סיכום הבחירות

../images/Emo41.gif סיכום הבחירות ../images/Emo41.gif

לשרשור זה (בפורום 160, במידה ואתם קוראים את ההודעה בפורום משתתף אחר תוכלו למצוא את התוצאות בפורום מס´ 160 בתפוז) מצורפות תוצאות הבחירות יחד עם סטטיסטיקות שונות בנוגע לבחירות. המפלגה שזכתה במירב הקולות היא מפלגת הקונדסאים שבראשות רמוס לופין. מזל טוב!
כל חמשת פעילי המפלגה הזוכה - מפלגת הקונדסאים בראשות רמוס לופין [וונקי, קובי גין, *קליאו*, GinnyWeasley, הגברת האפורה] כפי שרשומים ברישומי ועדת הבחירות מתבקשים לכתוב לאלתר הודעת דואר אלקטרוני ובה שמכם האמיתי המלא וכתובתכם המדויקת, למשלוח הפרסים. המידע אשר תשלחו אלינו ישאר חסוי ולא יופץ לשום גורם כלשהו, מלבד אנשי תפוז אשר ישלחו אליכם את הפרסים. את המכתב יש לכתוב לכתובת הבאה: [email protected] כאשר תשלחו את המכתב ונקבל אותו, תקבלו אישור על כך. במידה ולא קבלת אישור בתוך יומיים, סימן שלא קבלנו את מכתבכם. ברגע שיהיו בידינו את הכתובות נעביר אותם אל אנשים תפוז והם ישלחו אליכם הביתה את הפרסים (חולצת iCity ומיקרופון למחשב מתנת תפוז). תודה ומזל טוב על הזכייה!
עד כאן! סיימנו את בחירות 2003 למועצת הקוסמים הארצית ה- 16 וועדת הבחירות המרכזית סיימה את תפקידה. אנחנו מקווים כי נהנתם בפרויקט המשותף הזה והכרתם קצת את חברי הפורומים המשתתפים. נשמח לשמוע תגובות והערות לגביו תחת השרשור הזה או דרך המסרים של מנהלי הפורומים (תיבת המסרים של ועדת הבחירות המרכזית לא תהיה פעילה החל מעכשיו). אנחנו רוצים להודות לפורטל תפוז על הפרסים ועל מערכת הפורומים הנפלא (
), אנחנו רוצים להודות לליאור שמש ולילדה בלבן (מנהלי פורום ASP בתפוז) על מערכת ההצבעה הנהדרת (
), לפעילים, למצביעים ולכל מי שלקח חלק במערכת הבחירות הזו!
שתהיה לכם שבת שלום ושבוע נפלא!
עמוס מרון (יו"ר) וחברי ועדת הבחירות המרכזית למועצת הקוסמים הארצית ה- 16
 
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

מצורף הלינק הישיר לשרשור התוצאות והסטטיסטיקות בפורום מס' 160. תהנו!
 

i l0ve u

New member
מה סיכום??מתי התחיל???../images/Emo5.gif

אוף נו.......................
 
את ק-צ-ת לא מעודכנת.....

תהליך הבחירות החל בערך לפני חודש..... ואתמול הוא נגמר.....
 
למה הכוונה?

הזוכים בתחרות יקבלו את הפרסים. מעבר לכך, במידה ותתארגן תחרות המשך, התוצאות הללו ישפיעו.
 
למעלה