סיכום 2005 בתח"צ

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
פקק בביג ופקק בכניסה לעיר מכיוון

פקקים בכניסות לבאר שבע
פקקים בביג, תאונות דרכים וזיהום אוויר. אההה... ראייה עתידית, בעצם אין דבר כזה בעברית...
פקק בביג ופקק בכניסה לעיר מכיוון
עומר זה עדיין לא מספיק בשביל לבקש רק"ל.
 
אבל לבקש כביש זה מספיק../images/Emo35.gif

פקק בביג ופקק בכניסה לעיר מכיוון
עומר זה עדיין לא מספיק בשביל לבקש רק"ל.
אבל לבקש כביש זה מספיק

זה לא שרק"ל זה כזה יקר כמו שעשו את זה, הבעיה היא פינוי תשתיות, שכמעט ואין צורך בבאר שבע. ולגבי הגודל - כמו שאמר ג'קי - הגודל לא קובע, רק מספר הקו קובע, ואם נהיה רציניים הרק"ל בתל אביב מתפרס על שטח עצום ולא רק בתוך תל אביב, אלא רק קו אחד מגיע מבת ים ועד פתח תקווה, דבר שני, אין מקום בעליל לבנות אותו, ואני חושב שעד היום אין להם מושג איפה לבנות אותו. רק"ל בבאר שבע אפשר כבר לבנות על הכבישים פה, זה לא אמור לעלות הרבה, ולא אמור לקחת הרבה זמן. בכל אופן, אם אתה לא רואה סיבה לרק"ל פה בבאר שבע, אז ראה את הדיון הזה כמיותר, אנחנו יכולים להמשיך להתווכח עד מחר וזה לא יעזור לאף אחד.
 
משתמשי התח"צ

אמרתי שהעובדה לא נכונה

לא, אמרתי שהיא מעוותת את הדברים, למרות שהיא נכונה. למיטב ידיעתי הרוב הגדול של משתמשי התח"צ בארץ, עושים זאת בגלל חוסר ברירה. אני אפילו מאמין שבגוש דן השימוש בתח"צ בקרב אלו שיש להם רכב ויכולים להשתמש בו, גבוה בהרבה מפה. ולא הבנתי למה צריך לחכות לשנת 2020, ולמה לא מגיע לנו מעל מיליארד שקלים (ואפילו הרבה יותר) לרכבת קלה.
משתמשי התח"צ
חלקם חוסכים ביצירת פקקים בעיר. -ראה מה שראש עירית ת"א דאז רצה לאסור כניסת פרטיות לתוך תל-אביב... חלקם מקבלים החזר הוצאות נסיעה בתח"צ... לחלק אחר זה נח בשל מיקום התחנות...למשל במת"ם בחיפה....
 

mucool2

New member
ערן, למה הציניות?

אני יודע שהמדינה משלמת
ואני לא מקבל את העובדה שהמדינה צריכה לסבסד את אגד ודן. כשיוחלט שהעיר באר שבע תהיה זכאית לרק"ל זה יקרה אולי בשנת 2020....מה יבנו בעיר עד 2020 אלוהים יודע, אילו נתיבים שהיו מוקצים לרק"ל יימכרו לכל המרבה במחיר בכדי לבנות מגדלים, רק אלוהים יודע. עובדתית בבאר שבע של שנת 2020 לא תוכל לסלול רק"ל באותה הקלות שתוכל לסלול אותה היום, ואם תסלול אותה היום בעוד 15 שנה תצטרך לשנות אותה בעלויות אסטרונומיות כך שזה לא יהיה אותו דבר. בכל מקרה, אם חשבת שפרוייקט רק"ל בבאר שבע לא יחצה את מחסום המיליארד ש"ח אתה לא יודע על מה אתה מדבר, להזכירך העיר באר שבע בשטחה יותר גדולה מתל אביב וגם כאן לא בכל מקום תוכל להסיע את הרכבת במפלס הרחוב ואם אתה מדבר על לחבר את עומר ולהבים לרשת הרק"ל בכלל אין על מה לדבר. לגבי אחוז המשתמשים בתח"צ זאת עובדה שנבדקה, לא נתון ששלפתי מהמותן ואכן יש לזה קשר מסויים לרמת המינוע הנמוכה בעיר יחסית לרמת המינוע בר"ג למשל.
ערן, למה הציניות?
הרי ב-2020 אתה תהיה המתכנן הראשי של רשות התחבורה של מטרופולין באר שבע! עד אז יפונו נת"צים בכבישים הראשיים (והרחבים מאוד), ולא תהיה בעיה מיוחדת להסב אותם לשירות רק"ל (פרט להנחת מסילות ותשתית חשמל). את נושא הנת"צים ילמדו כמובן מההצלחה שלהם בערים הגדולות האחרות בעקבות האכיפה המוגברת וההפרדה מהרכב הפרטי.
 

fireman

New member
לא נראה לי.....

ערן, למה הציניות?
הרי ב-2020 אתה תהיה המתכנן הראשי של רשות התחבורה של מטרופולין באר שבע! עד אז יפונו נת"צים בכבישים הראשיים (והרחבים מאוד), ולא תהיה בעיה מיוחדת להסב אותם לשירות רק"ל (פרט להנחת מסילות ותשתית חשמל). את נושא הנת"צים ילמדו כמובן מההצלחה שלהם בערים הגדולות האחרות בעקבות האכיפה המוגברת וההפרדה מהרכב הפרטי.
לא נראה לי.....
אני הולך לעשות התמחות בתכנון\ניהול בניה לא בהנדסת תחבורה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
או באמת? עוד מבריזן!

ספק אם אני אהיה מספיק משועמם
להמשיך לתואר שני.. אני מנסה להגשים את חלום ההתנתקות שלי ממדינת ישראל בהקדם האפשרי.
או באמת? עוד מבריזן!
ומה תעשה? תנהל את הפאקינג פורום הזה מחו"ל? או שאתה הולך להצטרף פה למיודעינו - עמית ולנהל את הארכיון?
 

mucool2

New member
אבל אני חוזר!

או באמת? עוד מבריזן!
ומה תעשה? תנהל את הפאקינג פורום הזה מחו"ל? או שאתה הולך להצטרף פה למיודעינו - עמית ולנהל את הארכיון?
אבל אני חוזר!
ערן אולי לא מודע לזה כי הוא צעיר, אבל כשיהיה לו ילד הוא יבין.
 

fireman

New member
אולי עמית לא מודע לזה

אבל אני חוזר!
ערן אולי לא מודע לזה כי הוא צעיר, אבל כשיהיה לו ילד הוא יבין.
אולי עמית לא מודע לזה
אבל ערן מעדיף את חיי הרווקות לפחות לעוד 10 שנים
 
בנוגע לקווים

סיכום 2005 בתח"צ

אז הנה עברה לה עוד שנה, 2006 ממתינה ממש בפתח והגיע הזמן לסכם מה היה לנו השנה בתחבורה הציבורית. אני אפתח דווקא עם האכזבות הגדולות של השנה... 1. מטרודן החלה כסימן מוצלח בסוף שנת 2003 התדרדרה למצב של שביתה אינסופית שמשתקת עיר המונה 200 אלף תושבים ועוד 150 אלף תושבים שמקבלים בה שירותים מידי יום, מדובר בשביתת עובדי מטרודן למי שעדיין לא הצליח לזהות עפ"י התיאורים, שביתה שהייתה לארוכה ביותר במדינת ישראל. לא ניכנס לעניין מי צודק ומי לא צודק, השביתה הזו הציגה את אחד מהצדדים המכוערים של ההפרטה אם כי במידה ונתעלם מאותה שביתה אינסופית אני מנצל את הבמה לשבח ולציין לטובה את חברת מטרודן על רמת השירות הגבוהה שהם נותנים לתושבי העיר באר שבע. 2. קווים אין ספק שמדובר בעוד אחת מהאכזבות של עידן ההפרטה, אמנם אני נותן את חו"ד שלי כצופה מהצד ולא כמשתמש בשירותי החברה אך לא מעט כתבות, תלונות, בפורום ומחוצה לו הספיקו להבין שמדובר בבעיה תחבורתית... החל מנושא התחזוקה השוטפת של האוטובוסים ועד לאיחורים, אוטובוסים שאינם תואמים את אופי הקווים וכדומה. 3. רכבת ישראל כאן אני חייב להתנצל שקצרה היריעה בכדי לשטוח את כל הטענות מול רכבת ישראל, שנת 2005 הייתה השנה שבה YNET "חגגו על התחת" של רכבת ישראל עם עשרות כתבות קטלניות במיוחד, זעמו של הנוסע ברכבת ישראל התפרץ החוצה במלוא כוחו וללא ספק היו מי שיצרו חגיגת רייטינג כתוצאה מכך. בשנה הזו חווינו לראשונה נוסעים שהגיעו למצב שבו "הגיעו מים עד נפש", הקימו קול צעקה, התלוננו ואף עצרו את הרכבות ומנעו מהן להמשיך את דרכן (דעתי על הצעד הזה שמורה עימי) עוד השנה לצערנו רכבת ישראל חוותה שנה קשה של תאונות קטלניות שגרמו למותם של אנשים, שתי תאונות קשות מאוד על מסילת קו באר שבע תל אביב, אותן תאונות שלצערנו היו צריכים להיות המנורה המהבהבת שהעלתה את נושא מפגשי הכביש-מסילה אל סדר היום הציבורי וכתוצאה מכך גם את הקצאת המשאבים לאותם מעברים מוסדרים. מבחינת העומס, אין חדש תחת השמש, כמות הנוסעים הולכת ועולה באופן מתמיד, כמות הציוד הנייד איננה מספקת והרכבת נאבקת להסיע את המוני ישראל גם במחיר יחסי הציבור שהולכים ונפגעים ותוך כדי שימוש בציוד נייד מיושן שכפי שראינו בחודש האחרון גם גובה קורבנות. 4. אגד אגד השנה גם כן הועלתה "על המוקד" כמה וכמה פעמים עם לא מעט תלונות נוסעים בעיקר בנוגע לצפיפות באוטובוסים, העומס הקבוע בקו באר שבע ערד ושתי תלונות שאני עצמי העליתי בקו באר שבע ירוחם מעלות יחדיו את בעיית אגד באזור הדרום וקינחנו עם "גולת הכותרת" הידועה לשימצה - התחנה המרכזית בבאר שבע עם סיפור הברווזון המכוער ושמו קו 60. אגד השנה קרסה באופן מוחלט באזור הדרום ובכל הקשור להתמודדות עם העומס בימי העומס. 5. הרכבת הקלה עדיין לא מצאו את עצמם, כל מילה נוספת מיותרת. ונעבור לחיוביים של שנת 2005. 1. דן. אני בטוח שחלקכם הרימו גבה כאשר מיקמתי את חברת דן בצד החיובי דווקא, חברת דן במהלך השנה האחרונה החלה בהליכי הצטיידות נרחבים שמטרתם הסופית היא הוצאת כל פחי האשפה על הגלגלים מהשירות, מאות אוטובוסים חדישים הציפו את כבישי גוש דן, רמת השירות נשארת גבוהה, תחזוקת האוטובוסים טובה למעט מצבם החיצוני הידוע לשימצה...המכונות של דן תמיד יראו חבוטות במיוחד. 2. מטרודן אחרי שקטלתי להם את הצורה בתחילת ההודעה אני רוצה לשבח כמה עניינים, כמו רמת השירות שהזכרתי, רמת התחזוקה של האוטובוסים, הצטיידות בלתי פוסקת באוטובוסים, אוזן קשובה לפניות הציבור, הוספת קו 24 שהוא מבחינת אויר לנשימה לתושבי רמות. 3. רכבת ישראל פתיחת תחנת דימונה, תחנת באר שבע האוניברסיטה והרחבת הרשת המסילתית, המשך ביצוע תוכניות החומש של רכבת ישראל בקצב משביע רצון אם נבדיל מתוכה את קו ת"א ירושלים הבעייתי. המשך הצטיידות בקרונות ובקטרים למרות שקצב ההצטיידות עדיין רחוק מלהגשים או יותר נכון מלעמוד "בדרישות השוק". לקיחת הפן הבטיחותי ברצינות, הקמת מוקד לדיווח על רכבים שנתקעו על המסילות, סגירת עשרות מעברים בלתי חוקיים. 4. מטרופולין ציון לשבח על התגבור המשמעותי בקווי באר שבע תל אביב בימי העומס. עד כאן בנושא התח"צ, מי שמעוניין להוסיף, להעיר, להאיר, לתקן מוזמן בהחלט. סיכום פורום תח"צ. אז מה היה לנו השנה? פורום תח"צ ללא ספק עבר השנה את אחת השנים היותר מטורפות, עם עליה משמעותית בכמות הגולשים, גידול חסר תקדים בכמות ההודעות ובהחלט יש לציין שלא מעט שיאים נשברו בפורום הזה. כמו כן במהלך השנה קיים הפורום שיתוף פעולה נרחב בנוגע ליום התחבורה הציבורית עם ארגון מגמה ירוקה. לצערנו במהלך השנה הפורום סבל גם לא מעט "התקפות" של טרולים וכל מיני מוזרים שברוב המקרים טופלו באופן מיידי, לא מעט מהם מעטרים כיום את רשימת המוגבלים של הפורום, חשוב לציין לטובה את העובדה שחברי הפורום בסופו של דבר למדו לאתר אותם ולהתעלם מהם. במהלך השנה הורחב צוות המנהלים בכדי לספק מענה הולם יותר לנפח הפעילות בפורום. דברים נוספים שעשינו במהלך השנה היו הנהגת שרשורי ההכונה המסודרים, קיימנו את סקר תחנת הרכבת היפה ביותר בישראל (באר שבע - מרכז), עשרות הודעות שנכתבו בפורום פורסמו בעמוד הפורומים של תפוז ובשער תפוז, לצערי מה שלא עשינו השנה במלוא המרץ הוא העלאת מאמרים מקצועיים וגלריית הפורום נכנסה לתרדמת מסויימת. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה! ערן אייל
בנוגע לקווים
לפני כשבוע יצא לי לנסוע באחד האוטובוסים החדשים שלהם (למי שמעוניין - בקו 55, מספר הרישוי 24-841-60). בכל מקרה, האוטובוס הריח מפלסטיק חדש, והיתה הרגשה כללית שהוא יצא מהניילון לא מזמן. הוא גם היה שקט מאוד, ואם אני זוכר נכון גם נוסעים 'מהשורה' שמו לב לכל זה. זאת היתה חווייה ממש חיובית. לצערי, מנסיוני באוטובוסים אחרים של קוים, שהם טיפה יותר ישנים (בקו 76) ככל הנראה הוא ואחיו לא יישארו כאלה נקיים ומתוחזקים לאורך זמן, וחבל. מי ייתן והאוטובוסים החדשים של קווים ייסמנו מגמה חדשה אצלם, וכך נזכה למכונות ברמה נורמלית ומעלה גם אצלם.
 
אותי אישית ממש לא מעניין מה...

סיכום 2005 בתח"צ

אז הנה עברה לה עוד שנה, 2006 ממתינה ממש בפתח והגיע הזמן לסכם מה היה לנו השנה בתחבורה הציבורית. אני אפתח דווקא עם האכזבות הגדולות של השנה... 1. מטרודן החלה כסימן מוצלח בסוף שנת 2003 התדרדרה למצב של שביתה אינסופית שמשתקת עיר המונה 200 אלף תושבים ועוד 150 אלף תושבים שמקבלים בה שירותים מידי יום, מדובר בשביתת עובדי מטרודן למי שעדיין לא הצליח לזהות עפ"י התיאורים, שביתה שהייתה לארוכה ביותר במדינת ישראל. לא ניכנס לעניין מי צודק ומי לא צודק, השביתה הזו הציגה את אחד מהצדדים המכוערים של ההפרטה אם כי במידה ונתעלם מאותה שביתה אינסופית אני מנצל את הבמה לשבח ולציין לטובה את חברת מטרודן על רמת השירות הגבוהה שהם נותנים לתושבי העיר באר שבע. 2. קווים אין ספק שמדובר בעוד אחת מהאכזבות של עידן ההפרטה, אמנם אני נותן את חו"ד שלי כצופה מהצד ולא כמשתמש בשירותי החברה אך לא מעט כתבות, תלונות, בפורום ומחוצה לו הספיקו להבין שמדובר בבעיה תחבורתית... החל מנושא התחזוקה השוטפת של האוטובוסים ועד לאיחורים, אוטובוסים שאינם תואמים את אופי הקווים וכדומה. 3. רכבת ישראל כאן אני חייב להתנצל שקצרה היריעה בכדי לשטוח את כל הטענות מול רכבת ישראל, שנת 2005 הייתה השנה שבה YNET "חגגו על התחת" של רכבת ישראל עם עשרות כתבות קטלניות במיוחד, זעמו של הנוסע ברכבת ישראל התפרץ החוצה במלוא כוחו וללא ספק היו מי שיצרו חגיגת רייטינג כתוצאה מכך. בשנה הזו חווינו לראשונה נוסעים שהגיעו למצב שבו "הגיעו מים עד נפש", הקימו קול צעקה, התלוננו ואף עצרו את הרכבות ומנעו מהן להמשיך את דרכן (דעתי על הצעד הזה שמורה עימי) עוד השנה לצערנו רכבת ישראל חוותה שנה קשה של תאונות קטלניות שגרמו למותם של אנשים, שתי תאונות קשות מאוד על מסילת קו באר שבע תל אביב, אותן תאונות שלצערנו היו צריכים להיות המנורה המהבהבת שהעלתה את נושא מפגשי הכביש-מסילה אל סדר היום הציבורי וכתוצאה מכך גם את הקצאת המשאבים לאותם מעברים מוסדרים. מבחינת העומס, אין חדש תחת השמש, כמות הנוסעים הולכת ועולה באופן מתמיד, כמות הציוד הנייד איננה מספקת והרכבת נאבקת להסיע את המוני ישראל גם במחיר יחסי הציבור שהולכים ונפגעים ותוך כדי שימוש בציוד נייד מיושן שכפי שראינו בחודש האחרון גם גובה קורבנות. 4. אגד אגד השנה גם כן הועלתה "על המוקד" כמה וכמה פעמים עם לא מעט תלונות נוסעים בעיקר בנוגע לצפיפות באוטובוסים, העומס הקבוע בקו באר שבע ערד ושתי תלונות שאני עצמי העליתי בקו באר שבע ירוחם מעלות יחדיו את בעיית אגד באזור הדרום וקינחנו עם "גולת הכותרת" הידועה לשימצה - התחנה המרכזית בבאר שבע עם סיפור הברווזון המכוער ושמו קו 60. אגד השנה קרסה באופן מוחלט באזור הדרום ובכל הקשור להתמודדות עם העומס בימי העומס. 5. הרכבת הקלה עדיין לא מצאו את עצמם, כל מילה נוספת מיותרת. ונעבור לחיוביים של שנת 2005. 1. דן. אני בטוח שחלקכם הרימו גבה כאשר מיקמתי את חברת דן בצד החיובי דווקא, חברת דן במהלך השנה האחרונה החלה בהליכי הצטיידות נרחבים שמטרתם הסופית היא הוצאת כל פחי האשפה על הגלגלים מהשירות, מאות אוטובוסים חדישים הציפו את כבישי גוש דן, רמת השירות נשארת גבוהה, תחזוקת האוטובוסים טובה למעט מצבם החיצוני הידוע לשימצה...המכונות של דן תמיד יראו חבוטות במיוחד. 2. מטרודן אחרי שקטלתי להם את הצורה בתחילת ההודעה אני רוצה לשבח כמה עניינים, כמו רמת השירות שהזכרתי, רמת התחזוקה של האוטובוסים, הצטיידות בלתי פוסקת באוטובוסים, אוזן קשובה לפניות הציבור, הוספת קו 24 שהוא מבחינת אויר לנשימה לתושבי רמות. 3. רכבת ישראל פתיחת תחנת דימונה, תחנת באר שבע האוניברסיטה והרחבת הרשת המסילתית, המשך ביצוע תוכניות החומש של רכבת ישראל בקצב משביע רצון אם נבדיל מתוכה את קו ת"א ירושלים הבעייתי. המשך הצטיידות בקרונות ובקטרים למרות שקצב ההצטיידות עדיין רחוק מלהגשים או יותר נכון מלעמוד "בדרישות השוק". לקיחת הפן הבטיחותי ברצינות, הקמת מוקד לדיווח על רכבים שנתקעו על המסילות, סגירת עשרות מעברים בלתי חוקיים. 4. מטרופולין ציון לשבח על התגבור המשמעותי בקווי באר שבע תל אביב בימי העומס. עד כאן בנושא התח"צ, מי שמעוניין להוסיף, להעיר, להאיר, לתקן מוזמן בהחלט. סיכום פורום תח"צ. אז מה היה לנו השנה? פורום תח"צ ללא ספק עבר השנה את אחת השנים היותר מטורפות, עם עליה משמעותית בכמות הגולשים, גידול חסר תקדים בכמות ההודעות ובהחלט יש לציין שלא מעט שיאים נשברו בפורום הזה. כמו כן במהלך השנה קיים הפורום שיתוף פעולה נרחב בנוגע ליום התחבורה הציבורית עם ארגון מגמה ירוקה. לצערנו במהלך השנה הפורום סבל גם לא מעט "התקפות" של טרולים וכל מיני מוזרים שברוב המקרים טופלו באופן מיידי, לא מעט מהם מעטרים כיום את רשימת המוגבלים של הפורום, חשוב לציין לטובה את העובדה שחברי הפורום בסופו של דבר למדו לאתר אותם ולהתעלם מהם. במהלך השנה הורחב צוות המנהלים בכדי לספק מענה הולם יותר לנפח הפעילות בפורום. דברים נוספים שעשינו במהלך השנה היו הנהגת שרשורי ההכונה המסודרים, קיימנו את סקר תחנת הרכבת היפה ביותר בישראל (באר שבע - מרכז), עשרות הודעות שנכתבו בפורום פורסמו בעמוד הפורומים של תפוז ובשער תפוז, לצערי מה שלא עשינו השנה במלוא המרץ הוא העלאת מאמרים מקצועיים וגלריית הפורום נכנסה לתרדמת מסויימת. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה! ערן אייל
אותי אישית ממש לא מעניין מה...
הרכבת עשתה, איזה הפרטות היו, מי נפגש ומי מת, מה שכן מעניין אותי, זה שיש כ - 500 הרוגים בשנה מתאונות דרכים, ומעל אלף איש בשנה מתים כתוצאה מהזיהום הנובע מהרכבים (בארץ), והכל עושים רעש להפחתת תאונות הדרכים. הבעיה היא שלא הציבור, ויותר גרוע מכך, לא אלו הנרתמים למלחמה בתאונות הדרכים, חושבים שתחבורה ציבורית היא הפתרון. הכל חושבים כי התשתיות והמכוניות הן הבעיה, לא ייתכן שבנאדם שמשקיע מזמנו להלחם בתאונות הדרכים לא מבין שתחבורה ציבורית היא חלק מפתרון הבעיה, בשבילו אוטובוס זה עוד אמצעי עלוב לאפסי הארץ ולקשישים וזקנים, בשבילם לוותר על רכב (חס וחלילה!) זה גרוע יותר מתאונת דרכים. זו הבעיה העיקרית בארץ - המודעות, שלא הייתה, ולמרות התפתחות התח"צ בשנים האחרונות - גם לא תהיה. תחבורה ציבורית בארץ ישראל - לא הייתה ולא תהיה. קודם כל מודעות, אח"כ תח"צ.
 

oshri5917

New member
סיכום 2005

אותי אישית ממש לא מעניין מה...
הרכבת עשתה, איזה הפרטות היו, מי נפגש ומי מת, מה שכן מעניין אותי, זה שיש כ - 500 הרוגים בשנה מתאונות דרכים, ומעל אלף איש בשנה מתים כתוצאה מהזיהום הנובע מהרכבים (בארץ), והכל עושים רעש להפחתת תאונות הדרכים. הבעיה היא שלא הציבור, ויותר גרוע מכך, לא אלו הנרתמים למלחמה בתאונות הדרכים, חושבים שתחבורה ציבורית היא הפתרון. הכל חושבים כי התשתיות והמכוניות הן הבעיה, לא ייתכן שבנאדם שמשקיע מזמנו להלחם בתאונות הדרכים לא מבין שתחבורה ציבורית היא חלק מפתרון הבעיה, בשבילו אוטובוס זה עוד אמצעי עלוב לאפסי הארץ ולקשישים וזקנים, בשבילם לוותר על רכב (חס וחלילה!) זה גרוע יותר מתאונת דרכים. זו הבעיה העיקרית בארץ - המודעות, שלא הייתה, ולמרות התפתחות התח"צ בשנים האחרונות - גם לא תהיה. תחבורה ציבורית בארץ ישראל - לא הייתה ולא תהיה. קודם כל מודעות, אח"כ תח"צ.
סיכום 2005
2005 הייתה שנה שבה התחבורה הציבורית קרסה בגדול קווים-ציון 2 מתוך 10 השירות של קווים ב2005 היה גרוע ביותר לרבות התדירות אי עמידה בלוח זמנים ותחזוקה דן-ציון 7+ דן נתנה שירות טוב לרבות עמידה גכוהה בלוח זמנים של רוב בקווים,תדירות גבוהה בקו 63,תחזוקה מעולה של הצי שלה ואוטובוסים במצב מעולה
 

אורי404

New member
הצחקת אותי...

סיכום 2005
2005 הייתה שנה שבה התחבורה הציבורית קרסה בגדול קווים-ציון 2 מתוך 10 השירות של קווים ב2005 היה גרוע ביותר לרבות התדירות אי עמידה בלוח זמנים ותחזוקה דן-ציון 7+ דן נתנה שירות טוב לרבות עמידה גכוהה בלוח זמנים של רוב בקווים,תדירות גבוהה בקו 63,תחזוקה מעולה של הצי שלה ואוטובוסים במצב מעולה
הצחקת אותי...
בכתבה שעיתון "הארץ" ביצע חברת "קווים" קיבלה את הציון הגבוה ביותר. הצחקת אותי בכך שכתבת ש"דן נתנה שירות טוב, לרבות עמידה גבוהה בלוח הזמנים...." - ב"דן" עשו השנה מה שבראש שלהם ואת זה גם כתב LEVIKON
 

אורי404

New member
המשךך מקודם:

הצחקת אותי...
בכתבה שעיתון "הארץ" ביצע חברת "קווים" קיבלה את הציון הגבוה ביותר. הצחקת אותי בכך שכתבת ש"דן נתנה שירות טוב, לרבות עמידה גבוהה בלוח הזמנים...." - ב"דן" עשו השנה מה שבראש שלהם ואת זה גם כתב LEVIKON
המשךך מקודם:
ואת זה כתב למעלה יותר LEVIKON - "דן" היו השנה לא טובים ועשו מה שבראש שלהם וזילזלו במי שלא נוסעים בקו 402. המשמעת שם רופפת וגם לעתים קרובות ואין קשר של ממש ללוח הזמנים. ראיה לכך היא קו 4 שבשעות הבוקר מאחר לו וקו 247 שיותא מוקדם יותר, כי הם יודעים שבקושי עולים בתחנות הראשונות ולא חסרים עוד מקרים בהן "דן" התדרדרו השנה.
 

oshri5917

New member
תגובה לאורי 404

הצחקת אותי...
בכתבה שעיתון "הארץ" ביצע חברת "קווים" קיבלה את הציון הגבוה ביותר. הצחקת אותי בכך שכתבת ש"דן נתנה שירות טוב, לרבות עמידה גבוהה בלוח הזמנים...." - ב"דן" עשו השנה מה שבראש שלהם ואת זה גם כתב LEVIKON
תגובה לאורי 404
עיתון הארץ אם הם נותנים לקווים ציון גבוה הם לא יודעים על מה הם מדברים אוטובוסים מסריחים ומעוררי בחילה אוטובוסים מרעישים שנראה לי שחציח מהנוסעים בגלל הרעש לוקחים אספירין תדירות עלובה ותחזוקה ממש אסון 2.אם אתה רוצה לדעת למה לדעתי השירות של חברת דן פחות טוב מתקופת השיא של התחבורה הציבורית אתה מוזמן לשלוח לי מסרים או לכתוב בקומונה של אוריליו ''אוטובוסים קווים רכבות ותחנות מרכזיות''
 
הלו... אנחנו לא קצת נסחפים???

תגובה לאורי 404
עיתון הארץ אם הם נותנים לקווים ציון גבוה הם לא יודעים על מה הם מדברים אוטובוסים מסריחים ומעוררי בחילה אוטובוסים מרעישים שנראה לי שחציח מהנוסעים בגלל הרעש לוקחים אספירין תדירות עלובה ותחזוקה ממש אסון 2.אם אתה רוצה לדעת למה לדעתי השירות של חברת דן פחות טוב מתקופת השיא של התחבורה הציבורית אתה מוזמן לשלוח לי מסרים או לכתוב בקומונה של אוריליו ''אוטובוסים קווים רכבות ותחנות מרכזיות''
הלו... אנחנו לא קצת נסחפים???
 

אורי404

New member
זה בסדר... כבר כתוב למעלה יותר

תגובה לאורי 404
עיתון הארץ אם הם נותנים לקווים ציון גבוה הם לא יודעים על מה הם מדברים אוטובוסים מסריחים ומעוררי בחילה אוטובוסים מרעישים שנראה לי שחציח מהנוסעים בגלל הרעש לוקחים אספירין תדירות עלובה ותחזוקה ממש אסון 2.אם אתה רוצה לדעת למה לדעתי השירות של חברת דן פחות טוב מתקופת השיא של התחבורה הציבורית אתה מוזמן לשלוח לי מסרים או לכתוב בקומונה של אוריליו ''אוטובוסים קווים רכבות ותחנות מרכזיות''
זה בסדר... כבר כתוב למעלה יותר
בשרשור שגם השירות של "דן" לא בשעות השיא, אלא בשעות פנויות יחסית, אינו מרקיע שחקים, בלשון המעטה. לגבי הכתבה ב"הארץ" - "הארץ" הוא מהעיתונים הרציניים יותר והיה הרבה ממה שכתוב שם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה