נפרד מכם

אביר35

New member
../images/Emo41.gif נפרד מכם ../images/Emo41.gif

לא בעצב , ולא ביגון קודר
אחרי מספר ימים של מסרים מאיימים, אחרי מספר ימים של נסיונות הפחדה, הגעתי למסקנה שזה באמת באמת לא שווה את זה. גיליתי שהכל צביעות,אין פה שמץ של פירגון לאחרים,כל החיבוקים והנשיקות המזוייפות,גל הרכילויות,ההשמצות,נסיונות של דליית מידע,וכמויות בלתי נדלות של שמחה לאיד
גיליתי שאין פה באמת "חברים". אז "חברים"... היו שלום
 

נועם**

New member
../images/Emo20.gif אני לא מאמינה....

מסרים מאיימים? נסיונות הפחדה? צביעות?רכילויות, השמצות, שמחה לאיד? אלוהים אדירים, מה ישנתי, ולא ידעתי???
עצוב אביר עצוב שבזה אתה נתקל, חבל שאתה נפרד... ברור לי שאין לי מושג מה אתה עובר ולכן אני לא יכולה להפציר בך להשאר, אבל אני כולי תקווה שיהיה לך טוב כל הזמן ובכל מקום, ושיהיה לך שמח וטוב על ה
חיבוק (אמיתי מכל ה
)
הייה שלום.
 
אין סיכוי יש סיכוי

זה ממש לא משנה לי אם תלך גם מסכימה למילותיך (בסוף כולם חוזרים על המילים שלי ) מה שחשוב שאני לא עומדת לנתק איתך או עם כל אדם שחשוב לי מעבר לפורום! יש חברים אבי אתה יודע ויש גם חברים שהם "חברים" אז כך איתך את מי שיקר לך ואמיתי.
 
אביר..המסר שלי אליך

הוא: שבכל חברה יש כאלו שהם לא מתאימים לך ותמיד יש כאלו שהם באמת החברים שלך. לא יודעת ממה האכזבה שלך רק ברור לי שניפגעת..וחבל. משערת שאחרי שתתגבר על הפגיעה תבין שמצאת כאן בית חם שמצאת כאן גם חברים טובים ואין שום סיבה להכליל את כולם במה שקרה. אז יאללה שתהייה לך שנה אחלה ותחזור בקרוב.
 

החתולית

New member
אין לי מושג ירוק על מה אתה מדבר

ואולי טוב שכך... אני לא חושבת שהכל צביעות, אבל גם לא הכל אמיתי, ודווקא יש חברים אבל לא כי הם אנשי פורום, אלא כי הם קודם כל בני אדם. אביר יקר, אני מקווה שיהיה לך רק טוב, שהאבנים שלך יצאו לגלות סופית בהחלט, ובטוחה שעוד יהיו חברים. דווקא היה נחמד ששוב היית כאן.
 
אבי - מכיר את השיר: "לא עוזב את

העיר עבור אף אחד"? קח אותו כמוטו
לפעמים החיים מלמדים אותנו להיות אינטרסנטיים, כך מומלץ שתעשה את שטוב לך. חבל שדברים התגלגלו למצב שכזה!! מושיטה לך יד של חברות אמיתית, ומאמינה שיש כאן עוד הרבה שכמוני. אם תבחר לקחת את היד המושטת, אם לאו, זו כבר הבחירה שלך, רק תודה לאל שניתנה לנו הזכות לבחור את החברים שלנו! מאחלת לך הרבה הצלחה בכל דרך שתלך. שרון
 

אביר35

New member
../images/Emo51.gif על המסרים תודה על הטלפונים

טוב לדעת שיש עוד כמה צדיקים בסדום. אז נכון תודה לאל שחברים אפשר לבחור
וחברים לפעמים זה לא בכל מחיר. ואני מודה לאל שיש לי באמת כמה נשמות טהורות אמיתיות שאפשר לסמוך עליהן. מצטער אם הכללתי בהודעתי, אבל זו התחושה שקיבלתי בימים האחרונים. וכן,אולי אני צריך את השקט,אולי אני צריך את הניתוק. אמרו לי פעם "אל טטרוק דלתות כי כשאתה טורק דלת לפעמים יכולות להתפס לך גם האצבעות".
 
ואללה

במה כבר יכולים לאיים??? או להפחיד??? לא חושב שאתה עושה את זה נכון אבל אתה אדם בוגר וחבל שככה אתה מסיים את הדרך פה כי יש פה מהכול וכל והכי יפה זה שגם בלי אהבה מיותרת אנשים פה קופצים לעזרה ומושיטים יד...
 

לביאה11

New member
יינג ויאנג

כמו בכל מקום, דבר, אהבה, חברות, ידידות עבודה, מגורים, סביבה, מדינה.... יש רע ויש טוב
החוכמה היא איך לעשות מלימון - לימונדה קח את מה שטוב לך ותשליך את מה שלא... אבל לעולם אל תרים ידיים
ועכשיו גו זקוף - יפההההההה
 
חחחחח

דווקא מאוד מאוד מתאים לגבר מזל אריה,להעלב ככה ולשבור את הכלים ולא משחקים,אחרי הכל פגעו לו באגו(וסליחה אביר אין לתגובה שלי שום קשר אליך באופן אישי...)
 
אביר

איפה השריון? אני בטוחה שבתוך ים האנשים פה תוכל למצוא לך את המועדפים עליך. חכה ותראה. ענת
 
חבל../images/Emo4.gif

מאחלת לך אביר, שלפחות בעתיד תדע לנטרל את כל אותם דברים שלא עושים לך טוב ולהפיק את המקסימום בכל מסגרת שתבחור להיות בה. מקווה שתחזור בך ותחזור אלנו.
 

ערסlight

New member
לא מה שהיה...

ואני חשבתי שהבנות כאן [ולא רק כאן] מחפשות את האביר... סוף סוף בא אחד ונראה שהבריחו אותו. איך נפלו גיבורים.
 

GUNS N ROSE S

New member
חותךתזיןאםאתהלאחוזר

למה אנשים מרגישים צורך להודיע הודעות כאלו?מי שטוב לו נשאר ומי שלא הולך למה להכריז?
 
למעלה