושלים, מתבטא בצורה החזקה ביותר היתרון של הרכבות הרוכנות על אלו הרגילות - מהירות הנסיעה הגבוהה יותר האפשרית בעקומות חדותביחס לרכבות רגילות. ככל שיש הפרש גדול יותר בין היכולת של רכבת רוכנת לזו של רכבת רגילה, ההשקעה בטכנולוגיה היקרה יותר היא יותר כדאית - כלומר, כדאי לרכוש רכבות רוכנות לשימוש בקו לירושלים אבל לא כדאי לשירות בקו נהריה-רחובות. (( ודרך אגב, אם אתם כבר מתעקשים להשתמש במעין עברות של המילה האנגלית ´Tilting´ במקום בתרגום הנכון ´רכינה´, אנא כתבו ´טילטינג´ ולא ´טיל-טינג´. אין שום סיבה לשונית לשים מקף בין שתי ההברות. ))
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.