מפגש פורום

בן100

New member
../images/Emo41.gifמפגש פורום../images/Emo41.gif

יש עדכונים בנוגע לתאריך ומקום?
 

יודיX3

New member
../images/Emo32.gif תהיות בנושא שיבולת שועל

נושא לפורום תזונה ובכ"ז שאלה אליכם מכיוון שרבים פה אוכלים ש"ש לרוב: אמנם ידוע כי ש"ש הוא מקור מפחמימות איכותי ומזין בעל אינדקס גליקמי נמוך(וידועים עוד תכונות טובות בצריכתו כמו הורדת כולסטרול וכו'), אבל לא פעם נתקלתי בהמלצות שלא לצרוך יותר מדי שיבולת שועל ביום (קראתי עד 30 גרם שזה כלום) מכיוון שיש ספיחה של ויטמנים ומינרלים החיוניים לגוף וכו'..- איך זה מסתדר לכם?
 

shlomtzi1

New member
50 גרם

לפחות זה מה שכתוב במאמר : מה הכמות שעליי לצרוך על מנת להנות מיתרונותיה של שיבולת השועל? ההמלצות הכלליות לצריכת סיבים מדברות על 20-35 גרם סיבים ליום (משתנה ביחס לגיל). כאשר מתוכם יש לצרוך כמות של 3-10 גרם סיבים מסיסים ליום על מנת להנות מהיתרונות הבריאותיים שלהם. כמות זו שוות ערך לדייסה העשויה מבישול של חמש כפות שיבולת שועל עם חצי כוס חלב בתוספת מים עד הסמיכות הרצויה (כ200 קלוריות). ככל שהמקור של הסיבים המסיסים יותר מעובד, יש לצרוך כמות גדולה יותר של שיבולת שועל על מנת להנות מיתרונותיה. ההמלצה היא על לא יותר משלושים גרם סיבים ליום. ואם כבר ש"ש , הנה ארוחת בוקר מצויינת שהתזונאי המליץ לי (לפחות למי שמחפש חיטוב ...) : 4 כפות שיבולת שועל (40 גרם) יוגורט 1.5 אחוז שומן בננה קטנה\ אפרסק קטן\ מלון 200 גרם \ תפוח (חתוכים לחתיכות כמובן) אפשר גם קצת קינמון סה"כ קלוריות כ 250 - 300 , ארוחת בוקר מושלמת .
 

shlomtzi1

New member
כ 15 גרם חלבון

מהיוגורט ומהשיבולת שועל . מי שמחפש עוד חלבון שישים שם עוד יוגורט. כמובן שרשמתי שזה ארוחת בוקר למי שנמצא בתקופת חיטוב. אני עם ארוחת בוקר כזו מצליח להגיע ל110 גרם חלבון ביום (פי 1.5 ממשקל גופי ) ככה שזה בסדר.
 

m0sh3

New member
אני צריך 130-180 גרם חלבון ליום...

כל ארוחה צריכה להיות באיזור ה25 גרם לפחות
 
למעלה