מחפשת נושא למחקר

night mistress

New member
../images/Emo41.gifמחפשת נושא למחקר../images/Emo41.gif

אני יודעת שיש סיכוי שזה לא קשור לפורום אבל בהחלט שווה לי לנסות.. אני סטודנטית לתואר שני, פעילה מאד בתחום בעלי החיים וירוקה בנשמתי.. אני מתמחה בתחום הגיהות והבריאות התעסוקתית (מיד אצרף הגדרה של התחום) ואני מחפשת נושא למחקר שאיכשהו אפשר לקשר אותו לאיכות הסביבה או לבעלי חיים, בעיקר עם כל ההשפעות של ההתחממות הגלובלית, זיהום האוויר והתיעוש..מאחר והנושא הוא מאד רחב אז כל מה שיכול להוות גורם סיכון או פגיעה בסביבה או באוכלוסיה בא בחשבון.. לצערי האוניברסיטה לא ממש עוזרת לי למצוא נושא ככה שאני תקועה, ואני לא רוצה להתפשר על נושא שלא יתרום כלום לעולם וסתם לצאת מידי חובה (למרות שבדיעבד זה הכי קל).. הגדרות תחום הגהות:
בטיחות (safety)שליטה בסיכונים, וצמצום (הפחתה) של סיכונים, באתר או בתהליך מסוים. הגדרה זו מתאימה למונח "בטיחות" כפעולה. לחילופין אפשר להגדיר את המונח גם כתחום מקצועי. הבהרה זו חלה גם על שני המונחים הבאים.
גיהות תעסוקתית (occupational hygiene) חיזוי, הכרה, הערכה, בקרה ומניעה של גורמי סיכון בסביבת העבודה ושל תנאי חשיפה המשפיעים על בריאות העובד. מאחר ומדובר על נושאים שקשורים לאוכלוסיה הכללית כל נושא שיתרום משהו לסביבה בהחלט יכול לבוא בחשבון.. אהיה אסירת תודה על כל רעיון ואדאג לתת קרדיט במידה והנושא יאושר ע"י האוניברסיטה..
 
מציע לך לפנות לפורום של המוסד לבטיחות ולגהות

שם בודאי תוכלי לקבל שלל עצות שחלקן בטח יענה על ציפיותיך. מה שאת רוצה לעשות חשוב מאוד כל הכבוד ובהצלחה מכל הלב!
 

indo1

New member
האם נושא כמו" הקשר בין איכות האוויר ופיריון ה

האם נושא כמו" הקשר בין איכות האוויר ופיריון העבודה/העדרויות מן העבודה" עונה למה שאת מחפשת ?
 

night mistress

New member
יכול להתאים אולי לנושא של תסמונת הבניין החולה

.. הבעיה היא שאיכות אוויר היא מדד מאד רחב ונראה לי שיהיה קצת קשה לעקוב אחריו..אני צריכה להעמיק בקריאה כדי לראות אם אפשר למקד את זה.. הנושא בהחלט סומן אצלי בראש. תודה!
 

yurka86

New member
ראיון לנושא

היי..אם אנחנו כבר בפורום שמדבר על תשתיות ודברים דומים,אולי מעניין לחקור על ההשפעה הבריאותות של עובדים שעוסקים בסלילת כבישים,הנשימה של האספלט החם או נזקים נוספים דומים
 

night mistress

New member
../images/Emo45.gif

תוייג אצלי בראש.. אני ארחיב בקריאה גם על הנושא הזה.. אני חושבת שהבעיה העיקרית עם נושאים כאלה תהיה להשיג שיתוף פעולה של חברה מסויימת שעובדת בתחום, הרי אם המחקר יוכיח שיש קשר בין נזק בריאותי לסוג העבודה הם יהיו חשופים לתביעות.. אהבתי.
 
למעלה