מחזור 12:בית"ר נגד מכבי ת"א

rony77

New member
../images/Emo41.gifמחזור 12:בית"ר נגד מכבי ת"א../images/Emo41.gif

ליגת העל: מחזור 12 תאריך : יום ראשון ,10/12/06 שעה : 20:50 איצטדיון : טדי ,י-ם. שופט : חיים יעקב
שידור חי בערוץ 10 ,החל מ-20:30. בית"ר י-ם בטבלה : מקום 2 עם 23 נק'.(משחק חסר) מחזור אחרון : ניצחון 2:0 על בני-יהודה ת"א ,בבלומפילד. בית"ר פותחת את הסיבוב השני במשחק ביתי נגד הקבוצה שנמצאת במומנטום הטוב בליגה כרגע,מכבי ת"א. בקבוצה יודעים שתיקו יספיק להחזיר אותם למקום הראשון ,אבל רק בגלל יחס שערים, הפסד,יוריד אותה מהמקום הראשון. למאמן ,מיזרחי ,יש סגל מלא, מלבד פרננדז של נמצא בכלל בארץ, לכן לא צפויים שינויים מההרכב שפתח בשבוע שעבר. הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דוד אמסלם, מילובן מירוסביץ', דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, ז'ואנו פינטו. מכבי ת"א בטבלה : מקום 4 עם 20 נק'. מחזור אחרון : ניצחון 2:1 על הפועל פ"ת ,בפ"ת. מכבי ת"א,לאחר פתיחת עונה בינונית,תופסת יציבות, וללא הפסד ב-6 המשחקים האחרונים. ניצחון במשחק עשוי להעלות אותה אפילו עד המקום השני, ולעקוף את בית"ר בטבלה. גם לאלי כהן יש סגל מלא לקראת המשחק. הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, ליאור ג'אן, מושיקו מישאלוף, ג'ובאני רוסו, אבי נמני, עומר פרץ ומיליאן מרדקוביץ'.
מספרים.....
87 משחקי ליגה : 27 נצחונות לבית"ר ,35 הפסדים ,25 תיקו. ב-3 עונות האחרונות, בית"ר עם הפסד 1 בטדי מתוך 4 משחקים. ההפסד היה בעונה שעברה ,במחזור ה-1 , 1:0 למכבי ,בטדי. כבש: אבי נימני. ניצחון אחרון של בית"ר בטדי בליגה ,היה בעונת 04/05 , מחזור 24 , 3:2 לבית"ר כבשו לבית"ר : בנטו ,יצחקי ,קאלדיירה למכבי : הייס ,לירן כהן. העונה : מכבי עם הפסד חוץ 1 מתוך 5 משחקים. מכבי עם 6 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (5 נצחונות ותיקו 1). מכבי כבשה בכל 5 משחקי החוץ שלה.(9 שערים) מתוך 5 משחקי החוץ , נימני כבש ב-4 מהם. בית"ר עדיין בלי הפסד בית אחרי 5 משחקים. בית"ר 2 משחקים רצופים לא סופגת. בית"ר כבשה 8 שערים בטדי על ידי 7 שחקנים שונים. בית"ר ספגה הכי מעט שערים בבית (2 שערים). בהצלחה לבית"ר !!! חובה ניצחון !!! בואו לעודד !!!!
 
בחמישה משחקים האחרונים בין ביתר

למכבי, הייתה הכרעה. כל הנצחונות היו על חודו של שער. תודה רוני.
 

rony77

New member
אם אתה ממש רוצה לדייק....

6 משחקים אחרונים הסתיימו בנצחון על חודו של שער. ונלך עד הסוף, התיקו האחרון בין 2 הקבוצות היה בעונת 01/02 (11/3/02) , 0:0 בטדי. מאז ,13 משחקים הורכעו.
 

anoshe10

New member
לא יודע מה איתכם

אבל לדעתי צריך להחליף את אלברמן במחצית... הוא לא מועיל לא בהתקפה ולא בהגנה הייתי מכניס את בן שושן או אפילו את ברוכיאן כדי לאפשר לחלוצים יותר כדורים לבד מול השער
 

Bazziii

New member
סיכום המשחק

לדעתי בית"ר שיחקה טוב חוסר מזל מול השער. מכבי ת"א שיחקו מגעיל וזה לא מוסיף להם כבוד הבונקר המגעיל הזה פביאני הפתיע אותי מאוד לטובה יש לו המון כישרון! ופינטו....
 

sirpad

New member
למרות שלא הבקענו, אני מבסוט

אני מבסוט כי ביתר היתה רמה אחת אם לא יותר מעל מכבי. היום ביתר הראתה שהדבק מתייבש לו יפה, ושהקבוצה מתחברת סוף סוף! ההגנה פשוט תאווה לעיניים, שקט מקצועיות לא עשו כמעט טעויות להוציא את ההרדמות של זיו שהשאירו את מרדינוביץ באון סייד. מרכז מגרש מעולה, בואטנג דבש ומשחק מעולה של אלבמן הגנתית (הפריצה של פרץ שיש לו אגב ריצה מהירה מאוד עם כדור, ירידה נקיה של אלברמן, אם לא הוא גול של פרץ כמו ההוא מול הפועל תא בדרבי). זנדברג, כל מילה מיותרת ממש מעולה!!! מירוסביץ נתן משחק טוב, אותו כנל תמוז פאביאני. מאוד לא היה לי ברור החילופים. דווקא שיש לחץ של ביתר ומצבים עשה חילוף שעירער את השליטה של ביתר, ופתאום גם למכבי היו שברירים של הזדמנויות. רק חוסר מזל מנע מאיתנו לכבוש היום, תאמינו לי, כל הכבוד לבחורים שלנו!!!
 

sirpad

New member
אתה מדבר כאילו אפשר להכניס

את 2 אלה בלי להוציא שחקנים אחרים, כשעושים חילוף מוציאים שחקן במקום, את מי היית מוציא? אנשים תתחילו להפנים אתם אוהדים, לא מאמנים. אנחנו אוהבים את ביתר, ומי שעולה ב11 הוא הוא ה11 שלי, וההצלחה של כל מאמן, ושל כל הרכב זה ההצלחה שלי. ביתר נתנה היום משחק מעולה, מ-ע-ו-ל-ה!!! אז יאללה להמשיך לעבוד קשה שבוע הבא מול הפועל גם הגולים יבואו!!!
 

KnifeX

New member
חושך ועוד חושך ובלי טיפת אור....

עצוב היה לראות(כרגיל כמו כל שבוע) את ביתר י-ם אנמית ,שקופה וכל כך חסרת תכליתיות מול קבוצה כל כך חלשה כמו מכבי ת"א. להוציא את ההגנה שהיתה טובה,ביתר י-ם היתה שקופה וללא מחץ למרות השליטה הטוטאלית שלה במגרש במשך 90 דקות. גם אם המשחק היה נמשך עוד 30 דקות ביתר לא היתה מבקיעה גול. הטעות הגדולה של מזרחי היתה שהוא לא הכניס את ברוכיאן במקומו של אלברמן(לא עשה כלום על המגרש) . נקודות החושך במשחק היו אלברמן,בן שושן(מאז הכתבות הבחור לא בפוקוס),מירוסביץ(לא יודע להגביה), אפק(אין לו מושג בכדורגל) וידידנו פינטו(איתו ביתר משחקת ב 10 שחקנים). כפי שכתבתי לא אחת,המזל של ביתר שהרמה של הליגה היא קטסטרופאלית. ליוסי מזרחי מצפה עוד הרבה עבודה קשה על מנת שביתר תזכה באליפות -שספק אם היא ראויה בה. שבוע טוב ובהצלחה בשבוע הבא מול האדומים.
 

Bazziii

New member
לא חושב

אני מסכים איתך בנושא פינטו ואלברמן שאולי בלט רק מבחינה הגנתית אבל בית"ר שיחקה טוב והגיעה למצבים. ומה קשור ההגבהות של מירוסביץ? ההפך הוא הגביהה טוב מאוד
 

KnifeX

New member
טעות אופטית

להוציא את הקורה בנגיחה של תמוז,ביתר לא הגיע לאף מצב אחד מול השער של מכבי. ביתר הגיע אינספור לרחבה של מכבי אבל בזה זה נגמר. בקשר להגבהות,לא ייתכן שקבוצה מקבלת 17 קרנות + 15 בעיטות עונשין נייחות וחוץ מפעם אחת, כל ההגבהות היו מאוד לא מדוייקות. בזה אני מאשים לא רק את מירוסביץ אלא גם את זנדברג ואפק שהיו מאוד לא מדוייקים. אפרופו זנדברג,ברגע שהוא יפסיק להיות סוליסט ,הוא יוכל לעזור הרבה יותר לביתר.
 

sirpad

New member
כנראה שגם לך הסתירו עם דגלים!

כי אני לא מבין איך אתה יכול לומר על משחק כזה חושך?
 

אלוני wei

New member
פאביאני

רציתי לדעת האם פאביאני באמת משחק בלי מגנים והאים זה מותר לפי החוקה?
 
למעלה