מכירה/קנייה/דרושים

yotamn9

New member
למכירה דיסטורשן SM7 של איבנז

למכירה דיסטורשן Smash Box-SM7 של Ibanez. אפשרויות שליטה על ה- drive, high, low, level בכפתורים ננעלים. כמו כן יש אפשרות לבחור את הגוון של הדיסטורשן- smooth edge או sharp edge. בפדאל מובנה נויז גייט יעיל מאוד שלא אוכל הרבה מהסאונד. יש אפשרות של לנגן ללא נויז גייט, ויש עוד שתי אפשרויות של רמות שונות שלו. בנוי ממש כמו טנק. מעולם לא עשה בעיות. אפשר להוציא איתו סאונדים רוצחים וקטלניים, ואפשר להוציא איתו סאונדים רכים וחמים, למרות שבכלליות הגוון שלו הוא כבד יותר. מגיע עם שנאי של איבנז. מחיר: 200 ש"ח. טלפון: 0524-816911 אימייל/מסנג'ר: [email protected]
 

yotamstei

New member
למכירה סטנדים+פוטסוויטש

ארבעה סטנדים מסוגים שונים למכירה: *סטנד לגיטרה חשמלית/אקוסטית עם תומך צוואר-60 ש"ח *סטנד קומפקטי מתקפל לגיטרה אקוסטית/קלאסית בלי תומך צוואר-40 ש"ח *שני מתלים מתכווננים לגיטרה- 20 ש"ח כל אחד ניתן לקנות את כל הסטנדים במחיר של 120 ש"ח. בנוסף, פוטסוויטש כפתור אחד, מותאם למגברי מארשל, במצב מצוין כמו חדש! נמכר עקב מעבר לפדאל בעל שני כפתורים נמכר ב-60 ש"ח. מחירים גמישים. נמצא באזור המרכז, לפנות במסרים או באימייל [email protected]
 

Aviraman

New member
בצער רב מוכר פנדר יפנית 97

פנדר סטראטוקסטר יפנית מדהימה שנת 97, ראישיו של שנת 62 (לפי המפתחות והטראס רוד). צבע סאנברסט, מצב קוסמטי סבבה לגמרי (רק אם תסתכלו ממש מקרוב תראו שריטות פה ושם, לא משהו רציני). פינגרבורד רוזווד. כרגע מכוונת למיתרי 0.010, נשמעת מצויין ממש. כל החלקים מקוריים. ונראה לי שזהו. מגיעה עם קייס קשיח של Charavel, וקייס רך של כלי זמר (ישן כזה). אני זקוק לכסף אז אני מוכר אותה ב2100 ש"ח. (מי שבא לקחת אותה ממיתר יכול לקבל אותה אפילו ב2000) עברה אבנון, אין מה לדאוג לגבי השריגים. שמורה בקנאות, "שידרגתי" לה את המחזיקי רצועה לStrap Locks ממתכת, ממש ממש איכותיים, מגיעה עם רצועה ממש ממש כיפית (אני ממש התאהבתי ברצועה הזאת). מי שמעוניין אני יכול לשלוח לו דגימות סאונד :] אייסיקיו: 167359083 מסנג'ר: [email protected] טלפון במסרים.
 

Aviraman

New member
כן

לגבי 2 השאלות. יש ידית אבל לא מקורית שהגיע עם הגיטרה, קניתי את הגיטרה בלי וקניתי בנפרד אחרי זה את הידית. הנה תמונה
 
דגימת סאונד? את באמת חושבת שזה מה

שיעזור לך להחליט? אין כמעט משמעות לגיטרה בהקלטה למחשב , מעטים בכלל יצליחו להבדיל בין איבנז לפנדר.
 

Aviraman

New member
אני ממיתר

אני אפרסם פה בקרוב רצף של דגימות סאונד כולל מפרט של מה ואיך (איזה פיקאפים, איזה מצב)
 
ווידאו שלך איתה,יש?

מעדיף על פני דיגמת סאונד.למרות שגם כזו תתקבל בברכה.
 
יש לך אולי דוגמית חומר של הגיטרה?

אני מתכוון שאולי במקרה יצא לך לגרד מעט מהגיטרה עם שפכטל ולשים בתוך מבחנה ? (עדיף באזור הצוואר והבודי שלה) כמו כן האם במקרה אתה מגיע לת"א ואם כן אז לאזור נורדאו 26 דירה 8 ביום שישי בין 13.00-13.45 ? אם כן אני אשמח כי בחופש הגדול (הבא) יכול להיות שיהיה לי כסף לקנות . תודה!
 

sheepeH

New member
Daisy Rock 1200 שקל הזדמנות אחרונה

חבל שאנשים בארץ שומעים שם לא מוכר וישר מסיקים שזאת גיטרה חרא. עד יום שלישי הזדמנות אחרונה לקנות אותה במחיר בדיחה (1800 שקל הנחה מהחנות על אותה גיטרה בדיוק. הייתי ברעש געש והגיטרה הזאת גם בכלל לא במלאי כי היא נחטפה מהמדפים) מי שמחפש גיטרה מדהימה בכמה וכמה רמות מעל המחיר שלה ועוד חדשה מהניילונים - זאתי הזדמנות שלא תחזור על עצמה. 0525808281 אסף. אני מחולון ונייד בסביבה.
 

the mnm factor

New member
היא שמאלית?

אתה שמאלי לא? ואני חושב קצת לקנות גיטרה בזמן האחרון...
 
למעלה