מחיר הטלנובלות

Tinkit16

New member
../images/Emo41.gifמחיר הטלנובלות../images/Emo41.gif

הרגע ראיתי בחדשות שעורך דין סיפר על ילדה שבדתה שאביה אנס אותה בעקבות צפייה בטלנובלות... מה דעתכם על זה
 

abcd80

New member
גם אני ראיתי בחדשות על זה

היא בדתה שאביה החורג אנס אותה כדי שהיא תוכל לעבור לגור עם אביה הביולוגי.מההתחלה חשדו באמינותה ובסוף התברר שכל זה היא בדתה מההשפעת הצפייה בטלנובלות. באתר חדשותי (נראה לי וואלה) נאמר שזה היה מצפייה בקטנטנות..!
 

s h a r o n 7

New member
צ'יקיטיטאס!? ../images/Emo67.gif../images/Emo126.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמת!?
דווקא משם!?
 

MUNECA BRAVA

New member
יש על זה גם באינטרנט וגם במעריב

הילדה הזאת פשוט מטומטמת מה היא מעלילה עלילות סתם פשוט סתומה אני לא מאמינה !!!ילה מפגרת מה היא הולכת להמציא שתתיר לבית משפט שהיא רוצה לעבור עם אבא שלה הביולוגי וזהו מסכן האבא החורג ועוד בעיותן דשמו תמונה של חואניטה ולא של ברבריטה ,מילא זה גם מה שהיה מוצג בקטנטנות אבל בקטנטנות אניבל בסה"כ הרביץ לה ולא התעלל בה מינית ..פשוט ילדה מפגרת!!!!!!!!!!
 
../images/Emo122.gif../images/Emo179.gif

קראתי את הכתבה ב-YNET עכשיו, וגם את רוב התגובות... אנשים מתווכחים שם ומעלים כל מיני נושאים לא קשורים כמו חילונים-דתיים ופמיניסטיוּת... אומרים שהטלנובלות סתם הורסות את הנוער... אותי ממש הרתיח, האמת, שהם אמרו שהיא הייתה בת 13 וחצי וצפתה בקטנטנות ושזה מה שגרם לה לעשות את זה. אני ראיתי קטנטנות, והייתי אפילו יותר קטנה ממנה, הרבה יותר קטנה. בעונה הרביעית, כשהיה את הסיפור עם אניבל וברבריטה (שהוא בכלל לא התעלל בה ככה אלא רק התאכזר אליה וקצת הרביץ לה) הייתי בת 9 בערך, ואני עוד זוכרת כמה שהסדרה הזאת השפיעה עליי לטובה ולא לרעה. בימי קטנטנות באף סדרה לא הרשו לעצמם להראות כל מיני קטעים גסים בכלל! בשום מדינה! זה רק בשנים האחרונות! בקיצור - זאת ילדה חריגה שמשהו גרם לה לעשות את זה, אני לא יודעת מה, אבל בטוח לא קטנטנות.
 

MUNECA BRAVA

New member
רעות, אני יגיד לך איזה ילדה זו...

זו ילדה פשוט מפגרת ,בקטנטנות תמיד היו נגד מעשים כאלה כמו,אלימות ובטח שלא התעללות מינית הילדה הזאת פשוט מפגרת...!!!עובדה שבקטנטנות היו נגד זה אם את זוכרת הראו שאם קור לך משהו בבית העניין יכול להיות מטופל בגלל זה גם הראו איך פותרים שם בעיות מהסוג הזה שניגשים לאדם מבוגר ומבקשים עזרהוהוא יכול לטפל בזה דרך בית המשפט ...בואי נגיד שאם אנשים נגד קטנטנות בגלל זה אז הם מטומטמים אנשים נותנים לילדים שלהם להזמין סרטים אירוטים אבל הם נגד קטנטנות מזה הטימטום הזה בדיוק?
 
../images/Emo4.gif../images/Emo179.gif

אני בד"כ נמנעת מלהביע את דעתי בנושאים כאלה באינטרנט, כי זה לא ממש מתאים... אבל פה זה בכל זאת מרגיז אותי, כי אני כל כך אהבתי את הסדרה הזאת, ואני לא מוכנה שישמיצו אותה ככה, כי מילא סתם יגידו על כל סדרה שהיא שהיא טיפשית וזה, אבל על קטנטנות לא, ובטח שלא יגידו שהיא משפיעה על כל הצופים שלה, כי אז מדברים גם עליי. יש אנשים כאלה בעולם, ומה לעשות, בישראל- אם יגידו משהו שנשמע שערורייתי תמיד יהיו את אלה המתלהמים וישר מתחילים לתקוף... אי אפשר לעשות כלום נגד זה, חוץ מלהתווכח, אבל זה לא יעזור
 

ריjת

New member
את צודקת

אבל תמיד יש אנשים שיתלהמו בעד ונגד- גם בלי לדעת נגד מה ולמה כי רואים שכל הכותבים שם לא צפו בפרק אחד של קטנטנות:-\ מצאה לה את מה להאשים
 

Senior Baron

New member
כנראה יש סיבה לזה שהיא העלילה עליו

או שהיא סתם מטורללת... אין שום קשר לטלנובלות, מקרי אונס יש גם בז'אנרים רבים אחרים
 

AlMoG411991

New member
אבל יכול להיות בעצם שהאבא...

איים עליה כדי שלא תמשיך להתלונן עליה ובגלל זה היא שיקרה על "קטנטנות"
או שמי שנדבק פה מהטלנובלות זה בעצם אני
 
למעלה