משחק - דברים ש....

../images/Emo41.gifמשחק - דברים ש....../images/Emo41.gif

דברים שלא היית רוצה לשמוע מהרופא המנתח שלך: רעיון שבא לי מתוך אי מייל שקיבלתי. תמשיכו איך שעולה לכם בראש. מתחילה: 1. "רק-רגע, אם זה הטחול שלו, אז מה זה?"
 
ממשיכה../images/Emo6.gif

לא רוצה לשמוע מהמנתח שלי שכחתי את המשקפיים שלי , מעניין איפוא? חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

קרן משם

New member
אתה בחדר התעוררות

ושומע את המנתח שלך שואל ת´אחות: "בספירה של ערכת הניתוח חסרים לי המספריים"
 

קרן משם

New member
ובהמשך

הרופא מצביע על פרוזדור הלב ואומר:" אם ככה נראה הפרוזדור מעניין אך נראה החדר"
 
ענק קרן אהבתי ../images/Emo6.gif

מה שלומך יקירה? חבל שאת לא בארץ, הייתי שמחה לראותך במסיבה.
 

קרן משם

New member
מסיבה אחת יותר מידיי

כשהייתי צעירה ו*** הייתי בבנימינה! המוזיקה,ה"חוויות" והכל הספיק לי לכל השנים שאני ככל הנראה אשאר פה (שם)....היה טוב וטוב שהיה! חוץ מזה תראי משהו חדש! אנחנו כנראה הולכים לפרסומות!
יקירתי אני חולה אנושות! (אפילו לא יכולה לעשן <רק כדי להמחיש כמה קשה לי!>)
 
זו את בתמונה?

שיהיו לך תמיד בריאים המשגעים שלך. ואת יקירתי, שימרי על הכוחות, תהיי בריאה מהר, הם זקוקים לך!
 

קרן משם

New member
ששששששששש זה../images/Emo153.gif

אבל אל תגלי שראית אותו כי אפ´חד לא יאמין לך!! תודה מתוקה....שותה לי תה בשקט והולכת להניח את ראשי אוטוטו (לא לפני שבכוח אנסה לעשן סיגריה אחת)
 
למעלה