מחזור 24:בית"ר נגד מכבי חיפה

rony77

New member
../images/Emo41.gifמחזור 24:בית"ר נגד מכבי חיפה../images/Emo41.gif

ליגת העל - מחזור 24 תאריך : יום ראשון ,11/3/07 שעה : 20:50 איצטדיון : טדי ,י-ם שופט : משה בוחבוט
שידור חי בערוץ 10
שידור חי ברשת ב' בית"ר י-ם בטבלה : מקום 2 עם 44 נק'.(משחק חסר) מחזור אחרון : תיקו 1:1 נגד מ.ס.אשדוד ,באשדוד. בית"ר מגיעה למשחק אחרי שהיא יודעת שהפועל ת"א ניצחה ועברה אותה בטבלה,אך גם יודעת שגם תיקו יעלה אותה בחזרה למקום הראשון ושעדיין הכל תלוי בה. לאחר היכולת הלא טובה במחזור הקודם ובכלל בתקופה האחרונה והלחץ שגדל עקב כך ניסו בקבוצה להוריד את הלחץ בעיקר היו"ר ארזי שניסה לתת גיבוי לשחקנים ולמאמן ,למרות דיברי ארקדי השבוע. לאחר החוסר הצלחה בנסיונות בשבוע שעבר יחזור מיזרחי להרכב שרץ מספר שבועות ביחד והצליח לא רע. גרשון ייעדר עקב צבירת צהובים ,בנאדו יחליפו, אמסלם יחזור להרכב לאחר העדרות לא קצרה ויחליף את גפני יצחקי יהיה בספסל גם לאחר העדרות לא קצרה. שוונקי יחזור להרכב ליד תמוז. הרכב משוער: איציק קורנפיין, דוד אמסלם, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובן מירוסביץ, מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, קלבייר שוונקי. מכבי חיפה בטבלה : מקום 7 עם 32 נק'.(משחק חסר) מחזור אחרון : הפסד 2:1 נגד הכח ר"ג ,בחיפה. בחיפה בעיקר חושבים על אירופה , גם במשחקים באופ"א העונה, וגם רוצים ,למרות העונה הלא טובה בליגה, להגיע למקום שיביא לאירופה גם בעונה הבאה. בקבוצה גם זוכרים את ה-3:0 שהיה בקרית אליעזר וחושבים קצת על נקמה וגם להראות שהם קבוצה טובה גם בליגה. לקבוצה יש סגל מלא לקראת המשחק, אבל נראה שחיפה תפתח עם אותו הרכב שפתח נגד אספניול ביום חמישי. הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, שאבייר אנדרסון, חיים מגרלשווילי, חאבייר דירסאו, עבאס סואן, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן רוברטו קולאוטי.
מספרים....
79 מפגשי ליגה : 26 נצחונות לבית"ר ,32 הפסדים ,21 תיקו ניצחון אחרון של בית"ר בטדי נגד מכבי חיפה ,עונת 05/06 ,מחזור 25 (19/3/06) , 1:0 לבית"ר כבש : ליאור אסולין הפסד אחרון של בית"ר בטדי למכבי חיפה ,עונת 05/06 ,מחזור 3 ,1:0 לחיפה כבש : מיכאל זנדברג העונה : מחזור 8 ,1:1 בטדי כבשו : לחיפה-קולאוטי לבית"ר-אלברמן מחזור 19 ,3:0 לבית"ר בחיפה , כבשו : צמד של תמוז ובן-יוסף גם לפני מחזור 8 לפני שהגיעה לטדי חיפה שיחקה ביום חמישי בארופה ויצאה בתוצאת תיקו. מאזן החוץ של חיפה : 11 משחקים -2 נצחונות ,4 הפסדים ו-5 תיקו כבשה 11 שערים ספגה 14 חיפה עם 3 מחזורים רצופים ללא ניצחון ועם ניצחון 1 ב-7 מחזורים האחרונים הניצחון האחרון שלה היה בחוץ נגד הפועל פ"ת בית"ר עדיין בלי הפסד בית עם 6 תוצאות תיקו בבית (5 מתוכם 0:0) ספגה רק 2 שערים בבית (1 של חיפה) 6 מחזורים רצופים ללא הפסד (3 נצחונות) הניצחון האחרון בבית היה במחזור 18 (לפני חודשיים כמעט) ,2:0 על אשדוד. בהצלחה לבית"ר !! חובה מלחמה וניצחון !! מי שבא רק לעודד 90 דקות !!
 

רק פה

New member
המצב בצמרת לא טוב חייבים לנצח מחר

המצב בצמרת ממש לא טוב הפועל ת"א עברה את ביתר בנקודה והיא עכשיו מקום ראשון ומכבי ת"א מקום שלישי עם 43 נקודות ונקודה פחות מביתר אז מחר אנחנו חייבים אבל חייבים לנצח את חיפה ולא עוד תיקו מצעמם רק נצחון !!! יהיה קשה לקחת אליפות העונה בכל מקרה גם עם ננצח מחר את חיפה בע"ה עדיין יהיה קשה לקחת אליפות
 

eyalhanan

New member
הרבה תלוי בנו האוהדים....

אנחנו חייבים לעודד את הקבוצה גם שקשה, ולא לשרוק בוז גם שלא הולך או שנכנסים לפיגור, לא יודע מה איתכם אני רוצה לקחת אליפות השנה!! לא מענין אותי מה קבוצות אחרות עושות עדיין זה תלוי בנו! בואו ניתן מחר עידוד מאסיבי 90 דקות!! נוכיח לכולם שאנחנו השחקן ה12 של הקבוצה!! יאללה בית"ר !! נתראה מחר בטדי!!
 

נכנס

New member
אחרי כמעט עשור בלי תואר...

אני באמת רוצה אליפות בכל מחיר ! 50% מההצלחה של הקבוצה תלויה בנו- האוהדים ! בואו נעודד בטוב וברע, לא רק דיבורים ! 'ביתרי אמיתי תומך בקבוצה בכל מצב וללא תנאים' !
 
בשביל לקחת אליפות,

שתזכר כאליפות של יכולת ולא של ברירת מחדל (לא היו מועמדות אחרות), צריך לנצח בסיבוב השלישי את 3 המועמדות הנוספות: הפועל ומכבי ת"א, וחיפה. בנוסף, צריך לכפר על 2 התבוסות: נתניה ומכבי פ"ת. בלי 5 נצחונות משכנעים על הקבוצות הנ"ל, תמיד יהיו פקפוקים. מחר מתחילים בצעד הראשון.
 

רק פה

New member
חייבים לשחק מחר חזק אגרסיבי מאוד

כדי להשתיק את חיפה מחר חייבים לשחק חזק ולהקיע גול מהיר ואז חיפה יורידו הילוך ויפחדו להיפצע ולא להיו עייפים ליום חמישי לגומלין
 

רק פה

New member
מכסי חיפה עשו תאונה בדרך לירושלים

מכבי חיפה עשו תאונה קלה עם האוטובוס שלהם בדרך לירושלים שלום לשחקנים לא נפגעו
 

pembencipolisi

New member
להבקיע גול מהיר כן, חזק אגרסיבי?

זהירות מהשופט (מי ישפוט ?) ומכרטיסיו.
 

רק פה

New member
כן אגרסיבי כי.......

כי עם נשחק אגרסיבי מול חיפה אז הם יורידו הילוך ויזהרו לא להיפצע ליום חמישי וגם יעלו בטח עם שחקנים טובים שלהם לשמור אותם ליום חמישי כי ממש הם לא רוצים להגיע לברצלונה עייפים ופצועים כי המשחק הכי חשוב שלהם אולי איי פעם זה המשחק ביום חמישי
 

רק פה

New member
לא לשכוח שיצחקי חזר ואולי ישחק

יצחקי חזר ואולי ישחק מהספסל אני מקווה מאוד שככה יהיה הוא יהיה גדול ם ישחק אני יתקשר אליו מחר וישאל אותו עם ישחק ובכלל אני ידבר איתו ככה אנחנו חברים מדברים לפעמים בסבבה והוא אחלה של שחקן
 

pembencipolisi

New member
ברק יצחקי שחקן גדול

לגבי מחר, השמועה העתונאית היא ששוונק וטוטו תמוז יהיו החלוצים שיפתחו במשחק.
 

רק פה

New member
נכון אבל יצחקי עשוי לעלות מהספסל

אוליהוא יעלה מהספסל כנראה מחצית שנייה אני ישאל אותו מחר את זה דברתי איתו לפני שבועיים לפני שנסע לצרפת לטיפולים והוא אמר לי שהוא כבר מת להבקיע מתתתתתתתתתתת החלום שלו זה לקחת אליפות עם ביתר
 
הרכב טוב, חוץ משוונקי!

אם שוונקי לא ישחק טוב, כדאי שישר במחצית יוסי מזרחי יחליף אותו בעמית בן-שושן. או אם יצחקי כשיר, אז שיכניס אותו. יאללה בית"ר!
 

jnus1

New member
חובה ניצחון-הפסד והאליפות בסכנה

גדולה ! עדיין זה לא אומר שהפסדנו אליפות כי נילחם עד סוף העונה עליה אבל זה אומר שכבר אין פער נקודות כדי שתיהיה הפריבילגיה להוציא תיקו בבית מול בני-יהודה למשל או נתניה.. לגבי ההרכב- אם שוונקי ממשיך עם היכולת הגרועה שלו להחליף אותו במחצית השנייה בבן שושן וחוץ מזה הרכב בסדר גמור! אני מקווה מאוד מאוד שנראה ביתר טובה יותר דווקא מול חיפה כמו במשחק שעבר- נהנתי מהמחצית הראשונה של ביתר כי היא שיחקה ממש כמו קבוצה אירופאית סוף סוף הצדיקו את הסכומים שהם מקבלים השחקנים וזה המשחק היחיד שאני יכול להגיד שבאמת נהנתי מבית"ר השנה! זה הזמן לעוד הצגה כזאת דווקא מול חיפה- להרואת שאנחנו טובים מלחמה אסור שהפועל תיקח לנו את התואר חובה ניצחון היום!!
 

רק פה

New member
משחק ההיזדמנות האחרונה לאליפות!!

זהו המשחק ההיזדמנות האחרונה לאליפות אפשרית עם ננצח את חיפה אז נחזור למקום הראשון וגם תיקו אבל שבוע הבא משחק מאוד קשה מול מכבי פ"ת בחוץ וזה מאוד קשה אתם יודעים... הפועל ת"א שבוע הבא מול מכבי חיפה אז אנחנו חייבים לנצח את המשחק היום ולחזור למקום הראשון והפועל ת"א לא עושים צחוק הם מנצחים כל משחק וגם מכבי ת"א מהווה סכנה גם אז חייבים לנצח היום !!!!!
 
הכי חשוב זה סבלנות

זה דבר שאין לביתר. חיפה ינסו לדעתי לשחק יותר לאט כי הם יודעים שביתר היום תבוא ותרוץ והם ינסו ע"י בזבוזי זמן להאט את קצב המשחק כדי שיוכלו לשלוט בו. ולכן הדבר הכי חשוב היום זה אגרסיביות חכמה והרבה סבלנות, ואני מאמין שאם ביתר תשחק עם אגרסיסיובת לסבלנות זה ישתלם לביתר והיא תנצח את חיפה שממש לא קבוצה חזקה השנה.
 

sirpad

New member
ייייייייייייייייישששששששששששששששש

פנדל לא טוב של מירוסביץ, אבל הצליח להבקיע מהכדור החוזר. שלמה שרף האפס הזה, היה פנדל כמו גדול. נכון ששוונקי סחט את הפנדל, כי תכלס לא היה לו לאן לרוץ, אבל זה זבשו של אנדרסון שהוא נפל למלכודת, מה שבטוח הוא שהיה מגע.
 

משינאי2

New member
למה? הפנדל היה נחמד

בעיטה חזקה, ושטוחה כמו שצריך, אולי הוא היה צריך טיפה יותר לפינה אבל הזינוק של דויבדוביץ' היה אדיר. מתי יצחקי כבר ישחק לעזאזל?
 
למעלה