סיכום 2005 בתח"צ

מצב
הנושא נעול.
אז מה אם "כתוב". זו דעה...

זה בסדר... כבר כתוב למעלה יותר
בשרשור שגם השירות של "דן" לא בשעות השיא, אלא בשעות פנויות יחסית, אינו מרקיע שחקים, בלשון המעטה. לגבי הכתבה ב"הארץ" - "הארץ" הוא מהעיתונים הרציניים יותר והיה הרבה ממה שכתוב שם.
אז מה אם "כתוב". זו דעה...
אני די מסכים עם הציון שאושרי נתן. דן לא מושלמת, אבל לחלוטין לא מגיעות לה ההשמצות שרצות כאן (רובן ממך, אגב) בזמן האחרון.
 

אורי404

New member
אנדי, הם (וגם אני) עם כל ההשמצות

אז מה אם "כתוב". זו דעה...
אני די מסכים עם הציון שאושרי נתן. דן לא מושלמת, אבל לחלוטין לא מגיעות לה ההשמצות שרצות כאן (רובן ממך, אגב) בזמן האחרון.
אנדי, הם (וגם אני) עם כל ההשמצות
הבאנו עובדות ממה שקורה בשטח. אני (וייתכן שגם האחרים שכתבו פה את הדברים) מרגישים זלזול לאורך השנה האחרונה. הזלזול הוא על אחת כמה וכמה אחרי שאני שולח להם מכתב מפורט לחברה על כל מה שהולך אצלם. הם לא חזרו אליי למרות שחודש כבר עבר. מסקנה: כנראה, שיש משהו ממה שאנחנו כותבים עליהם וכנראה שהגיע הזמן שהם יסיקו מסקנות. על כל שאר הליקויים שלהם שהם לאורך זמן רב כבר פירטתי בעבר פה בפורום. לגבי עיתון "הארץ" - זהו עיתון רציני והכתבה בו היתה בסך הכל עניינית. בדקו אצל מי השירות לנוסע טוב כאשר עולים לאוטובוס. יחד עם זאת, בכתבה יש חסרון בכך שלא ציינו את זמני הנסיעות ואת מספר הנסיעות ובהחלט היה מקום לציין שמאז שחברת "קווים" נכנסה מספר הנסיעות שלהם הצטמצם לעומת "דן". וחזרה ל"דן" - בעבר עד לפני שנה-שנתיים הם היו בהחלט טובים מאוד. מעת לעת החלו להיות "הפתעות" שונות מהם בעיקר בשנה האחרונה. עם כל הדברים שכתבתי עליהם זה היה רק בתקופה האחרונה של לפני חודש. לפני כן זה לא היה בכלל והתחלתי לכתוב את מה שאני חושב אחרי שפקעה הסבלנות ממה שקרה אצלי וממה שקרה אצל אחרים ואחרי שכל הדברים האלו עברו את גבול הטעם הטוב, כאשר צורת השירות שלהם החלה להיות יותר דומה לחברות לא מסודרות, מאשר לחברה מכובדת (לפחות בעבר) כמו "דן".
 
אורי, יש דברים שהם לא לפורום

אנדי, הם (וגם אני) עם כל ההשמצות
הבאנו עובדות ממה שקורה בשטח. אני (וייתכן שגם האחרים שכתבו פה את הדברים) מרגישים זלזול לאורך השנה האחרונה. הזלזול הוא על אחת כמה וכמה אחרי שאני שולח להם מכתב מפורט לחברה על כל מה שהולך אצלם. הם לא חזרו אליי למרות שחודש כבר עבר. מסקנה: כנראה, שיש משהו ממה שאנחנו כותבים עליהם וכנראה שהגיע הזמן שהם יסיקו מסקנות. על כל שאר הליקויים שלהם שהם לאורך זמן רב כבר פירטתי בעבר פה בפורום. לגבי עיתון "הארץ" - זהו עיתון רציני והכתבה בו היתה בסך הכל עניינית. בדקו אצל מי השירות לנוסע טוב כאשר עולים לאוטובוס. יחד עם זאת, בכתבה יש חסרון בכך שלא ציינו את זמני הנסיעות ואת מספר הנסיעות ובהחלט היה מקום לציין שמאז שחברת "קווים" נכנסה מספר הנסיעות שלהם הצטמצם לעומת "דן". וחזרה ל"דן" - בעבר עד לפני שנה-שנתיים הם היו בהחלט טובים מאוד. מעת לעת החלו להיות "הפתעות" שונות מהם בעיקר בשנה האחרונה. עם כל הדברים שכתבתי עליהם זה היה רק בתקופה האחרונה של לפני חודש. לפני כן זה לא היה בכלל והתחלתי לכתוב את מה שאני חושב אחרי שפקעה הסבלנות ממה שקרה אצלי וממה שקרה אצל אחרים ואחרי שכל הדברים האלו עברו את גבול הטעם הטוב, כאשר צורת השירות שלהם החלה להיות יותר דומה לחברות לא מסודרות, מאשר לחברה מכובדת (לפחות בעבר) כמו "דן".
אורי, יש דברים שהם לא לפורום
אני רק יכול להגיד לך שמה שקורה, לפחות מבחינה תפעולית נובע יותר מחוסר אונים מאשר זלזול... הכתבה ההיא היתה מאוד יוצאת דופן עבור הארץ, שכן היא הייתה שטחית מאוד, לא התחשבה בפרמטרים רבים וניתן להוכיח שם הרבה מסקנות כתמוהות ביותר. למשל, מצב הניקיון שזו היתה ה-בדיחה של הכתבה...
 

אורי404

New member
יכול להיות שזה מחוסר אונים. עדיין,

אורי, יש דברים שהם לא לפורום
אני רק יכול להגיד לך שמה שקורה, לפחות מבחינה תפעולית נובע יותר מחוסר אונים מאשר זלזול... הכתבה ההיא היתה מאוד יוצאת דופן עבור הארץ, שכן היא הייתה שטחית מאוד, לא התחשבה בפרמטרים רבים וניתן להוכיח שם הרבה מסקנות כתמוהות ביותר. למשל, מצב הניקיון שזו היתה ה-בדיחה של הכתבה...
יכול להיות שזה מחוסר אונים. עדיין,
בסופו של דבר התוצאות בשטח הן פחות טובות ממה שהיה בעבר. על כך שבכתבה לא היו פרמטרים שונים - כתבתי למעלה יותר.
 
אורי, הכתבה של הארץ מצחיקה שבעתיים

הצחקת אותי...
בכתבה שעיתון "הארץ" ביצע חברת "קווים" קיבלה את הציון הגבוה ביותר. הצחקת אותי בכך שכתבת ש"דן נתנה שירות טוב, לרבות עמידה גבוהה בלוח הזמנים...." - ב"דן" עשו השנה מה שבראש שלהם ואת זה גם כתב LEVIKON
אורי, הכתבה של הארץ מצחיקה שבעתיים
 

אוהד11

New member
מבחינתי הכשלון הגדול מכולם הוא קו

אותי אישית ממש לא מעניין מה...
הרכבת עשתה, איזה הפרטות היו, מי נפגש ומי מת, מה שכן מעניין אותי, זה שיש כ - 500 הרוגים בשנה מתאונות דרכים, ומעל אלף איש בשנה מתים כתוצאה מהזיהום הנובע מהרכבים (בארץ), והכל עושים רעש להפחתת תאונות הדרכים. הבעיה היא שלא הציבור, ויותר גרוע מכך, לא אלו הנרתמים למלחמה בתאונות הדרכים, חושבים שתחבורה ציבורית היא הפתרון. הכל חושבים כי התשתיות והמכוניות הן הבעיה, לא ייתכן שבנאדם שמשקיע מזמנו להלחם בתאונות הדרכים לא מבין שתחבורה ציבורית היא חלק מפתרון הבעיה, בשבילו אוטובוס זה עוד אמצעי עלוב לאפסי הארץ ולקשישים וזקנים, בשבילם לוותר על רכב (חס וחלילה!) זה גרוע יותר מתאונת דרכים. זו הבעיה העיקרית בארץ - המודעות, שלא הייתה, ולמרות התפתחות התח"צ בשנים האחרונות - גם לא תהיה. תחבורה ציבורית בארץ ישראל - לא הייתה ולא תהיה. קודם כל מודעות, אח"כ תח"צ.
מבחינתי הכשלון הגדול מכולם הוא קו
הרכבת המחודש או המשודרג לירושלים, שבו השקיעו כספים ללא הבחנה, בכדי ליצור עובדות פוליטיות, ומה שיצא זה שעטנז מבורדק, שמוטב היה שלא בא לעולם. רכבת ישראל קפצה מעבר לכוחותיה וכך הגענו למצב של רכבות מאחרות וצפופות. חבל שמישהו בר"י לא בחן אם יש אפשרות לספק את שרותיה במתכונת זו. הרפורמה בשרותי התחב"צ נעשית בצורה צולעת, משום שהמונופולים ממשיכים להתקיים. אם קודם היו לנו רק דן ואגד, כיום יש לנו, בנוסף להם, מונופולים אזוריים. אם משרד התחבורה מתהדר ומשתבח בענין המחירים שירדו, הרי שצריך לבחון את המכלול, ולראות שבקווים "השוליים" המחירים מעל ומעבר לראוי, גם בהשוואה לקווים העיקריים של אותה חברה. לעומת קונקס ומטרופולין שמפעילות לו"ז הגיוני, הרי שהלו"ז של קווים מצטמצמם, הן באזור בקעת אונו והן באזור עפולה, ואילו דווקא דן צימצמה את שעות הסיום בחלק מקוויה. באגד בולטת המגמה של קווי המהדרין, שטחנו אותו פה בלי סוף. לגבי יתר החברות אינני יכול לחוות את דעתי. יחד עם זאת ראוי לבחון את אתרי המידע של החברות השונות, ולראות כיצד התעלו על כולן "סופר בוס" ו- "מרגלית" שסרקו דף בלתי ידידותי, שאולי אף אינו מעודכן, ו- "ביתר תור" שבכלל אינה מפעילה אתר מידע. חבל שמשרד התחבורה אינו מתייחס לנקודה זו. עוד נקודה כואבת היא תנאי העבודה של הנהגים, שהיא חלק בלתי נפרד ממכלול נקודות החובה והזכות של החברות הזכייניות. ולסיום - צודק אוהד אסטון בהתייחסותו לענין תאונות הדרכים והתחב"צ, השלובים אלה באלה. מאחר שהחברות אינן מפעילות שרותי לילה ובשבתות הן מושבתות, הרי שהציבור נזקק לשרותים חלופיים, ואת אלה הוא משיג בהגדלתן של כמויות כלי הרכב שעולים על הכבישים.
 

אורי404

New member
מלים כדורבנות.

מבחינתי הכשלון הגדול מכולם הוא קו
הרכבת המחודש או המשודרג לירושלים, שבו השקיעו כספים ללא הבחנה, בכדי ליצור עובדות פוליטיות, ומה שיצא זה שעטנז מבורדק, שמוטב היה שלא בא לעולם. רכבת ישראל קפצה מעבר לכוחותיה וכך הגענו למצב של רכבות מאחרות וצפופות. חבל שמישהו בר"י לא בחן אם יש אפשרות לספק את שרותיה במתכונת זו. הרפורמה בשרותי התחב"צ נעשית בצורה צולעת, משום שהמונופולים ממשיכים להתקיים. אם קודם היו לנו רק דן ואגד, כיום יש לנו, בנוסף להם, מונופולים אזוריים. אם משרד התחבורה מתהדר ומשתבח בענין המחירים שירדו, הרי שצריך לבחון את המכלול, ולראות שבקווים "השוליים" המחירים מעל ומעבר לראוי, גם בהשוואה לקווים העיקריים של אותה חברה. לעומת קונקס ומטרופולין שמפעילות לו"ז הגיוני, הרי שהלו"ז של קווים מצטמצמם, הן באזור בקעת אונו והן באזור עפולה, ואילו דווקא דן צימצמה את שעות הסיום בחלק מקוויה. באגד בולטת המגמה של קווי המהדרין, שטחנו אותו פה בלי סוף. לגבי יתר החברות אינני יכול לחוות את דעתי. יחד עם זאת ראוי לבחון את אתרי המידע של החברות השונות, ולראות כיצד התעלו על כולן "סופר בוס" ו- "מרגלית" שסרקו דף בלתי ידידותי, שאולי אף אינו מעודכן, ו- "ביתר תור" שבכלל אינה מפעילה אתר מידע. חבל שמשרד התחבורה אינו מתייחס לנקודה זו. עוד נקודה כואבת היא תנאי העבודה של הנהגים, שהיא חלק בלתי נפרד ממכלול נקודות החובה והזכות של החברות הזכייניות. ולסיום - צודק אוהד אסטון בהתייחסותו לענין תאונות הדרכים והתחב"צ, השלובים אלה באלה. מאחר שהחברות אינן מפעילות שרותי לילה ובשבתות הן מושבתות, הרי שהציבור נזקק לשרותים חלופיים, ואת אלה הוא משיג בהגדלתן של כמויות כלי הרכב שעולים על הכבישים.
מלים כדורבנות.
 

luckydude

Active member
צודק... ואני כבר רואה את מחדל י"ם

מבחינתי הכשלון הגדול מכולם הוא קו
הרכבת המחודש או המשודרג לירושלים, שבו השקיעו כספים ללא הבחנה, בכדי ליצור עובדות פוליטיות, ומה שיצא זה שעטנז מבורדק, שמוטב היה שלא בא לעולם. רכבת ישראל קפצה מעבר לכוחותיה וכך הגענו למצב של רכבות מאחרות וצפופות. חבל שמישהו בר"י לא בחן אם יש אפשרות לספק את שרותיה במתכונת זו. הרפורמה בשרותי התחב"צ נעשית בצורה צולעת, משום שהמונופולים ממשיכים להתקיים. אם קודם היו לנו רק דן ואגד, כיום יש לנו, בנוסף להם, מונופולים אזוריים. אם משרד התחבורה מתהדר ומשתבח בענין המחירים שירדו, הרי שצריך לבחון את המכלול, ולראות שבקווים "השוליים" המחירים מעל ומעבר לראוי, גם בהשוואה לקווים העיקריים של אותה חברה. לעומת קונקס ומטרופולין שמפעילות לו"ז הגיוני, הרי שהלו"ז של קווים מצטמצמם, הן באזור בקעת אונו והן באזור עפולה, ואילו דווקא דן צימצמה את שעות הסיום בחלק מקוויה. באגד בולטת המגמה של קווי המהדרין, שטחנו אותו פה בלי סוף. לגבי יתר החברות אינני יכול לחוות את דעתי. יחד עם זאת ראוי לבחון את אתרי המידע של החברות השונות, ולראות כיצד התעלו על כולן "סופר בוס" ו- "מרגלית" שסרקו דף בלתי ידידותי, שאולי אף אינו מעודכן, ו- "ביתר תור" שבכלל אינה מפעילה אתר מידע. חבל שמשרד התחבורה אינו מתייחס לנקודה זו. עוד נקודה כואבת היא תנאי העבודה של הנהגים, שהיא חלק בלתי נפרד ממכלול נקודות החובה והזכות של החברות הזכייניות. ולסיום - צודק אוהד אסטון בהתייחסותו לענין תאונות הדרכים והתחב"צ, השלובים אלה באלה. מאחר שהחברות אינן מפעילות שרותי לילה ובשבתות הן מושבתות, הרי שהציבור נזקק לשרותים חלופיים, ואת אלה הוא משיג בהגדלתן של כמויות כלי הרכב שעולים על הכבישים.
צודק... ואני כבר רואה את מחדל י"ם
מספר שתיים בעתיד... הקו לאילת. משרד התחבורה מנסה "למכור" לציבור את אותו לוקש של רכבת נוסעים "תחרותית", הפעם לאילת. מה שרוצים לעשות עכשיו (אם יצא לפועל) זה רכבת משא נוסעים ורכבת בהתבססות על התוואי המעוקל בנחל צין "עם שיפורים במהירות התכן ל 160קמ"ש". אין לי שום בעייה עם רכבת משא בתוואי הזה אבל למכור לציבור שזה תוואי (עם "שיפורים"... כן, ראינו את השיפורים בי"ם) שיתאים לרכבת נוסעים שתתחרה באוטובוסים ומטוסים זו שטות גמורה. אם רוצים לעשות רכבת נוסעים נורמאלית לאילת חייבים לעשות אישזהו חיבור ממונהר בין מישור ימין לעין יהב (כמו שהציע אביב אופיר למשל http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=66176781). התגובה שלהם שדבר כזה יחסוך רק 12 דקות זה כמו ההשערה שלהם שאפשר לעשות רכבת לי"ם על התוואי הישן בשעה רק שפה זה להיפך. לפי דעתי קיצור כזה יחסוך הרבה יותר מ 12 דקות ויהפוך את רכבת הנוסעים לאילת לכדאית ותחרותית. זה גם יעלה לפחות פי שלוש ממה שהם אומרים (חצי מיליארד שקל). כל שקל שהם ישקיעו בהתאמת מישור רותם-עין יהב בתוואי הישן לרכבת נוסעים זו זריקת כסף כי רכבת כזאת לא תהיה תחרותית לעומת טיסות ולעומת אוטובוסים זה לא שווה את ההשקעה בחיסכון הקטן יחסית בזמן בנסיעה. זה יהיה מחדל י"ם מספר שתיים. מה שהם צריכים לעשות זה לבנות את הרכבת לאילת בשני שלבים... קודם רק רכבת משא על בסיס התוואי הישן (כשהתוואי מעין יהב לאילת נבנה מותאם לרכבות נוסעים) עם מסוף משאות מחוץ לאילת. בשלב השני לבנות את החפיר או מנהרה באילת ואת הקיצור של מישור ימין-עין יהב ואז להפעיל את רכבת הנוסעים. רכבת נוסעים כזאת יכולה לעשות ת"א-אילת שעתיים וחצי בערך. אם לא יכולים לעשות רכבת נוסעים לאילת בזמן נסיעה כאלה, אין מה לשזות רכבת נוסעים לאילת. כל השקעה בנחל צין להתאמות לרכבת נוסעים זה יהיה בזבוז כסף. טוב, כמובן שעדיין לא יודעים אם ייבנו רכבת לאילת אבל נראה שהולכים להעביר את זה לוועדה לתשתיות לאומיות שזה כבר מראה על תזוזה כלשהי בעניין הזה.
 

luckydude

Active member
תיקון

צודק... ואני כבר רואה את מחדל י"ם
מספר שתיים בעתיד... הקו לאילת. משרד התחבורה מנסה "למכור" לציבור את אותו לוקש של רכבת נוסעים "תחרותית", הפעם לאילת. מה שרוצים לעשות עכשיו (אם יצא לפועל) זה רכבת משא נוסעים ורכבת בהתבססות על התוואי המעוקל בנחל צין "עם שיפורים במהירות התכן ל 160קמ"ש". אין לי שום בעייה עם רכבת משא בתוואי הזה אבל למכור לציבור שזה תוואי (עם "שיפורים"... כן, ראינו את השיפורים בי"ם) שיתאים לרכבת נוסעים שתתחרה באוטובוסים ומטוסים זו שטות גמורה. אם רוצים לעשות רכבת נוסעים נורמאלית לאילת חייבים לעשות אישזהו חיבור ממונהר בין מישור ימין לעין יהב (כמו שהציע אביב אופיר למשל http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=66176781). התגובה שלהם שדבר כזה יחסוך רק 12 דקות זה כמו ההשערה שלהם שאפשר לעשות רכבת לי"ם על התוואי הישן בשעה רק שפה זה להיפך. לפי דעתי קיצור כזה יחסוך הרבה יותר מ 12 דקות ויהפוך את רכבת הנוסעים לאילת לכדאית ותחרותית. זה גם יעלה לפחות פי שלוש ממה שהם אומרים (חצי מיליארד שקל). כל שקל שהם ישקיעו בהתאמת מישור רותם-עין יהב בתוואי הישן לרכבת נוסעים זו זריקת כסף כי רכבת כזאת לא תהיה תחרותית לעומת טיסות ולעומת אוטובוסים זה לא שווה את ההשקעה בחיסכון הקטן יחסית בזמן בנסיעה. זה יהיה מחדל י"ם מספר שתיים. מה שהם צריכים לעשות זה לבנות את הרכבת לאילת בשני שלבים... קודם רק רכבת משא על בסיס התוואי הישן (כשהתוואי מעין יהב לאילת נבנה מותאם לרכבות נוסעים) עם מסוף משאות מחוץ לאילת. בשלב השני לבנות את החפיר או מנהרה באילת ואת הקיצור של מישור ימין-עין יהב ואז להפעיל את רכבת הנוסעים. רכבת נוסעים כזאת יכולה לעשות ת"א-אילת שעתיים וחצי בערך. אם לא יכולים לעשות רכבת נוסעים לאילת בזמן נסיעה כאלה, אין מה לשזות רכבת נוסעים לאילת. כל השקעה בנחל צין להתאמות לרכבת נוסעים זה יהיה בזבוז כסף. טוב, כמובן שעדיין לא יודעים אם ייבנו רכבת לאילת אבל נראה שהולכים להעביר את זה לוועדה לתשתיות לאומיות שזה כבר מראה על תזוזה כלשהי בעניין הזה.
תיקון
...רכבת נוסעים כזאת יכולה לעשות ת"א-אילת בשעתיים וחצי בערך. אם לא יכולים לעשות רכבת נוסעים לאילת בזמן נסיעה כזה, אין מה לעשות רכבת נוסעים לאילת...
 

kobiz99

New member
עובדות פוליטיות זה החלטה של ממשלה

מבחינתי הכשלון הגדול מכולם הוא קו
הרכבת המחודש או המשודרג לירושלים, שבו השקיעו כספים ללא הבחנה, בכדי ליצור עובדות פוליטיות, ומה שיצא זה שעטנז מבורדק, שמוטב היה שלא בא לעולם. רכבת ישראל קפצה מעבר לכוחותיה וכך הגענו למצב של רכבות מאחרות וצפופות. חבל שמישהו בר"י לא בחן אם יש אפשרות לספק את שרותיה במתכונת זו. הרפורמה בשרותי התחב"צ נעשית בצורה צולעת, משום שהמונופולים ממשיכים להתקיים. אם קודם היו לנו רק דן ואגד, כיום יש לנו, בנוסף להם, מונופולים אזוריים. אם משרד התחבורה מתהדר ומשתבח בענין המחירים שירדו, הרי שצריך לבחון את המכלול, ולראות שבקווים "השוליים" המחירים מעל ומעבר לראוי, גם בהשוואה לקווים העיקריים של אותה חברה. לעומת קונקס ומטרופולין שמפעילות לו"ז הגיוני, הרי שהלו"ז של קווים מצטמצמם, הן באזור בקעת אונו והן באזור עפולה, ואילו דווקא דן צימצמה את שעות הסיום בחלק מקוויה. באגד בולטת המגמה של קווי המהדרין, שטחנו אותו פה בלי סוף. לגבי יתר החברות אינני יכול לחוות את דעתי. יחד עם זאת ראוי לבחון את אתרי המידע של החברות השונות, ולראות כיצד התעלו על כולן "סופר בוס" ו- "מרגלית" שסרקו דף בלתי ידידותי, שאולי אף אינו מעודכן, ו- "ביתר תור" שבכלל אינה מפעילה אתר מידע. חבל שמשרד התחבורה אינו מתייחס לנקודה זו. עוד נקודה כואבת היא תנאי העבודה של הנהגים, שהיא חלק בלתי נפרד ממכלול נקודות החובה והזכות של החברות הזכייניות. ולסיום - צודק אוהד אסטון בהתייחסותו לענין תאונות הדרכים והתחב"צ, השלובים אלה באלה. מאחר שהחברות אינן מפעילות שרותי לילה ובשבתות הן מושבתות, הרי שהציבור נזקק לשרותים חלופיים, ואת אלה הוא משיג בהגדלתן של כמויות כלי הרכב שעולים על הכבישים.
עובדות פוליטיות זה החלטה של ממשלה
לא של רכבת ישראל.רכבת ישראל היא המבצעת של החלטת ממשלה.
 
עדכון מחיפה:

סיכום 2005 בתח"צ

אז הנה עברה לה עוד שנה, 2006 ממתינה ממש בפתח והגיע הזמן לסכם מה היה לנו השנה בתחבורה הציבורית. אני אפתח דווקא עם האכזבות הגדולות של השנה... 1. מטרודן החלה כסימן מוצלח בסוף שנת 2003 התדרדרה למצב של שביתה אינסופית שמשתקת עיר המונה 200 אלף תושבים ועוד 150 אלף תושבים שמקבלים בה שירותים מידי יום, מדובר בשביתת עובדי מטרודן למי שעדיין לא הצליח לזהות עפ"י התיאורים, שביתה שהייתה לארוכה ביותר במדינת ישראל. לא ניכנס לעניין מי צודק ומי לא צודק, השביתה הזו הציגה את אחד מהצדדים המכוערים של ההפרטה אם כי במידה ונתעלם מאותה שביתה אינסופית אני מנצל את הבמה לשבח ולציין לטובה את חברת מטרודן על רמת השירות הגבוהה שהם נותנים לתושבי העיר באר שבע. 2. קווים אין ספק שמדובר בעוד אחת מהאכזבות של עידן ההפרטה, אמנם אני נותן את חו"ד שלי כצופה מהצד ולא כמשתמש בשירותי החברה אך לא מעט כתבות, תלונות, בפורום ומחוצה לו הספיקו להבין שמדובר בבעיה תחבורתית... החל מנושא התחזוקה השוטפת של האוטובוסים ועד לאיחורים, אוטובוסים שאינם תואמים את אופי הקווים וכדומה. 3. רכבת ישראל כאן אני חייב להתנצל שקצרה היריעה בכדי לשטוח את כל הטענות מול רכבת ישראל, שנת 2005 הייתה השנה שבה YNET "חגגו על התחת" של רכבת ישראל עם עשרות כתבות קטלניות במיוחד, זעמו של הנוסע ברכבת ישראל התפרץ החוצה במלוא כוחו וללא ספק היו מי שיצרו חגיגת רייטינג כתוצאה מכך. בשנה הזו חווינו לראשונה נוסעים שהגיעו למצב שבו "הגיעו מים עד נפש", הקימו קול צעקה, התלוננו ואף עצרו את הרכבות ומנעו מהן להמשיך את דרכן (דעתי על הצעד הזה שמורה עימי) עוד השנה לצערנו רכבת ישראל חוותה שנה קשה של תאונות קטלניות שגרמו למותם של אנשים, שתי תאונות קשות מאוד על מסילת קו באר שבע תל אביב, אותן תאונות שלצערנו היו צריכים להיות המנורה המהבהבת שהעלתה את נושא מפגשי הכביש-מסילה אל סדר היום הציבורי וכתוצאה מכך גם את הקצאת המשאבים לאותם מעברים מוסדרים. מבחינת העומס, אין חדש תחת השמש, כמות הנוסעים הולכת ועולה באופן מתמיד, כמות הציוד הנייד איננה מספקת והרכבת נאבקת להסיע את המוני ישראל גם במחיר יחסי הציבור שהולכים ונפגעים ותוך כדי שימוש בציוד נייד מיושן שכפי שראינו בחודש האחרון גם גובה קורבנות. 4. אגד אגד השנה גם כן הועלתה "על המוקד" כמה וכמה פעמים עם לא מעט תלונות נוסעים בעיקר בנוגע לצפיפות באוטובוסים, העומס הקבוע בקו באר שבע ערד ושתי תלונות שאני עצמי העליתי בקו באר שבע ירוחם מעלות יחדיו את בעיית אגד באזור הדרום וקינחנו עם "גולת הכותרת" הידועה לשימצה - התחנה המרכזית בבאר שבע עם סיפור הברווזון המכוער ושמו קו 60. אגד השנה קרסה באופן מוחלט באזור הדרום ובכל הקשור להתמודדות עם העומס בימי העומס. 5. הרכבת הקלה עדיין לא מצאו את עצמם, כל מילה נוספת מיותרת. ונעבור לחיוביים של שנת 2005. 1. דן. אני בטוח שחלקכם הרימו גבה כאשר מיקמתי את חברת דן בצד החיובי דווקא, חברת דן במהלך השנה האחרונה החלה בהליכי הצטיידות נרחבים שמטרתם הסופית היא הוצאת כל פחי האשפה על הגלגלים מהשירות, מאות אוטובוסים חדישים הציפו את כבישי גוש דן, רמת השירות נשארת גבוהה, תחזוקת האוטובוסים טובה למעט מצבם החיצוני הידוע לשימצה...המכונות של דן תמיד יראו חבוטות במיוחד. 2. מטרודן אחרי שקטלתי להם את הצורה בתחילת ההודעה אני רוצה לשבח כמה עניינים, כמו רמת השירות שהזכרתי, רמת התחזוקה של האוטובוסים, הצטיידות בלתי פוסקת באוטובוסים, אוזן קשובה לפניות הציבור, הוספת קו 24 שהוא מבחינת אויר לנשימה לתושבי רמות. 3. רכבת ישראל פתיחת תחנת דימונה, תחנת באר שבע האוניברסיטה והרחבת הרשת המסילתית, המשך ביצוע תוכניות החומש של רכבת ישראל בקצב משביע רצון אם נבדיל מתוכה את קו ת"א ירושלים הבעייתי. המשך הצטיידות בקרונות ובקטרים למרות שקצב ההצטיידות עדיין רחוק מלהגשים או יותר נכון מלעמוד "בדרישות השוק". לקיחת הפן הבטיחותי ברצינות, הקמת מוקד לדיווח על רכבים שנתקעו על המסילות, סגירת עשרות מעברים בלתי חוקיים. 4. מטרופולין ציון לשבח על התגבור המשמעותי בקווי באר שבע תל אביב בימי העומס. עד כאן בנושא התח"צ, מי שמעוניין להוסיף, להעיר, להאיר, לתקן מוזמן בהחלט. סיכום פורום תח"צ. אז מה היה לנו השנה? פורום תח"צ ללא ספק עבר השנה את אחת השנים היותר מטורפות, עם עליה משמעותית בכמות הגולשים, גידול חסר תקדים בכמות ההודעות ובהחלט יש לציין שלא מעט שיאים נשברו בפורום הזה. כמו כן במהלך השנה קיים הפורום שיתוף פעולה נרחב בנוגע ליום התחבורה הציבורית עם ארגון מגמה ירוקה. לצערנו במהלך השנה הפורום סבל גם לא מעט "התקפות" של טרולים וכל מיני מוזרים שברוב המקרים טופלו באופן מיידי, לא מעט מהם מעטרים כיום את רשימת המוגבלים של הפורום, חשוב לציין לטובה את העובדה שחברי הפורום בסופו של דבר למדו לאתר אותם ולהתעלם מהם. במהלך השנה הורחב צוות המנהלים בכדי לספק מענה הולם יותר לנפח הפעילות בפורום. דברים נוספים שעשינו במהלך השנה היו הנהגת שרשורי ההכונה המסודרים, קיימנו את סקר תחנת הרכבת היפה ביותר בישראל (באר שבע - מרכז), עשרות הודעות שנכתבו בפורום פורסמו בעמוד הפורומים של תפוז ובשער תפוז, לצערי מה שלא עשינו השנה במלוא המרץ הוא העלאת מאמרים מקצועיים וגלריית הפורום נכנסה לתרדמת מסויימת. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה! ערן אייל
עדכון מחיפה:
בניה בתחנת הכבת "חוף הכרמל"...מתמשכת. תמונה מיום : 30/12/2005
 
פרויקט הרכבת הקלה בחיפה

סיכום 2005 בתח"צ

אז הנה עברה לה עוד שנה, 2006 ממתינה ממש בפתח והגיע הזמן לסכם מה היה לנו השנה בתחבורה הציבורית. אני אפתח דווקא עם האכזבות הגדולות של השנה... 1. מטרודן החלה כסימן מוצלח בסוף שנת 2003 התדרדרה למצב של שביתה אינסופית שמשתקת עיר המונה 200 אלף תושבים ועוד 150 אלף תושבים שמקבלים בה שירותים מידי יום, מדובר בשביתת עובדי מטרודן למי שעדיין לא הצליח לזהות עפ"י התיאורים, שביתה שהייתה לארוכה ביותר במדינת ישראל. לא ניכנס לעניין מי צודק ומי לא צודק, השביתה הזו הציגה את אחד מהצדדים המכוערים של ההפרטה אם כי במידה ונתעלם מאותה שביתה אינסופית אני מנצל את הבמה לשבח ולציין לטובה את חברת מטרודן על רמת השירות הגבוהה שהם נותנים לתושבי העיר באר שבע. 2. קווים אין ספק שמדובר בעוד אחת מהאכזבות של עידן ההפרטה, אמנם אני נותן את חו"ד שלי כצופה מהצד ולא כמשתמש בשירותי החברה אך לא מעט כתבות, תלונות, בפורום ומחוצה לו הספיקו להבין שמדובר בבעיה תחבורתית... החל מנושא התחזוקה השוטפת של האוטובוסים ועד לאיחורים, אוטובוסים שאינם תואמים את אופי הקווים וכדומה. 3. רכבת ישראל כאן אני חייב להתנצל שקצרה היריעה בכדי לשטוח את כל הטענות מול רכבת ישראל, שנת 2005 הייתה השנה שבה YNET "חגגו על התחת" של רכבת ישראל עם עשרות כתבות קטלניות במיוחד, זעמו של הנוסע ברכבת ישראל התפרץ החוצה במלוא כוחו וללא ספק היו מי שיצרו חגיגת רייטינג כתוצאה מכך. בשנה הזו חווינו לראשונה נוסעים שהגיעו למצב שבו "הגיעו מים עד נפש", הקימו קול צעקה, התלוננו ואף עצרו את הרכבות ומנעו מהן להמשיך את דרכן (דעתי על הצעד הזה שמורה עימי) עוד השנה לצערנו רכבת ישראל חוותה שנה קשה של תאונות קטלניות שגרמו למותם של אנשים, שתי תאונות קשות מאוד על מסילת קו באר שבע תל אביב, אותן תאונות שלצערנו היו צריכים להיות המנורה המהבהבת שהעלתה את נושא מפגשי הכביש-מסילה אל סדר היום הציבורי וכתוצאה מכך גם את הקצאת המשאבים לאותם מעברים מוסדרים. מבחינת העומס, אין חדש תחת השמש, כמות הנוסעים הולכת ועולה באופן מתמיד, כמות הציוד הנייד איננה מספקת והרכבת נאבקת להסיע את המוני ישראל גם במחיר יחסי הציבור שהולכים ונפגעים ותוך כדי שימוש בציוד נייד מיושן שכפי שראינו בחודש האחרון גם גובה קורבנות. 4. אגד אגד השנה גם כן הועלתה "על המוקד" כמה וכמה פעמים עם לא מעט תלונות נוסעים בעיקר בנוגע לצפיפות באוטובוסים, העומס הקבוע בקו באר שבע ערד ושתי תלונות שאני עצמי העליתי בקו באר שבע ירוחם מעלות יחדיו את בעיית אגד באזור הדרום וקינחנו עם "גולת הכותרת" הידועה לשימצה - התחנה המרכזית בבאר שבע עם סיפור הברווזון המכוער ושמו קו 60. אגד השנה קרסה באופן מוחלט באזור הדרום ובכל הקשור להתמודדות עם העומס בימי העומס. 5. הרכבת הקלה עדיין לא מצאו את עצמם, כל מילה נוספת מיותרת. ונעבור לחיוביים של שנת 2005. 1. דן. אני בטוח שחלקכם הרימו גבה כאשר מיקמתי את חברת דן בצד החיובי דווקא, חברת דן במהלך השנה האחרונה החלה בהליכי הצטיידות נרחבים שמטרתם הסופית היא הוצאת כל פחי האשפה על הגלגלים מהשירות, מאות אוטובוסים חדישים הציפו את כבישי גוש דן, רמת השירות נשארת גבוהה, תחזוקת האוטובוסים טובה למעט מצבם החיצוני הידוע לשימצה...המכונות של דן תמיד יראו חבוטות במיוחד. 2. מטרודן אחרי שקטלתי להם את הצורה בתחילת ההודעה אני רוצה לשבח כמה עניינים, כמו רמת השירות שהזכרתי, רמת התחזוקה של האוטובוסים, הצטיידות בלתי פוסקת באוטובוסים, אוזן קשובה לפניות הציבור, הוספת קו 24 שהוא מבחינת אויר לנשימה לתושבי רמות. 3. רכבת ישראל פתיחת תחנת דימונה, תחנת באר שבע האוניברסיטה והרחבת הרשת המסילתית, המשך ביצוע תוכניות החומש של רכבת ישראל בקצב משביע רצון אם נבדיל מתוכה את קו ת"א ירושלים הבעייתי. המשך הצטיידות בקרונות ובקטרים למרות שקצב ההצטיידות עדיין רחוק מלהגשים או יותר נכון מלעמוד "בדרישות השוק". לקיחת הפן הבטיחותי ברצינות, הקמת מוקד לדיווח על רכבים שנתקעו על המסילות, סגירת עשרות מעברים בלתי חוקיים. 4. מטרופולין ציון לשבח על התגבור המשמעותי בקווי באר שבע תל אביב בימי העומס. עד כאן בנושא התח"צ, מי שמעוניין להוסיף, להעיר, להאיר, לתקן מוזמן בהחלט. סיכום פורום תח"צ. אז מה היה לנו השנה? פורום תח"צ ללא ספק עבר השנה את אחת השנים היותר מטורפות, עם עליה משמעותית בכמות הגולשים, גידול חסר תקדים בכמות ההודעות ובהחלט יש לציין שלא מעט שיאים נשברו בפורום הזה. כמו כן במהלך השנה קיים הפורום שיתוף פעולה נרחב בנוגע ליום התחבורה הציבורית עם ארגון מגמה ירוקה. לצערנו במהלך השנה הפורום סבל גם לא מעט "התקפות" של טרולים וכל מיני מוזרים שברוב המקרים טופלו באופן מיידי, לא מעט מהם מעטרים כיום את רשימת המוגבלים של הפורום, חשוב לציין לטובה את העובדה שחברי הפורום בסופו של דבר למדו לאתר אותם ולהתעלם מהם. במהלך השנה הורחב צוות המנהלים בכדי לספק מענה הולם יותר לנפח הפעילות בפורום. דברים נוספים שעשינו במהלך השנה היו הנהגת שרשורי ההכונה המסודרים, קיימנו את סקר תחנת הרכבת היפה ביותר בישראל (באר שבע - מרכז), עשרות הודעות שנכתבו בפורום פורסמו בעמוד הפורומים של תפוז ובשער תפוז, לצערי מה שלא עשינו השנה במלוא המרץ הוא העלאת מאמרים מקצועיים וגלריית הפורום נכנסה לתרדמת מסויימת. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה! ערן אייל
פרויקט הרכבת הקלה בחיפה
תמונה מיום 30/12/2005. עדיין עובדים...
 
טרם הושלם חיבור כביש המנהרות

סיכום 2005 בתח"צ

אז הנה עברה לה עוד שנה, 2006 ממתינה ממש בפתח והגיע הזמן לסכם מה היה לנו השנה בתחבורה הציבורית. אני אפתח דווקא עם האכזבות הגדולות של השנה... 1. מטרודן החלה כסימן מוצלח בסוף שנת 2003 התדרדרה למצב של שביתה אינסופית שמשתקת עיר המונה 200 אלף תושבים ועוד 150 אלף תושבים שמקבלים בה שירותים מידי יום, מדובר בשביתת עובדי מטרודן למי שעדיין לא הצליח לזהות עפ"י התיאורים, שביתה שהייתה לארוכה ביותר במדינת ישראל. לא ניכנס לעניין מי צודק ומי לא צודק, השביתה הזו הציגה את אחד מהצדדים המכוערים של ההפרטה אם כי במידה ונתעלם מאותה שביתה אינסופית אני מנצל את הבמה לשבח ולציין לטובה את חברת מטרודן על רמת השירות הגבוהה שהם נותנים לתושבי העיר באר שבע. 2. קווים אין ספק שמדובר בעוד אחת מהאכזבות של עידן ההפרטה, אמנם אני נותן את חו"ד שלי כצופה מהצד ולא כמשתמש בשירותי החברה אך לא מעט כתבות, תלונות, בפורום ומחוצה לו הספיקו להבין שמדובר בבעיה תחבורתית... החל מנושא התחזוקה השוטפת של האוטובוסים ועד לאיחורים, אוטובוסים שאינם תואמים את אופי הקווים וכדומה. 3. רכבת ישראל כאן אני חייב להתנצל שקצרה היריעה בכדי לשטוח את כל הטענות מול רכבת ישראל, שנת 2005 הייתה השנה שבה YNET "חגגו על התחת" של רכבת ישראל עם עשרות כתבות קטלניות במיוחד, זעמו של הנוסע ברכבת ישראל התפרץ החוצה במלוא כוחו וללא ספק היו מי שיצרו חגיגת רייטינג כתוצאה מכך. בשנה הזו חווינו לראשונה נוסעים שהגיעו למצב שבו "הגיעו מים עד נפש", הקימו קול צעקה, התלוננו ואף עצרו את הרכבות ומנעו מהן להמשיך את דרכן (דעתי על הצעד הזה שמורה עימי) עוד השנה לצערנו רכבת ישראל חוותה שנה קשה של תאונות קטלניות שגרמו למותם של אנשים, שתי תאונות קשות מאוד על מסילת קו באר שבע תל אביב, אותן תאונות שלצערנו היו צריכים להיות המנורה המהבהבת שהעלתה את נושא מפגשי הכביש-מסילה אל סדר היום הציבורי וכתוצאה מכך גם את הקצאת המשאבים לאותם מעברים מוסדרים. מבחינת העומס, אין חדש תחת השמש, כמות הנוסעים הולכת ועולה באופן מתמיד, כמות הציוד הנייד איננה מספקת והרכבת נאבקת להסיע את המוני ישראל גם במחיר יחסי הציבור שהולכים ונפגעים ותוך כדי שימוש בציוד נייד מיושן שכפי שראינו בחודש האחרון גם גובה קורבנות. 4. אגד אגד השנה גם כן הועלתה "על המוקד" כמה וכמה פעמים עם לא מעט תלונות נוסעים בעיקר בנוגע לצפיפות באוטובוסים, העומס הקבוע בקו באר שבע ערד ושתי תלונות שאני עצמי העליתי בקו באר שבע ירוחם מעלות יחדיו את בעיית אגד באזור הדרום וקינחנו עם "גולת הכותרת" הידועה לשימצה - התחנה המרכזית בבאר שבע עם סיפור הברווזון המכוער ושמו קו 60. אגד השנה קרסה באופן מוחלט באזור הדרום ובכל הקשור להתמודדות עם העומס בימי העומס. 5. הרכבת הקלה עדיין לא מצאו את עצמם, כל מילה נוספת מיותרת. ונעבור לחיוביים של שנת 2005. 1. דן. אני בטוח שחלקכם הרימו גבה כאשר מיקמתי את חברת דן בצד החיובי דווקא, חברת דן במהלך השנה האחרונה החלה בהליכי הצטיידות נרחבים שמטרתם הסופית היא הוצאת כל פחי האשפה על הגלגלים מהשירות, מאות אוטובוסים חדישים הציפו את כבישי גוש דן, רמת השירות נשארת גבוהה, תחזוקת האוטובוסים טובה למעט מצבם החיצוני הידוע לשימצה...המכונות של דן תמיד יראו חבוטות במיוחד. 2. מטרודן אחרי שקטלתי להם את הצורה בתחילת ההודעה אני רוצה לשבח כמה עניינים, כמו רמת השירות שהזכרתי, רמת התחזוקה של האוטובוסים, הצטיידות בלתי פוסקת באוטובוסים, אוזן קשובה לפניות הציבור, הוספת קו 24 שהוא מבחינת אויר לנשימה לתושבי רמות. 3. רכבת ישראל פתיחת תחנת דימונה, תחנת באר שבע האוניברסיטה והרחבת הרשת המסילתית, המשך ביצוע תוכניות החומש של רכבת ישראל בקצב משביע רצון אם נבדיל מתוכה את קו ת"א ירושלים הבעייתי. המשך הצטיידות בקרונות ובקטרים למרות שקצב ההצטיידות עדיין רחוק מלהגשים או יותר נכון מלעמוד "בדרישות השוק". לקיחת הפן הבטיחותי ברצינות, הקמת מוקד לדיווח על רכבים שנתקעו על המסילות, סגירת עשרות מעברים בלתי חוקיים. 4. מטרופולין ציון לשבח על התגבור המשמעותי בקווי באר שבע תל אביב בימי העומס. עד כאן בנושא התח"צ, מי שמעוניין להוסיף, להעיר, להאיר, לתקן מוזמן בהחלט. סיכום פורום תח"צ. אז מה היה לנו השנה? פורום תח"צ ללא ספק עבר השנה את אחת השנים היותר מטורפות, עם עליה משמעותית בכמות הגולשים, גידול חסר תקדים בכמות ההודעות ובהחלט יש לציין שלא מעט שיאים נשברו בפורום הזה. כמו כן במהלך השנה קיים הפורום שיתוף פעולה נרחב בנוגע ליום התחבורה הציבורית עם ארגון מגמה ירוקה. לצערנו במהלך השנה הפורום סבל גם לא מעט "התקפות" של טרולים וכל מיני מוזרים שברוב המקרים טופלו באופן מיידי, לא מעט מהם מעטרים כיום את רשימת המוגבלים של הפורום, חשוב לציין לטובה את העובדה שחברי הפורום בסופו של דבר למדו לאתר אותם ולהתעלם מהם. במהלך השנה הורחב צוות המנהלים בכדי לספק מענה הולם יותר לנפח הפעילות בפורום. דברים נוספים שעשינו במהלך השנה היו הנהגת שרשורי ההכונה המסודרים, קיימנו את סקר תחנת הרכבת היפה ביותר בישראל (באר שבע - מרכז), עשרות הודעות שנכתבו בפורום פורסמו בעמוד הפורומים של תפוז ובשער תפוז, לצערי מה שלא עשינו השנה במלוא המרץ הוא העלאת מאמרים מקצועיים וגלריית הפורום נכנסה לתרדמת מסויימת. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה! ערן אייל
טרם הושלם חיבור כביש המנהרות
לכביש מס' 2
 
שיפור הכיתוב על התחנות

סיכום 2005 בתח"צ

אז הנה עברה לה עוד שנה, 2006 ממתינה ממש בפתח והגיע הזמן לסכם מה היה לנו השנה בתחבורה הציבורית. אני אפתח דווקא עם האכזבות הגדולות של השנה... 1. מטרודן החלה כסימן מוצלח בסוף שנת 2003 התדרדרה למצב של שביתה אינסופית שמשתקת עיר המונה 200 אלף תושבים ועוד 150 אלף תושבים שמקבלים בה שירותים מידי יום, מדובר בשביתת עובדי מטרודן למי שעדיין לא הצליח לזהות עפ"י התיאורים, שביתה שהייתה לארוכה ביותר במדינת ישראל. לא ניכנס לעניין מי צודק ומי לא צודק, השביתה הזו הציגה את אחד מהצדדים המכוערים של ההפרטה אם כי במידה ונתעלם מאותה שביתה אינסופית אני מנצל את הבמה לשבח ולציין לטובה את חברת מטרודן על רמת השירות הגבוהה שהם נותנים לתושבי העיר באר שבע. 2. קווים אין ספק שמדובר בעוד אחת מהאכזבות של עידן ההפרטה, אמנם אני נותן את חו"ד שלי כצופה מהצד ולא כמשתמש בשירותי החברה אך לא מעט כתבות, תלונות, בפורום ומחוצה לו הספיקו להבין שמדובר בבעיה תחבורתית... החל מנושא התחזוקה השוטפת של האוטובוסים ועד לאיחורים, אוטובוסים שאינם תואמים את אופי הקווים וכדומה. 3. רכבת ישראל כאן אני חייב להתנצל שקצרה היריעה בכדי לשטוח את כל הטענות מול רכבת ישראל, שנת 2005 הייתה השנה שבה YNET "חגגו על התחת" של רכבת ישראל עם עשרות כתבות קטלניות במיוחד, זעמו של הנוסע ברכבת ישראל התפרץ החוצה במלוא כוחו וללא ספק היו מי שיצרו חגיגת רייטינג כתוצאה מכך. בשנה הזו חווינו לראשונה נוסעים שהגיעו למצב שבו "הגיעו מים עד נפש", הקימו קול צעקה, התלוננו ואף עצרו את הרכבות ומנעו מהן להמשיך את דרכן (דעתי על הצעד הזה שמורה עימי) עוד השנה לצערנו רכבת ישראל חוותה שנה קשה של תאונות קטלניות שגרמו למותם של אנשים, שתי תאונות קשות מאוד על מסילת קו באר שבע תל אביב, אותן תאונות שלצערנו היו צריכים להיות המנורה המהבהבת שהעלתה את נושא מפגשי הכביש-מסילה אל סדר היום הציבורי וכתוצאה מכך גם את הקצאת המשאבים לאותם מעברים מוסדרים. מבחינת העומס, אין חדש תחת השמש, כמות הנוסעים הולכת ועולה באופן מתמיד, כמות הציוד הנייד איננה מספקת והרכבת נאבקת להסיע את המוני ישראל גם במחיר יחסי הציבור שהולכים ונפגעים ותוך כדי שימוש בציוד נייד מיושן שכפי שראינו בחודש האחרון גם גובה קורבנות. 4. אגד אגד השנה גם כן הועלתה "על המוקד" כמה וכמה פעמים עם לא מעט תלונות נוסעים בעיקר בנוגע לצפיפות באוטובוסים, העומס הקבוע בקו באר שבע ערד ושתי תלונות שאני עצמי העליתי בקו באר שבע ירוחם מעלות יחדיו את בעיית אגד באזור הדרום וקינחנו עם "גולת הכותרת" הידועה לשימצה - התחנה המרכזית בבאר שבע עם סיפור הברווזון המכוער ושמו קו 60. אגד השנה קרסה באופן מוחלט באזור הדרום ובכל הקשור להתמודדות עם העומס בימי העומס. 5. הרכבת הקלה עדיין לא מצאו את עצמם, כל מילה נוספת מיותרת. ונעבור לחיוביים של שנת 2005. 1. דן. אני בטוח שחלקכם הרימו גבה כאשר מיקמתי את חברת דן בצד החיובי דווקא, חברת דן במהלך השנה האחרונה החלה בהליכי הצטיידות נרחבים שמטרתם הסופית היא הוצאת כל פחי האשפה על הגלגלים מהשירות, מאות אוטובוסים חדישים הציפו את כבישי גוש דן, רמת השירות נשארת גבוהה, תחזוקת האוטובוסים טובה למעט מצבם החיצוני הידוע לשימצה...המכונות של דן תמיד יראו חבוטות במיוחד. 2. מטרודן אחרי שקטלתי להם את הצורה בתחילת ההודעה אני רוצה לשבח כמה עניינים, כמו רמת השירות שהזכרתי, רמת התחזוקה של האוטובוסים, הצטיידות בלתי פוסקת באוטובוסים, אוזן קשובה לפניות הציבור, הוספת קו 24 שהוא מבחינת אויר לנשימה לתושבי רמות. 3. רכבת ישראל פתיחת תחנת דימונה, תחנת באר שבע האוניברסיטה והרחבת הרשת המסילתית, המשך ביצוע תוכניות החומש של רכבת ישראל בקצב משביע רצון אם נבדיל מתוכה את קו ת"א ירושלים הבעייתי. המשך הצטיידות בקרונות ובקטרים למרות שקצב ההצטיידות עדיין רחוק מלהגשים או יותר נכון מלעמוד "בדרישות השוק". לקיחת הפן הבטיחותי ברצינות, הקמת מוקד לדיווח על רכבים שנתקעו על המסילות, סגירת עשרות מעברים בלתי חוקיים. 4. מטרופולין ציון לשבח על התגבור המשמעותי בקווי באר שבע תל אביב בימי העומס. עד כאן בנושא התח"צ, מי שמעוניין להוסיף, להעיר, להאיר, לתקן מוזמן בהחלט. סיכום פורום תח"צ. אז מה היה לנו השנה? פורום תח"צ ללא ספק עבר השנה את אחת השנים היותר מטורפות, עם עליה משמעותית בכמות הגולשים, גידול חסר תקדים בכמות ההודעות ובהחלט יש לציין שלא מעט שיאים נשברו בפורום הזה. כמו כן במהלך השנה קיים הפורום שיתוף פעולה נרחב בנוגע ליום התחבורה הציבורית עם ארגון מגמה ירוקה. לצערנו במהלך השנה הפורום סבל גם לא מעט "התקפות" של טרולים וכל מיני מוזרים שברוב המקרים טופלו באופן מיידי, לא מעט מהם מעטרים כיום את רשימת המוגבלים של הפורום, חשוב לציין לטובה את העובדה שחברי הפורום בסופו של דבר למדו לאתר אותם ולהתעלם מהם. במהלך השנה הורחב צוות המנהלים בכדי לספק מענה הולם יותר לנפח הפעילות בפורום. דברים נוספים שעשינו במהלך השנה היו הנהגת שרשורי ההכונה המסודרים, קיימנו את סקר תחנת הרכבת היפה ביותר בישראל (באר שבע - מרכז), עשרות הודעות שנכתבו בפורום פורסמו בעמוד הפורומים של תפוז ובשער תפוז, לצערי מה שלא עשינו השנה במלוא המרץ הוא העלאת מאמרים מקצועיים וגלריית הפורום נכנסה לתרדמת מסויימת. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה! ערן אייל
שיפור הכיתוב על התחנות
כבר דנו כאן בעבר...אך הנה דוגמא לרישום על תחנה אי דיוק במידע...
 

NL260

New member
שמואל תמשיך להעלות מלא תמונות

שיפור הכיתוב על התחנות
כבר דנו כאן בעבר...אך הנה דוגמא לרישום על תחנה אי דיוק במידע...
שמואל תמשיך להעלות מלא תמונות
כמו שאלון58 מספר לנו על משפחתו חבריו ילדיו ושכניו ועוד למה לו מותר בגלל שהוא חבר של גם לך מותר
 
אמנם אני לא מנהל אבל אל תנסה להדליק

שמואל תמשיך להעלות מלא תמונות
כמו שאלון58 מספר לנו על משפחתו חבריו ילדיו ושכניו ועוד למה לו מותר בגלל שהוא חבר של גם לך מותר
אמנם אני לא מנהל אבל אל תנסה להדליק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה