מ-ל-ח-ה

מצב
הנושא נעול.
התוכנית היא

חשוב מאוד - לא לשכוח
חיבור לבית שמש! לגבי הגודל: בתחנת ת"א מרכז יהיו בקרוב 6 רציפים, ובעתיד אולי יותר. לא נראה לי שיוסיפו לתחנת מלחה עוד רציפים בעתיד הנראה לעין.
התוכנית היא
שמתי שהקו החדש יפעל, הקו ה"ישן" ישמש את תושבי בית שמש שרוצים ליסוע לירושלים, ורכבות משא. מתוכנן לחבר את תחנת בניני האומה למלחה - יש שתי אפשרויות: א. דרך איזור בגין ב. דרך איזור מרכז העיר - בנהרות, וזה כולל בנייה של לפחות עוד תחנה אחת במרכז העיר.
 

אורי404

New member
תודה יובל וספי.

התוכנית היא
שמתי שהקו החדש יפעל, הקו ה"ישן" ישמש את תושבי בית שמש שרוצים ליסוע לירושלים, ורכבות משא. מתוכנן לחבר את תחנת בניני האומה למלחה - יש שתי אפשרויות: א. דרך איזור בגין ב. דרך איזור מרכז העיר - בנהרות, וזה כולל בנייה של לפחות עוד תחנה אחת במרכז העיר.
תודה יובל וספי.
 

fireman

New member
המושג הכי גדולה

חשוב מאוד - לא לשכוח
חיבור לבית שמש! לגבי הגודל: בתחנת ת"א מרכז יהיו בקרוב 6 רציפים, ובעתיד אולי יותר. לא נראה לי שיוסיפו לתחנת מלחה עוד רציפים בעתיד הנראה לעין.
המושג הכי גדולה
מדבר על שטח התחנה עצמה ולא על מספר הרציפים.
 

fireman

New member
לפי מה שאביתר אמר בביקור האחרון

לגבי מלחה ובנייני האומה.
קודם כל (עד שהמומחים הגדולים יענו), הקו הישן-חדש, מיועד להיות גם לשימוש רכבות משא. ככל הנראה, כדי להפחית עומס, יהיו ארבעה רציפים. כמו כן, אביתר כתב בעבר, שזו אמורה להיות אחת התחנות הגדולות ביותר, אם לא הגדולה ביותר בארץ (אפילו יותר מתל אביב מרכז). לגבי בנייני האומה - צריך לראות שקודם כל זה קורה, ולא דיבורים להרבה שנים. ויש לי שאלה. אם וכאשר תהיה תחנת בנייני האומה (יותר על בסיס "אם"), האם יהיה חליבור מסילתי בין מלחה וגן החיות לבנייני האומה?
לפי מה שאביתר אמר בביקור האחרון
שלו בבאר שבע, גם באר שבע האוניברסיטה הולכת להיות גדולה יותר מתל אביב מרכז. במקרה של באר שבע מול מלחה, תחנת באר שבע האוניברסיטה (צפון היום) מהווה צומת מסילתי הרבה יותר חשוב מתחנת מלחה שאמורה להיות תחנת קצה(?!)או שאני טועה?
 
אז זהו,

לפי מה שאביתר אמר בביקור האחרון
שלו בבאר שבע, גם באר שבע האוניברסיטה הולכת להיות גדולה יותר מתל אביב מרכז. במקרה של באר שבע מול מלחה, תחנת באר שבע האוניברסיטה (צפון היום) מהווה צומת מסילתי הרבה יותר חשוב מתחנת מלחה שאמורה להיות תחנת קצה(?!)או שאני טועה?
אז זהו,
שתוך כמה שנים היא לא תהיה תחנה קצת.
 
לצערנו לא, ../images/Emo31.gif

הרכבת תמשיך לכיוון החאן?
לצערנו לא,

בהחלטתו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אהוד אולמרט, הקו המשודרג לא ימשיך עד שם, במקום התחנה יוצבו במקום נכסי נדל"ן ומלונות.. מצורפת הדמייה של תחנת החאן המשודרגת - מה שכמובן לא ייתבצע. אבל, הרכבת תמשיך לאיזור היציאה מהעיר - בניני האומה ליד התחנה המרכזית, ויכול להיות שגם במרכז העיר תהיה תחנה.
 
התמונה נלקחה מהאתר

לצערנו לא,

בהחלטתו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אהוד אולמרט, הקו המשודרג לא ימשיך עד שם, במקום התחנה יוצבו במקום נכסי נדל"ן ומלונות.. מצורפת הדמייה של תחנת החאן המשודרגת - מה שכמובן לא ייתבצע. אבל, הרכבת תמשיך לאיזור היציאה מהעיר - בניני האומה ליד התחנה המרכזית, ויכול להיות שגם במרכז העיר תהיה תחנה.
התמונה נלקחה מהאתר
"חדשות הרכבת"
 

scooby5

Member
והנה איך היא נראתה לפני כשנתיים

הנה עוד תמונה
הדמיית פנים התחנה. נלקחה גם היא מהאתר: "חדשות הרכבת", באדיבות חן מלינג
והנה איך היא נראתה לפני כשנתיים
צולם ע'י סיביל ארליך
 

scooby5

Member
ועוד אחת סתם,

ומבחוץ...
הפעם הצלם הוא: ירון דוזטס כל התמונות מתוך חדשות הרכבת
ועוד אחת סתם,
פעם גם כך פעלו פרבריות בצפון. בתמונה - מערך מודו נמשך ע'י קטר G12 מספר 125. התודות - לחן מלינג
 

Azazel

New member
טמטום מדהים. להעביר את הרכבת

לצערנו לא,

בהחלטתו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אהוד אולמרט, הקו המשודרג לא ימשיך עד שם, במקום התחנה יוצבו במקום נכסי נדל"ן ומלונות.. מצורפת הדמייה של תחנת החאן המשודרגת - מה שכמובן לא ייתבצע. אבל, הרכבת תמשיך לאיזור היציאה מהעיר - בניני האומה ליד התחנה המרכזית, ויכול להיות שגם במרכז העיר תהיה תחנה.
טמטום מדהים. להעביר את הרכבת
בבגין זה משימה יקרה מאין כמותה. שיקום החאן חכם וזול בהרבה....
 
תחנת החאן בחזון אחרית הימים../images/Emo10.gif

לצערנו לא,

בהחלטתו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אהוד אולמרט, הקו המשודרג לא ימשיך עד שם, במקום התחנה יוצבו במקום נכסי נדל"ן ומלונות.. מצורפת הדמייה של תחנת החאן המשודרגת - מה שכמובן לא ייתבצע. אבל, הרכבת תמשיך לאיזור היציאה מהעיר - בניני האומה ליד התחנה המרכזית, ויכול להיות שגם במרכז העיר תהיה תחנה.
תחנת החאן בחזון אחרית הימים
 
ומה גם ש...

לגבי מלחה ובנייני האומה.
קודם כל (עד שהמומחים הגדולים יענו), הקו הישן-חדש, מיועד להיות גם לשימוש רכבות משא. ככל הנראה, כדי להפחית עומס, יהיו ארבעה רציפים. כמו כן, אביתר כתב בעבר, שזו אמורה להיות אחת התחנות הגדולות ביותר, אם לא הגדולה ביותר בארץ (אפילו יותר מתל אביב מרכז). לגבי בנייני האומה - צריך לראות שקודם כל זה קורה, ולא דיבורים להרבה שנים. ויש לי שאלה. אם וכאשר תהיה תחנת בנייני האומה (יותר על בסיס "אם"), האם יהיה חליבור מסילתי בין מלחה וגן החיות לבנייני האומה?
ומה גם ש...
התחנה הזו והמסלול הזה ישרתו את תושבי הדרום (אשקלון, רחובות, קרית גת, באר שבע, בית שמש) בבואם לעיר הבירה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה