סיכום השבוע

../images/Emo41.gifסיכום השבוע../images/Emo41.gif

טוב אז קודם כל אני מזה מצטערת שפתחתי את השרשור רק עכשיו אבל היה לי אירוע, נשברו לי המשקפיים הייתה הפסקת חשמל ואתם לא רוצים לדעת..
אז איך היה השבוע? מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) איזו להקה עשתה לכם את השבוע? איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) משהו טוב/רע שקרה השבוע? מי האמן שעשה לכם את השבוע? איזה שיר נתקע לכם היום בראש? איזה שיר אתם שומעים עכשיו? בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם)
 

Billy Shirs

New member
ראשונהההההה

אז איך היה השבוע? ממש סבבה מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) The Commitments - Chain of Fools איזו להקה עשתה לכם את השבוע? התפוחים
איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? - האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) מיץ משהו טוב/רע שקרה השבוע? יד ושם!! ווהו! מי האמן שעשה לכם את השבוע? התפוחים המושיםםםם איזה שיר נתקע לכם היום בראש? Benzedrine של התפוחים. אבל רק הקטע ההוא בסוף עם הסקסופון. איזה שיר אתם שומעים עכשיו? 3DG - Get Out Alive בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? Shanghi, Hong-Kong egg-fu-yong, fortune cookie always wrong! (מתוך Everybody Wants To Be A Cat) תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם)
 

MispIaced

New member
bn

אז איך היה השבוע? קקי מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) כל האלבום של ג'ין סימונס איזו להקה עשתה לכם את השבוע? אף אחת איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.)asshole- gene simmons משהו טוב/רע שקרה השבוע? מי האמן שעשה לכם את השבוע? ג'ין!~ איזה שיר נתקע לכם היום בראש? אף שיר איזה שיר אתם שומעים עכשיו? לא שומע בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? By the light of new day I'll fade away Reality cuts deep Would you bleed with me תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) לא.
 
חחחחח קקי!!סורי המילה הזאת מצחיקה אותי../images/Emo187.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

MispIaced

New member
לא ערבנו את כיתה א'? :S

~מאיה מגיבה עם בדיחה על הגיל שלי, חה חה חה, חה.~
 
חח סורי..זאת חברה שלי..../images/Emo187.gif

רשמה במשתמש שלי, והיא אחת שצוחקת מכל דבר.. אפילו אם אומרים לה בננה או בקבוק..
 

גו3י

New member
ראיתי את הסרט הזה

שירים נחמדים סרט צפוי אבל אהבתי את השחקנית הראשית איך קוראים לה?
 

phrizer

New member
הלן פייג' ../images/Emo99.gif

היא הייתה גם בhard candy שאני ממליץ לראות..
 

פלאפאל

New member
לא סרט כזה צפוי דווקא...

(יש פה ספוילרים) היו איזה מליון אפשרויות של "איך זה יגמר", וממש ציפיתי שהאבא המאמץ ינסה להתחיל איתה או משהו. זה ממש נראה כאילו הוא רוצה לעזוב את ונסה ולהתחתן איתה, באמת! חוץ מזה שהחבר שלה בקושי היה בסרט, כאילו סתם נמאס לה ממנו ואין לה כוח אליו יותר. מה שהיה מעצבן זה שהיא בכל זאת נפרדה מהבן שלה בלי ממש לראות אותו, והקטע היחידי שזה היה לה קשה היה כשהחבר שלה הגיע. והוא אפילו לא בכה! זה היה הילד שלהם והוא היה לה בבטן תשעה חודשים, מה זו האדישות הזאת?!
 

Billy Shirs

New member
ספוילר לג'ונו.

אני דווקא מבינה איך היא יכלה להיפרד ממנו בכזאת קלות, היא הרי לא ראתה אותו בכלל, לא הניקה אותו ועוד כל מיני שטויות, חוץ מזה שכבר מההתחלה היא ידעה טוב מאוד שהיא לא רוצה אותו ושהיא נותנת אותו למישהו אחר. ואגב התקופה של ההריון, לא נראה לי שהיא הייתה מהנה כל כך בשביל ג'ונו, אז אני בספק אם זה יגרום לה להיקשר אל הילד:\.
 

sweet shir

New member
מממממ~~

אז איך היה השבוע? נחמד. מה השיר שעשה לכם את השבוע? (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) Breath - Anna Nalick איזו להקה עשתה לכם את השבוע? בלו וסימפל פלאן. איזה שיר שמעתם בשבוע האחרון והוא גרם לכם להישבע לא לשמוע אותו יותר בחיים? -- האלבום שעשה לכם את השבוע (או שסתם חרשתם עליו כמו מטורפים.) סימפל פלאן - סימפל פלאן. חרישות על<: סונגז אבאוט ג'יין - מארון 5. אחרי שנים שלא שמעתי אותו. משהו טוב/רע שקרה השבוע? רע: בוחן במתמטיקה. טוב: לא זכור לי. מי האמן שעשה לכם את השבוע? אנה נאליק. איזה שיר נתקע לכם היום בראש? אוקיי טו בי גיי ואנוד'ר גיי סאנשיין דיי. איזה שיר אתם שומעים עכשיו? נתקע לי בראש: על הרצפה - מוניקה סקס. בחרו שיר אקראי. מהי השורה האהובה עליכם מתוכו? "הייתי רוצה לשבור לך יד..." סתם כי זאתי השורה שנתקעה לי בראש. תמונת השבוע (לא חייבת להיות שלכם) איןלי כוח.
 
למעלה