סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות

מצב
הנושא נעול.

oren*

New member
../images/Emo41.gif סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות

סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
 

oh-da

New member
אני חלוק בדעתי...

סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
אני חלוק בדעתי...
אני מעדיף את הישנות כי המושבים יותר נוחים, אך החדשות יותר עדיפות כי הנסיעה בישנות היא פשוט קטסטרופה. מודו הכי נוח בעצם...
 

fireman

New member
הסקר בעייתי מבחינת התשובות

סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
הסקר בעייתי מבחינת התשובות
כי אני לא יודע איזה תשובה מתיחסת לאיזו רכבת אני חושב שלהבא כדאי לציין את הסוגים בצורה שהם מוסברים בצורה שאנו מכיריפ בפורום ולצרף שרשור עם תמונות או גלריה שתתאים לסקר למי שאינו מכיר את המינוחים אלא את הרכבת עצמה בצורה ויזואלית
 
הנה אני אסביר לך מה זה כל רכבת ../images/Emo22.gif

הסקר בעייתי מבחינת התשובות
כי אני לא יודע איזה תשובה מתיחסת לאיזו רכבת אני חושב שלהבא כדאי לציין את הסוגים בצורה שהם מוסברים בצורה שאנו מכיריפ בפורום ולצרף שרשור עם תמונות או גלריה שתתאים לסקר למי שאינו מכיר את המינוחים אלא את הרכבת עצמה בצורה ויזואלית
הנה אני אסביר לך מה זה כל רכבת

החדשות - דאבל דק+IC3 הישנות - קרונות פח, ספרדיים, וכל הישנים הנ"ל.
 

K85

New member
קרונות המודו הספרדיים

הנה אני אסביר לך מה זה כל רכבת

החדשות - דאבל דק+IC3 הישנות - קרונות פח, ספרדיים, וכל הישנים הנ"ל.
קרונות המודו הספרדיים
קרונות המודו הספרדיים יוצרו מתישהו באמצע שנות ה-90, הם כלל לא ישנים ולדעתי הם דווקא נוחים מאוד. למעשה ייצור קרונועי ה-IC3 החל מספר שנים לפני ייצור קרונות המודו.
 

oh-da

New member
גם לדעתי קרונות המודו מאוד נוחים

קרונות המודו הספרדיים
קרונות המודו הספרדיים יוצרו מתישהו באמצע שנות ה-90, הם כלל לא ישנים ולדעתי הם דווקא נוחים מאוד. למעשה ייצור קרונועי ה-IC3 החל מספר שנים לפני ייצור קרונות המודו.
גם לדעתי קרונות המודו מאוד נוחים
המושבים בהם לעומת המושבים ב-IC3 הרבה יותר נוחים ורכים...
 

Y.G.J

New member
הצבעתי אחר: הפירוט (הסבר)

סקר חדש, כולכם מוזמנים לענות
תודה לעומרי האוזר על הרעיון, אשמח לקבל רעיונות לסקרים הבאים
הצבעתי אחר: הפירוט (הסבר)
אני מעדיף את הטיל-טינג - רק משום שהמנגנון שלה יותר מתוחכם משאר הרכבות (הבעיה שהיא לא נחוצה בארץ אז חוץ מהנסיעת מבחן שלה פה היא לא נסעה בארץ - והייתי בנסיעת מבחן שלה) בכללי אני אוהב את כולן וגם נהגתי בכולן אז מזה משנה
 
שאלה ל- Y.G.J

הצבעתי אחר: הפירוט (הסבר)
אני מעדיף את הטיל-טינג - רק משום שהמנגנון שלה יותר מתוחכם משאר הרכבות (הבעיה שהיא לא נחוצה בארץ אז חוץ מהנסיעת מבחן שלה פה היא לא נסעה בארץ - והייתי בנסיעת מבחן שלה) בכללי אני אוהב את כולן וגם נהגתי בכולן אז מזה משנה
שאלה ל- Y.G.J
האם תוכל לפרט בבקשה על נסיעת המבחן של רכבת הטיל-טינג שבה היית? מה היתה תחנת המוצא ותחנת היעד בנסיעה זו? האם הורגש הבדל רציני באיכות הנסיעה משאר הרכבות ?
 
גם אני מעונין לדעת

שאלה ל- Y.G.J
האם תוכל לפרט בבקשה על נסיעת המבחן של רכבת הטיל-טינג שבה היית? מה היתה תחנת המוצא ותחנת היעד בנסיעה זו? האם הורגש הבדל רציני באיכות הנסיעה משאר הרכבות ?
גם אני מעונין לדעת
ואיך הגעת לנסיעת מבחן זו?
 

Y.G.J

New member
תודה לאוהד שהפנה את תשומת ליבי

שאלה ל- Y.G.J
האם תוכל לפרט בבקשה על נסיעת המבחן של רכבת הטיל-טינג שבה היית? מה היתה תחנת המוצא ותחנת היעד בנסיעה זו? האם הורגש הבדל רציני באיכות הנסיעה משאר הרכבות ?
תודה לאוהד שהפנה את תשומת ליבי
להודעה... אני לא חושב שיש הרבה מה לפרט... הייתי ברכבת בנסיעת מבחן שעשו עם מנכ"ל הרכבת של אז וכו´... יצאנו מחיפה מרכז נסענו עד לסבידור... ולא - לא הורגש הבדל בנסיעה (וזו גם הסיבה שהרכבת לא נקנתה בארץ) כי במהירות מקסימלית של 140 קמ"ש אין עיקולים בארץ כי מאיטים מהמהירות הזו ואז לא מורגש אפקט הטיל-טינג...
 

fireman

New member
וכאן נשאלת השאלה

תודה לאוהד שהפנה את תשומת ליבי
להודעה... אני לא חושב שיש הרבה מה לפרט... הייתי ברכבת בנסיעת מבחן שעשו עם מנכ"ל הרכבת של אז וכו´... יצאנו מחיפה מרכז נסענו עד לסבידור... ולא - לא הורגש הבדל בנסיעה (וזו גם הסיבה שהרכבת לא נקנתה בארץ) כי במהירות מקסימלית של 140 קמ"ש אין עיקולים בארץ כי מאיטים מהמהירות הזו ואז לא מורגש אפקט הטיל-טינג...
וכאן נשאלת השאלה
מה לגבי הקווים לבאר שבע וירושלים שהם מאוד מפותלים?
 

Y.G.J

New member
זה העניין - שבפיתולים "קשים"

וכאן נשאלת השאלה
מה לגבי הקווים לבאר שבע וירושלים שהם מאוד מפותלים?
זה העניין - שבפיתולים "קשים"
הרכבת בין כה וכו נוסעת לאט ומערכת הטיל-טינג איננה נכנסת לפעולה... וזאת משום שהתפקוד שלה פעיל ואפקטיבי רק עם התנגדות לצנטרפוגה
 
רכבות רוכנות

זה העניין - שבפיתולים "קשים"
הרכבת בין כה וכו נוסעת לאט ומערכת הטיל-טינג איננה נכנסת לפעולה... וזאת משום שהתפקוד שלה פעיל ואפקטיבי רק עם התנגדות לצנטרפוגה
רכבות רוכנות
דווקא כשיש פיתולים רבים וחדים, כמו בקווים לבאר-שבע ולירושלים, מתבטא בצורה החזקה ביותר היתרון של הרכבות הרוכנות על אלו הרגילות - מהירות הנסיעה הגבוהה יותר האפשרית בעקומות חדותביחס לרכבות רגילות. ככל שיש הפרש גדול יותר בין היכולת של רכבת רוכנת לזו של רכבת רגילה, ההשקעה בטכנולוגיה היקרה יותר היא יותר כדאית - כלומר, כדאי לרכוש רכבות רוכנות לשימוש בקו לירושלים אבל לא כדאי לשירות בקו נהריה-רחובות. (( ודרך אגב, אם אתם כבר מתעקשים להשתמש במעין עברות של המילה האנגלית ´Tilting´ במקום בתרגום הנכון ´רכינה´, אנא כתבו ´טילטינג´ ולא ´טיל-טינג´. אין שום סיבה לשונית לשים מקף בין שתי ההברות. ))
 

Y.G.J

New member
ואם ביום שלישי לא בא לי ??? ../images/Emo13.gif

רכבות רוכנות
דווקא כשיש פיתולים רבים וחדים, כמו בקווים לבאר-שבע ולירושלים, מתבטא בצורה החזקה ביותר היתרון של הרכבות הרוכנות על אלו הרגילות - מהירות הנסיעה הגבוהה יותר האפשרית בעקומות חדותביחס לרכבות רגילות. ככל שיש הפרש גדול יותר בין היכולת של רכבת רוכנת לזו של רכבת רגילה, ההשקעה בטכנולוגיה היקרה יותר היא יותר כדאית - כלומר, כדאי לרכוש רכבות רוכנות לשימוש בקו לירושלים אבל לא כדאי לשירות בקו נהריה-רחובות. (( ודרך אגב, אם אתם כבר מתעקשים להשתמש במעין עברות של המילה האנגלית ´Tilting´ במקום בתרגום הנכון ´רכינה´, אנא כתבו ´טילטינג´ ולא ´טיל-טינג´. אין שום סיבה לשונית לשים מקף בין שתי ההברות. ))
ואם ביום שלישי לא בא לי ???

סתם שמתי מקף אבל לקחתי לתשומת ליבי... דרך אגב... אני עדיין חושב וכמו שאני יודע שהרכינה של הרכבת לא תהיה אפקטיבית במהירות קטנה אז חבל להשקי כסף רב בטכנולוגיה (קרונות) שבעצם הטכנו´ שלהם נכנסת לפעולה במהירות וכאן אנו מדברים על נסיעה איטית יחסית ואם אני טועה - אז בהצלחה ברכישת הקרונות בעתיד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה