נשארתי עם מס' דגמים לפיינל

Yoav S

New member
../images/Emo41.gifנשארתי עם מס' דגמים לפיינל../images/Emo41.gif

החלטתי לשדרג לאחר שמכרתי את ההארדרוק קומפ 06 שהיו לי... התקציב הוא +- 4000 הסגנון הוא קרוס קאונטרי לכיוון תחרותי. לאחר סינון נשארתי עם מס' דגמים שאהבתי: TREK 6500 - http://www2.trekbikes.com/bikes/bike.php?bikeid=1037600&f=18 GIANT XTC SE - http://www.giant.co.il/index.php?itemID=138 GARY FISHER TASSAJARA - http://www.fisherbikes.com/bikes/full_specs.asp?series=genesis&bike=Tassajara Merida Matts Sport 500D - http://www.rosen-meents.co.il/Index.asp?ArticleID=1767&CategoryID=232&Page=1 אשמח אם תעזרו לי בבחירה או תשפכו קצת מידע על דגם שאתם מכירים או אולי תוסיפו איזה דגם מומלץ... כל תגובה ברוך הבא, יואב.
 

Yoav S

New member
יווו אתם לא עונים../images/Emo4.gif

ומחר אני נוסע לקנות...
 

Yoav S

New member
אין אף מישהו שמכיר את אחד הדגמים?

בכל זאת, דגמי XC פופולריים... קצת חוות דעת, כיוון מסויים... אני לא מאמין שיהיה לי זמן מחר לבדוק את ארבעתם כמו שצריך... איך הטרק למשל? אומרים שטרק בד"כ משלמים על השם ב6500 לדעתי זה לא בדיוק ככה יש מעביר אחורי XT בולם טוב של מניטו... לעומת המרידה שתמיד אומרים עליה שיש תמורה מצויינת לכסף, שבדגם הספציפי הזה הבולם לא משהו(XCM 80).. עוד מישהו חושב כמוני? אולי ניפצתי סטיגמה על טרק("אין תמורה") ומרידה("יש תמורה")?
 

etal2

New member
יש בזה משהו

מהסתכלות קצרה במפרטים גיאנט ומרידה משום מה בחרו להשקיע בבלמי דיסק הדראוליים במקום בבולם הקדמי, לטעמי במקרה הזה זו אכן היתה בחירה מוזרה וחלוקה לא הגיונית של המשאבים. בתור רוכב תחרותי אתה בטח שלא צריך את המשקל הנוסף של הדיסקים, וככה שאין לך שום סיבה לא ללכת על הטרק או הפישר.
 

Ran m

New member
איזה לחץ בן אדם.

היי. לי יש טרק 4400, אני מבסוט מהם לאללה וגם אני חשבתי לשדרג ל6700. שהן שונות במעצורים ההידראולים ביחס ל6500. הטרק הן חזקות מאד, עומדות בתנאי שטח אגרסיביים, והמהלכים גם אם פחות טובים מה6500 עושים את העבודה. טרק לדעתי נותנת את המקסימום ביחס למחיר (מבחינת חלקים) והשירות בctc לדעתי הוא פשוט יותר אמין, מקצועי, ונחמד מכל מקום אחר שהייתי (שזה לא פחות חשוב מהאופניים עצמן). תמיד תוכל לשדרג למעצורים הידראוליים, כי יש כבר הכנה בגלגלים, וגאומטריית השלדה הוא הכי טוב מבין דגמי האלומיניום. כמובן שהכל שימנו ובונטרגר בפנים, שעליהן לא צריך להרבות במילים. את השאר מלבד גרי פישר אני לא מכיר. טרק עדיפה על הגרי פישר. (אותם בעלים) תהנה רן
 
למעלה