ספיישל 남자이야기 (סיפור של גבר/המקלעת)

  • פותח הנושא NewNJ
  • פורסם בתאריך

NewNJ

New member
../images/Emo41.gifספיישל 남자이야기 (סיפור של גבר/המקלעת)../images/Emo41.gif

남자이야기 \STORY OF A MAN\The Slingshot\Guys Talk KBS ז'אנר: אקשן, רומן. שחקנים: פארק יונג-הא ((ON AIR, THE SCAM), פארק שי-יון (MARINE BOY), קים קאנג-וו(MARINE BOY), האן יה-און (צייר ברוח, קים סאמסון), פיליפ לי (The Legend), פארק קי-וונג (Love Match/Love Marriage), לי מון-שיק (ILJIMAE)... הסיפור: מותחן המשלב שחיתות תאגידית יחד עם משימת נקם של אדם אחד. קונספירציה גורמת לנפילת המפעל של אחיו של קים שין ובהמשך ישיר האח מתאבד- שין יוצא לנקום באלו שפגעו במשפחתו. הסיפור יציג את מערכות היחסים שיתפתחו בין קים שין, סו קיונג אה-חברתו, צ'אה דו-וו הרע של הסיפור ואחותו הקטנה של דו-וו, און סו. זמן סיאול: ימים שני ושלישי 21:55....במקום BOF
הפתיח של הסידרה תחילת הפרק הראשון (עדיין ללא שום כתוביות)
--הרשו לי להודות בשלב זה כי נראה לי שאני בערך היחידה שלא כל כך נכנסה להלם וגעגועים בשל סיומה של BOF...וכן, פארק יונג הא
ונמג'ה-י- יאגי הם הסיבה לכך
. עדיין לא התחלתי לראות את BOF, אבל אל דאגה, אני אצפה בה בהמשך, אפילו רק בשביל קים-בום ופארק ג'י-בין ינוקא (מקווה שהוא הופיע למשך יותר מכמה דקות בסידרה)...זו אולי אפילו תהיה הסידרה ראשונה (מלבד אלו ששודרו בויוה) שאני אצפה בה בעברית .
אנא המתינו עם תגובות, כי הספיישל יסתיים במקרה הטוב מחר
 

NewNJ

New member
תמונת הקאסט

תקציר: קים שין הוא אדם שפעם היה לו הכל. פעולת עוקץ הרסה את משפחתו והחברה של אביו פשטה את הרגל בגללו. הוא רוצה לנקום באלו שהפכו את חייו לגיהנום עלי אדמות. סו קיונג-אה היא חברתו אשר מנסה לעזור לו ללא הרף לשלם את חובותיו. שין, יחד עם עזרתם של מספר אנשים אותם הכיר, מתקרב לאחותו של צ'ה דו-וו, און-סו, כאשר מטרתו היא להתחיל בנקמה. קאסט: פארק יונג הא
- קים שין פארק שי יון – סו קיונג אה קים קאנג וו- צ'ה דו וו האן יאו וון- צ'ה און סו פיליפ לי- דו ג'ה מיונג פארק קי וונג – אן קיונג טה לי מון שיק – פארק מון הו
 

NewNJ

New member
קים שין (פארק יונג הא)

קים שין אשר ברגע אחד מפסיד אהבה, כסף ומשפחה- מכריז מלחמה על העולם. קים שין,הדמות אותה מגלם PYH
מתחילה את דרכה כדמות עשירה וחסרת דאגות- שין חי את חייו ללא מאמצים רבים. עם זאת, השקפת עולמו של שין מזועזעת לאחר שהוא "מפסיד כסף, אהבה ומשפחה בשנייה אחת" ונכלא בעוון ניסיון לרצח. בכלא נחשף שין ל"עולם האמיתי" מעבר לחיי המותרות אותם הכיר. כאשר הוא מבין כי הכסף שולט בכל, הוא מתקשח ומחליט לצאת נגד העולם המונע על-ידי כסף, כאשר מולו יריבים בעלי כח רב במימד של כספים ומניות.
 

NewNJ

New member
השחקן והדמות.

פארק יונג הא שרק לאחרונה חשף את צידו הגברי בדרמה המצליחה ON AIR, מציג כאן דמות של אסיר בעל עינייים הנוצצות ביצר נקמה. כאשר הוא נשאל אם הבחירה בדמות הקשוחה נעשתה באופן מכוון, PYH חייך והודה כי הגיע הזמן. "כן, חשתי צורך בשינוי הדמויות אותן אני מגלם. כמו כן הבנתי שאלו הם תפקידים התואמים יותר לגילי, בהשוואה לדמויות השבריריות והיפות יותר אותן גילמתי קודם".
 

NewNJ

New member
סו קיונג אה (פארק שי יון)

"נפגשתי עם התסריטאית סונג ג'י-נה", סיפרה פארק שי-יון, שתשחק את אהובתו של קים שין. "היא אמרה כי היא תירצה שהדמות תהיה דמות של אישה אימפרסיבית, דמות אישה שלא גולמה בעבר". סו קיונג אה היא חברתו של קים שין.
 

NewNJ

New member
השחקנית והדמות

פארק שי יון מראה כאן את צידה העדין יותר, צד השונה מהצד הסקסי והחושני שהדמויות אותן גילמה עד כה היו ידועות בו.
 

NewNJ

New member
צ'אה דו-וו (קים קאנג וו)

השחקן קים קאנג וו, שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"The Railroad" בפסטיבל הסרטים בטורינו 2007, יוסיף את המימד השלישי, המאיים, צ'אה דו-וו, לסידרה. צ'אה דו-וו הוא אדם קר ללא רגשות. למרות זאת, דו-וו מחזיק בכריזמה מיוחדת לצד אינטלגנציה גבוהה. הדמות היא של רשע, אנטגוניסט...דמות שלרוב לא נראית בדרמות קוריאניות.
 

NewNJ

New member
השחקן והדמות

קים קאנג וו מצליח בטרנספורמציה לדמות הרשע קר הלב, מה שמתואם באופן מושלם עם חליפותיו הכהות, הבעותיו החדות ומילותיו הנמהרות.
 

NewNJ

New member
צ'אה און סו (האן יאו וון)

און סו היא אחותו הקטנה של צ'אה דו-וו. דמותה קשוחה ואישיותה החלטית. און סו תפתח רגשות כלפי קים שין.
 

NewNJ

New member
דו ג'ה מיונג (פיליפ לי)

דו ג'ו מיונג הוא קוריאני הנמצא בארה"ב ומתמחה באנגלית ומשפטים. הוא יעזור לקים שין במרדפו אחר התאגדויות וחברות גדולות. נאמר כי הדמות נכתבה על ידי התסריטאית במיוחד עבור פיליפ (הוא שיחק גם בLEGEND..עוד סידרה מצליחה שהיא כתבה).
 

NewNJ

New member
אן קיונג טה (פארק קי וונג)

גאון מוזר אותו מכיר קים שין מאחורי הסורגים. קיונג טה יסייע לקים שין לנקום. קיונג טה הוא מעט אקסצנטרי (ואף בעל רמת מסויימת של אוטיזם) אבל הוא יסייע לשין. פארק קי וונג בעל פני הבייבי-פייס .
 

NewNJ

New member
קאסט מורחב:

קאסט מורחב: Jang Se Jin as Beom Hwan • Kim Hyung Bum as Joong Ho • Baek Jae Jin as Yong Shik • Jun Jae Hyung as Jae Seop • Jang Hang Sun as President Chae • Kim Roe Ha as Director Oh • Park Sun Woo as Danny • Lee Seung Bok (이승복) as Lee Dae Pyo • Heo Wook (허욱) as Kei • Han Song Yi (한송이) as Yeon Hee • Choi Ji Na as Madame Jang • Lee Byung Joon as Do Man Hee (Do Jae Myung's father) • Bang Eun Hee as Myung Sun המשך הספיישל מחר...סבלנות
 

NewNJ

New member
סידרה רוויית אקשן וטסטסטורון

זה מה שKBS אירגנו לנו לאחר BOF The Slingshot (השם אותו ייעדו לסידרה לשווקים הבינ"ל), משלבת את רוח "סרטי הבנים" כגון "Ocean 11" (אוו...ג'ורג' קלוני
, יחד עם רוח סדרות אמריקניות כגון "Prison Break", הסידרה ממפה את מאבקיו של הגיבור, לו נעשה עוול, אשר מביא עצמו למאסר מאחורי סורגים ומבין אז כי סידרו אותו. אז מה הוא עושה? הוא מפתח את התכנית האולימטיבית לנקמה ומגייס לצורך זה את עזרתם של כמה מחבריו ל"שירות" מאחורי הסורגים. הסידרה היא חלק שלישי בטריולוגיה של סדרות אפיות אשר נכתבו על ידי סונג ג'י-נה, אשר התמקדה בקוריאה של שנות הארבעים ותחילת שנות החמישים עם הדרמה שהייתה ללהיט "Eye of Dawn" (1991), ואשר אז עשתה היסטוריה עם "Hourglass" (1997). "The Slingshot" עוסקת בחברה הקוריאנית של ימינו, על ידי חקר של ערכה האמיתי של ההצלחה הכלכלית. "בואו ננסה להתעמת עם סיפור אמיתי על כסף", אמר הבמאי יון סאנג שיק במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר... "ככה זה התחיל". הכסף משמש כמקדם לנפילתו של הגיבור, קים שין (פארק יונג-הא
). מי ששירת כחייל משחק ,עבור כסף, בעברו במשחקו של ה"רע", צ'ה דו-וו, מחליט לנצח את האחרון במגרשו שלו.
 

NewNJ

New member
דמות העבריין השרמנטי...

נראה כי זה יהיה הכיוון לדמותו של PYH.. העבריין השרמנטי, א-לה ג'ורג' קלוני ב-"Out of Sight" (1998). בסדרה יעשה כנראה שימוש בשילוב בין סיטואציות מותחות לבין קומדיה שחורה. כאשר PYH נשאל אם נטה יותר לכיוון הדרמה השחורה או לכיוון הקומי הוא השיב כי היה די לא נינוח בנושא, אך כי מסקנתו הסופית הייתה ללכת יותר לכיוון הקומי. הדבר הזה יכול לשחק לטובת הדרמה...זה והכללת התפקיד הנשי החזק, בגילומה של פארק שי-יון, ושלא לדבר על תפקידו של קים קאנג וו כדמות הרעה בסידרה..
 

NewNJ

New member
הפרק הראשון....

הפרק הראשון הוא רווי קפיצות: מהסצינה בגללה נזרק קים שין לכלא, למה שקדם לכך ואז שוב לכלא, ואז שוב למערכות היחסים שלו עם הסובבים אותו (חברתו, אחיו, גיסתו...) ואז לעוד סצינה מהכלא..סליחה...לפני כן יש סצינה חמודה שגם לגביה יצאו טיזרים בתמונות (שין וקיונג-אה במיטה..נראה משעשע, בלי כתוביות בכלל קשה להבין בדיוק מה נאמר, אבל לא ממש קורה שם משהו מוגבל צפייה)...בקיצור- פרק דרמתי וקופצני עם הרבה פלשבקים ורקע כנראה לסיפור ולסיבה בגללה הגיבור יצא לנקמה ומי נשוא הנקמה ולמה...מישהי/הוא בסומפי טרח לספר (באנגלית) מה קרה בפרק.
 

NewNJ

New member
פרטים נוספים על העלילה

"התמקדתי בעולמם של גברים ונשים המוכנים להקריב את חייהם עבור כסף, עולם בו כסף הוא הקובע. אבל עדיין ניסיתי לעשות את זה קליל, מהנה ואף נוגע", כך אמר המפיק של הדרמה, יון סאנג שיק במסיבת עיתונאים. PYH מגלם את דמותו של קים שין אשר בוחר בכלא לאחר שהוא מבין כי אין לו דרך להשיב הלוואה שלקח. בכלא, נתון לגורלו, לומד שין על סקנדל מניות שהביא להתאבדות אחיו...מה שהביא את שין לקחת את ההלוואה מלכתחילה. זועם, שין מכין נקמה ומקים "צוות חלומות" לשם כך. דמותו של קים קאנג וו, צ'אה דו וו, הוא האוייב של שין בדרמה.
 

NewNJ

New member
סיכום מסודר (תרגמתי) באדיבות DRAMABEANS

סיפור של גבר Story of a Man (KBS) April 8th, 2009 // by javabeans משחק שקול, בימוי חזק, מקצב מפוקח והתוצאה מרשימה למדי. הכותב לא משוכנע לגבי המקום ממנה יצאה הדרמה לבדה - נקודת המוצא נשמעה טובה, אך לא מושכת באופן מיידי. מה שגורם לדרמה לעבוד, עם זאת, הוא צורת הבאתה לידי ביטוי - זה מרגיש כמו סרט, בדרך בה הבמאי ממש יוצר את האווירה. זה חלק אך לא יותר מדי; המעברים טובים אך יש עצירות פנטסטיות שיוצרות רגעי מתח. "הטון הכללי הוא מה שדיבר אליי בשני הפרקים הראשונים". נקודת המוצא לאחר שהאשמת שווא מביאה להרס מפעלה של משפחה, הבעלים מתאבד. האח הצעיר (PYH) מנסה לעצור גובים חסרי רחמים מלרדוף אחר אלמנת אחיו, אך מעשה של ייאוש מביא אותו למאסר בן 3 וחצי שנים. מה שהוא עדיין לא יודע זה שאיש עסקים בעל אמביציה, בנו של מנכ"ל קונגלומארט חזק, ניצח באופן סיסטמטי על הרס של מספר רב של חברות קטנות במהלך ניסיונו להתקדם. הדבר הזה, לפי הערכת הכותב, הוא שיביא ליצר הנקמה. .... הסיפור בתחילת הסיפור, קים שין (פארק יונג הא) הוא אחד מהטיפוסים האלו שקל לאהוב אך הינם חסרי אחריות, הוא חי את חייו די בקלות – הוא מובטל (מבחירה), אך מגיע מרקע של כסף. יש לו יחסים טובים עם בת זוגו, סו קיונג אה (פארק שי יון), למרות שיש ביניהם הבנה, ברוח משועשעת, שהיא לעולם לא תתחתן איתו וכי היא מעוניינת למשוך אליה איש עסקים עשיר. אחיו הגדול לקח לידיו את ניהול העסק של אביהם חנות מאנדוּ (כופתאות), ועבד קשה על מנת לפתח את העסק לכדי חברה גדולה. אחיו של שין, כמו גם קיונג-אה, מנסים לכוונו למצוא עבודה, או לפחות לעבוד בחברה המשפחתית, אך כל מה ששין רוצה הוא לחיות את חייו קלי הדעת. האח הגדול הוא בוס סביר, בעל אוהב ואב לשתי ילדות קטנות. כל זה משתנה כאשר המפעל הקטן מוצג באופן מזוייף בכתבת חדשות – האשמות בלבד, ללא הוכחות – כאילו הם עושים שימוש בחומרים נחותים, ומאכילים את העם ב""מאנדוּ זבל" בזמן שהם גורפים רווחים. המכירות צונחות, החברה מותקפת ע"י הציבור ומצבו של אחיו של שין מתדרדר. הסיפור מוכח כשקרי על ידי חקירת הראשויות, אך הנזק כבר נעשה. מעבר לכך, כתב החדשות המושחת ששידר את הדיווח השקרי, מסרב לשדר את העדכון המטהר את החברה. זה בעיתון, הוא מלגלג, לכן אין עליו להציג זאת. אחיו של שין שהינו אדם ישר, מתרסק וטובע בחובות שנאספו לאחר שהסיפור שודר- ללא מכירות, אין איך לשלם לעובדים, והיה עליו לקחת הלוואות ענק על מנת להחזיק את העסק בחיים. האח גם קורא תגובות שהציבור כותב כדוגמת 'לך תתאבד', 'אם תתאבד, אל תקפוץ לנהר האן ותזהם את המים'...הוא לא מודע לכך שמדובר בתגובות מוזמנות בכסף שמטרתן הכפשתו. האח אולי יודע שהתאבדות אינה הפתרון, אך הוא נמצא כבר מעבר לנקודת השבירה והוא לא מגיב לניסיונותיו של שין לעודד אותו. לילה אחד הוא מתהלך לארכו של גשר, ובהחלטה נמהרת, נכנס במהירות לנתיב התחבורה. הוא מת. לאחר שביהמ"ש קובע כי מדובר בהתאבדות, ביטוח החיים שאלמנת האח הייתה אמורה לקבל מאבד מתוקפ, ומהר מאוד המלווים בריבית מגיעים אליה על מנת לקחת את מה שהאח היה חייו להם. היא חסרת ישע ויש לה שתי ילדות קטנות לטפל בהן והיא חסרת אגורה. קיונג-אה מפתיעה את שין ומציעה לו את חסכונותיה, אך הוא צוחק מאחר ומדובר בסכום זעום ביחס לחוב. הוא מבקש טובה מקיונג-אה, מסביר לה כי הוא בדק ומצא בר מארחות שמשלם טוב המוכן להעסיק אותה – הכוונה היא בעצם שהוא מוכן למכור את חברתו. לא מדובר בזנות – למרות שלעיתים הדבר מתחבר – הדבר בד"כ דורש מנשים לחתום חוזה עם הבאר, תמורת מקדמה גדולה. לדבריו של שין, הבאר מארח מנכ"לים רבים וסלבריטאים, אבל עדיין, מקצוע זה, למרות האווירה בבאר הספציפי, נתפס כמושמץ (תפיסת הקוריאנים לגבי מארחות יכולה להיות מושוואת, לדברי הכותב, לתפיסת האמריקאים את החשפניות). קיונג-אה נגעלת משין ועוזבת. כאשר לא נשארות לו יותר אפשרויות, שין עושה את הדבר היחיד שיכול להציל את משפחת אחיו- הוא לוקח הוא לוקח הלוואה, כדי להשיב את מה שלקח אחיו- הוא בעצם מקריב את חייו במקום חיי משפחת האח. ואז, שין פורץ לחדר החדשות (זוהי בעצם הסצינה הראשונה בה נפתחה הדרמה) בעת שידור חי. בהתקף של זעם, הוא מכוון קשת מודרנית לעבר השדרן – אותו כתב שפרץ עם הסיפור המומצא שהביא להרס המשפחה – ודוחף פיסת נייר לפניו, מצווה עליו לקרוא את הכתוב בשידור (ניתן להניח כי מדובר בהסבר המטהר את שם העסק). אך המצלמות חותכות לכתב הנמצא בחוץ, ושין מאבד שליטה על המצב. הוא מתעקש כי המצלמות ישובו לשדר מבפנים, אך המשטרה מגיעה ומשתלטת על המצב. בזמן שהם מצמידים אותו לריצפה הוא חורק בשיניו בתסכול "יש לי משהו לומר לאנשים, למה אתם לא נותנים לי לדבר?!" בשל התעלול הזה, שין נכלא לשלוש וחצי שנים על ניסיון לרצח. כמו שניתן להניח, הוא לא ממש מצליח בכלא. .... (חלק ב' תיכף יגיע...זה היה ארוך)
 

NewNJ

New member
חלק ב'

מרגע כליאתו, גישתו של שין היא גישה של ייאוש והוא מצליח לעצבן בוס של כנופייה מסויימת. המשמעות היא ששין עובר התעללות ומוכה למרות ניסיונותיו להישאר שקט ולא להתבלט, אך הוא נכלא בתא אחד עם הפיאונים של אותו בוס ששמחים להציק לו. האדם היחיד בתא שלא שייך לכנופייה הוא אהן קיונג-טה( פארק קי-וונג שנותן הופעה מרשימה) אסיר מוזר ולא רגוע. שין שואל איך קיונג-טה מצליח להתחמק מהצקות, אך קיונג-טה כלוא בראשו שלו ולא מדבר עם אף אחד, הוא רק ממלמל דברים חסרי משמעות לעצמו. שין סופג עוד מכות. הוא מתחנן בפני הסוהרים לעבור תא, התא הזה עוד יהרגו אותו, אך הם מתעלמים מבקשותיו. יום אחד, אישה צעירה מגיעה לבקר אותו. זוהי צ'אה און-סו, בחורה בעלת לב טהור אשר אביה, איש העסקים המנכ"ל צ'אה, מחזיק אותה תחת שמירה צמודה. כאשר התקשורת שלה והמידע כולו עוברים תחת פיקוח (היא כמו ציפור יפה בכלוב זהב), און סו החלה לבלוש על פגישות העסקים של אביה- כך היא למדה על מצבו של שין. זה כאילו שאביה (ואחיה) נמצאים כל כך עמוק בשחיתות ובתאווה לכסף וכח שהיא חשה חמלה ועצב רבים על קורבנותיהם. שין מתעלם ממנה, לא נותן לה הרבה תשומת לב עד אשר היא מזכירה את שם אחיו המת. און-סו מסבירה כי נראה לה שהמצב קשור לחברה של משפחתה – אך היא לא יודעת לעדות דבר מלבד להתנצל. ועל כן היא באה. לגבי אחיה הגדול של און-סו- הגאון המחושב והשאפתן, צ'אה דו-וו (קים קאנג-וו, עוד ליהוק טוב). הפרטים של תכניותיו עדיין לא ברורים, אך התמצית היא: דו-וו הרס חברות קטנות באופן חסר רחמים כאשר מטרתו היא לבנות קונגלומארט משלו. החברה של משפחתו של שין הייתה אחת מיני רבות, עם זאת המצב במקרה של שין גרם ליותר בעיות מהצפוי, עם הפרסום הרע וההתאבדות. דו-וו הוא לא כל-יכול. לא עדיין. הוא בשלבים האחרונים של תכנית ה M&A (mergers & acquisitions =מיזוגים ורכישות) שלו, והוא צריך תזרים הון על מנת להצליח בתכניתו. הוא מבקש מחבריו בעלי ההון כסף להשקעה, ולמרות שהמבוגר שבהם מסרב, דו-וו מצליח לשכנע את האחרים לסמוך עליו. לאחר המפגש בין שין לאון-סו, גישתו עוברת שינוי דרסטי. בתור התחלה, הוא מבקש להיפגש עימה שוב (היא שולחת לו חבילה לכלא, אל הוא משיב אותה כפי שהגיעה, אך עם פתק המבקש ממנה לשוב). כמו כן, כאשר הגנגסטרים מתחילים להתעסק איתו, הוא נלחם בחזרה, ולא מנסה עוד להימנע. הוא אפילו רודף מספר פעמים אחר מנהיג הכנופייה, ומצליח להכניס לו מספר חבטות עד אשר הסוהרים גוררים אותו משם. התנהגותו השונה והאלימה מעלה מתחים בקרב הכנופייה והם מארגנים אמבוש בחצר הכלא. קיונג-טה הוא היחיד מבין האסירים שרואה אותם מעבירים ביניהם כלי נשק (מעין סכין?). כאשר שני אסירים מתחילים לריב כפעולת הסחה, דעתם של הסוהרים מוסחת והגנגסטרים גוררים את שין בבלאגן. הם מכים ודוקרים אותו, בזמן שקיונג-טה מצליח להתריע בפני הסוהר ולמצוא ולהציל את שין בזמן. שין התעקש שגיסתו תמכור את ביתה ותיקח את הילדות הרחק, ולא תספר לאף אחד לאן היא הולכת, מאחר והמלווים בריבית יירדפו אחרי כל מי שקשור אליו, עליה להעלם באופן מוחלט. קיונג-אה מצליחה לעלות על עקבותיה של הגיסה בעיירה מרוחקת, ולאחר שהשתיים מדברות על שין, הן מגיעות למסקנה כי הוא פגע בהן במכוון על מנת להרחיק אותן ממנו, מאחר וידע כי קשרים קרובים אליו רק יביאו להן צרות. קיונג-אה מבינה כי בקשתו "למכור" אותה לבאר המארחות היה בעצם טקטיקה מצידו לגרום לה לעזוב. הוא אז עשה את שעשה בחדר החדשות בכוונה להיעצר ולהגיע לכלא, ריפה שהמלווים בריבית לא יוכלו לרדוף אחריו. למרבה הצער, הביריונים עקבו אחרי קיונג אה, והם ממשיכים לרדוף אחר המשפחה עבור חובו של שין. הם לוקחים את שארית כספה של האלמנה ומבטיחים לשוב חודש הבא. קיונג-אה רואה כמה המשפחה סובלת, והיא עוקבת אחר המלווים ומציעה כי היא תשיב את החוב, כך שהם יפסיקו לרדוף את האלמנה האומללה. בינתיים, שוב בכלא, הסוהר אומר לשין שני דברים: 1. הוא חב את חייו לקיונג-טה 2. הוא וקיונג-טה יועברו לתא אחר ,כך שעדיף שינסה לחיות בצורה יותר רגועה בהמשך. שין חושב לעצמו (ולאחיו המת) שאולי באמת יש לו משאלת מוות, בכך שתקף את אותו בוס כנופייה כפי שעשה. אחרי הכל, זה מה שאחיו עשה, נפל בשל אימפולסיביות רגעית והרסנית. .... תיכף חלק אחרון
 

NewNJ

New member
חלק אחרון

הדמויות שין-PYH הכותב מכיר הכי טוב את פארק יונג הא מהדרמות WINTER SONATA ו- ON AIR, ככה שהוא מודה כי ייתכן וההתרשמות שלו ממנו היא אולי מעט לא נקייה. "אני נהנה לראות אותו עוזב את האימג' של הבחור הטוב". ברור כי שין בליבו הוא טוב, אך הוא גם ילדותי, אנוכי וקשוח. PYH מציג כאן יכולת משחק מרשימה, ולמרות שהכותב ראה אותו בוכה בעבר, הדמעות כאן הן דמעות כועסות, מתוסכלות ואינטנסיביות – בערך כמו הדרמה. קיונג-הא- פארק שי יון הכותב סקרן לגבי הדרך בה מערכת היחסים תתפתח. בהתחלה שין וקיונג-אה מתייחסים למערכת היחסים ביניהם בנון-שלאנט...הזוג שלא יגיד "אני אוהב אותך", אלו שתמיד צוחקים על לא להיות רציניים. אך כשדברים נעשים קשים, אנו רואים את ההיפך- עד כמה באמת איכפת להם האחד מהשני, למרות הבדיחות. אפילו גיסתו של שין דוחקת בקיונג-אה לנצל את הדף החלק ששין נתן לה, אך היא מחליטה לקשור עצמה בהם בכל זאת. מעבר לכך, לדעת הכותב, העתיד בו בוחרת קיונג-אה הולך להיות מעניין לצפייה. הוא מודה על כך שהדמות היא לא מאלו שהן קורבן, אלו שסובלות בשקט – היא קשוחה. מסקרן שכאשר המלווה בריבית צוחק על כל שהקרבתה היא מראה נוגע של אהבה, היא משיבה ברצינות כי אין לדבר קשר לאהבה. בהתבסס על הבקרובים, נראה כי קיונג-אה תתרחק משין, ותאמר חו שעולמותיהם שונים עכשיו. כך שבזמן שהקרבתה נעשתה מתוך איכפתיות, היא לא נעשתה על מנ לשמר את אהבתם, אלא יותר כמחוות פרידה. (נראה גם כי היא תתחיל לעבוד במועדון אותו דו-וו פוקד. מפגש ביניהם יהיה מסקרן מאחר והובהר כי דו-וו לא מראה כבוד רב לבנות ובד"כ שומר על מרחק) קיונג טה- פארק קי וונג הכותב מכיר את השחקן מדמות הסטודנט הלא בוגר ב-MARRIAGE&LOVE ולפני כן כאחיה הקטן של קים סון-אה ב- When Night Comes. ואיזה הבדל! לא ניתן לבלבל אותו עם הופעותיו הקודמות, כי חשבתם שהוא יותר טוב כדמות קלילה וקומית. הוא באמת התקדם כאן עם דמות האסיר המוזר. קיונג טה באופן תמידי נראה מפוחד מכולם ומהכל ותחת איום, כמו כן, יש לו טיקים מעצבנות...פארק קי וונג מבצע את התפקיד לא רע. צ'אה דו וו- קים קאנג וו מסתבר שלא מדובר בכותב, אלא בכותבת שהיא פאנגירל של קאנג וו והדמות  . היא הושפעה לא מהיופי של השחקן (והוא באמת יפה) אלא מהכריזמה והנוכחות של הדמות שלו (ושלו). ניתן לראות כי קאנג וו הוא כוכב קולנוע. הוא מכיל את הרוגע הכוחני של הדמות כלכך טוב שלא נראה שמדובר בשחקן שמנסה לשחק ככזה...הוא פשוט כזה. הדמות שלו מסקרנת אותה הכי הרבה מאחר ומדובר באופן ברור באיש עסקים ברוטלי חסר רחמים, אך עם זאת ניתן לראות מההתחלה רמזים לחולשה. טוב שדו-וו הוא לא בראש שרשרת המזון ולא כל-יכול, ככה ניתן לראות את מאבקו להתקדם ולהוציא את תכניותיו לפועל, את יחסיו עם אחותו הטהורה ואולי אפילו לראות אם יש לו DADDY ISSUES. רושם כללי נראה לכותבת שהיא פיארה את הדרמה יותר משהתכוונה. הדרמה לא מנצחת אצלה באופן מיידי, והיא לא בטוחה שהיא תישאר טובה (זכור לה שהיא אהבה את לג'נד בהתחלה אך אח"כ איבדה בה עניין, ככה שהיא לא סומכת כל כך על התסריטאית שהיא אותה אחת). אך בהתבסס על שתי הפרקים היא הופתעה לטובה. הבימוי כאן הוא בהחלט דבר הראוי להדגשה. המשחק, הסיפור, הדמויות – יציבים. הבימוי הוא שגורם להכל לבלוט. האווירה שנוצרת היא של סרט. הייתה השקעה באווירה הכללית, הרבה דרמות בשל שיקולי תקציב מוותרות על אווירה פעמים רבות...הם רואים בה דבר שהוא פחות חשוב ובסיסי מעלילה לדוגמא או עריכה. יש מספר סצינות שבלטו. הבמאי לוקח זמן למיקצב חזק ומפוקח. בזמן שדרמות רבות משקיעות בדחיסת כמה שיותר עלילה לשעה אחת, הדרמה הזאת מאיטה לרגע פה ושם. בהתחשב בבימוי הטוב, המשחק הטוב וההפקה הטובה, לדעת הכותבת מה שיחזיק או ישבור את הדרמה יהיה הסיפור. האם המתח יישאר או שהוא יילך לכיוון הצפוי והמעייף? מאחר וQueen of Housewive מצליח כלכך (נמצא על אותה משבצת שידור), ויש עוד כמה דרמות שעומדות להגיח, כמו Cinderella Man (קוון סאנג וו- שגיא), Six Months -ו City Hall – הכותבת חשה כי עליה להחליט בזהירות. "אבל ברור לי שאני אשים עין על Story of a Man", היא מסכמת. THE END עבודה מרשימה מצד המבקרת, לדעתי, שמסבירה מעולה את הכיוון שנראה שהדרמה לוקחת
אם היא רק הייתה סומכת על התסריטאית (ובכל זאת, זאת תסריטאית של דרמות שהיו להיטים) וכן, המקבץ האחרון של התמונות הוא של הסיבה העיקרית שאני צופה בדרמה (ללא תרגום בכלל)...פארק יונג הא
...כמה שהוא מהמם שם ובקטעים מסויימים מקסים לחלוטין...והחיוך שלו....
 
למעלה