נפתח המעבר תת-קרקעי ראשון בחולון.

../images/Emo41.gif נפתח המעבר תת-קרקעי ראשון בחולון.

לפני מספר ימים, נפתח מעבר תת-קרקעי מתחת ל דרך הלוחמים בחולון, בסמוך לבית החולים וולפסון..
 

tanj

New member
דרך אגב,דניאל

נסעתי בשבת באיילון דרום. ראיתי שגשר הולץ תקין למעבר מכוניות ומעל צומת חולון, התנועה מופנת לגשר המזרחי. הגשר המערבי בבניה מתקדמת (ניראה כאילו בקרוב הוא יפתח לתנועה) אך גשרי הרכבת בהולץ ובדרך חולון אפילו לא התחילו להיבנות. לאחר צומת חולון, יש מין גשר מוזר בבניה קצת לפני מינהרת הלוחמים, באזימוט דרום מזרחי לכביש. האם זהו גשר רכבת כלשהו? ואפוא בדיוק תימצא מינהרת בית הבילויים? היכן תעבור מסילת הרכבת ? במינהרה חדשה מתחת לרחוב הלוחמים? בהנחה שאתה יודע את התשובה ואני לא סתם שואל לשוא סליחה על ההצק ותודה מראש
 
נסיון לענות..

האמת שהתאור שלך קצת מעורפל , אבל אני אנסה בכל זאת.. נתחיל מ הולץ - התנועה אכן הוחזרה לחלק שהזיזו אותו.. לגבי הגשר עבור הרכבת בהולץ - הוא דווקא כן התחיל להיבנות, הניצב הדרומי עבור הגשר הושלם לאחונה, וכעת מקימים את הניצב הצפוני (הקמת הניצבים היתה כרוחה בפירוק עמודי התמיכה הישנים של החלק שהזיזו, כולל את היסודות שלהם בעומק האדמה.. ויציקת יסודות חדשים לניצב הגשר לרכבת). בצומת חולון- כמו ש שמת לב - הגשר המערבי נמצא בשלבים מתקדמים מאוד, ואני מאמין שהוא יפתח תוך כחודש.. אם ממשיכים מצומת חולון הלאה לכיון וולפסון- יש את גשר תל גיבורים שעובר מעל לכביש ( מצרף תמונה שאומנם צולמה קצת מרחוק, אבל זה מה שיש לי כרגע). מה שיתבצע בקטע הנ"ל זה- נתיבי איילון לכיון דרום יוסטו צפונה (ימינה כשמסתכלים על התמונה) ויעברו ב מעיין מנהרה קצרה מתחת לדרך תל גיבורים, ומיד אחריה יכנסו למנהרת בית הבילו"ים.. והרכבת תעבור למעשה- במיקום הנוכחי של נתיבי איילון לכיון דרום-מתחת לגשר הקיים. בקשר למנהרה עצמה - אני מתכן לצלם באזור כנראה בסוף שבוע הבא, ואני מניח שזה יעזור להבין טוב יותר את מה שהולך שם..
 

Iron53

New member
לא ברור למה

לאחר פתיחת מעבר חצייה תת-קרקעי עדיין יש מעבר חצייה למעלה. מקווה שלא מחכה לזה גורל של המעבר התת-קרקהי בכיכר המושבות בת"א.
 

fireman

New member
יפה מאוד....אני מקווה

שתופעות הונדליזם לא יגיעו לשם במהרה. אגב, את מי אמור לשרת המעבר?
 
בעיקר את מי שמעונין להגיע לבית החולים..

בצידו השני של הכביש ישנו חניון, תחנת אוטובוס לכיון בת ים ורשל"צ, מרכז מסחרי..
 

Shark Alarm

New member
מה גם שהחניה ממול זולה יותר ../images/Emo26.gif

(אמנם בשלושה שקלים אבל זה גם משהו) מאשר החנייה של בית החולים
 

mauzer

New member
תודה על התמונות

מעניין מתי יופיע הקישקוש הראשון על הקירות ...
 

mem99

New member
סוף סוף

עשרות פעמים נאלצתי לחצות את הצומת הזה עם הרמזור האיטי. יופי שמישהו חושב על הולכי הרגל. תודה על התמונות
 
למעלה