מומלץ- "מטרה אנושית"/"Human Target"

poland1

New member
../images/Emo41.gifמומלץ- "מטרה אנושית"/"Human Target"../images/Emo41.gif

ראיתי את הפרק הראשון וכעת אני ממשיך לפרק השני. היא של רשת FOX (של 24) והחלו לשדר אותה ב-17 לינואר 2010, בדיוק אחרי/לפני 2 הפרקים הכפולים והראשונים של העונה השמינית של 24. סדרה מעולה והגיבור כריסטופר צ'אנס הזה יכול להיות ממש ג'ק באוור הבא רק בלבוש יפה
כל פרק.. כ- 42 דקות. בעונה הראשונה יש 12 פרקים אם אני לא טועה.. HOT קנתה את הסדרה כחלק מהסכם הרכש הענק שלה עם האחים וורנר. אני לא יודע מתי יחלו לשדר אותה ב-HOT, אבל מי שיכול לראות אותה בלי תלות ב- HOT- מומלץ! סדרה כייפית עם לא מעט אקשן, לפחות על פי הפרק הראשון. ו... היא חודשה לעונה 2 (הודיעו לפני מספר ימים) בשונה מהסדרה "הבזק לעתיד"/"פלאשפורוורד" תקציר על הסדרה: כריסטופר צ'אנס (מארק ואלי, Fringe) הוא שומר ראש העובד כקבלן פרטי הנשכר על מנת לספק שירותי הגנה עבור לקוחותיו. כאשר יש סכנה אשר אינה יכולה להיפטר באמצעים רגילים מתעתדת לבוא, צ'אנס מושכר על מנת שיוכל להשתלב בתוך חייהם של לקוחותיו תוך הפיכה למטרה חיה. אם אתה מנהל תאגיד אשר עובדיך הממורמרים מתנהגים באלימות, צ'אנס יהיה מנהל החשבונות החדש שלך. אם אתה מנהל בנק שחושב שמתכננים לשדוד אותך, צ'אנס יהיה פקיד הבנק החדש שלך. במהלך כל משימה, צ'אנס ייעזר בשותפיו העסקיים על מנת להגיע במהירות אל לקוחותיו ולהציל את חייהם תוך חשיפת האמת שמאחורי המשימה. עם כל סכנה חדשה, לאט לאט תתגלה ההיסטוריה האפלה של כריסטופר צ'אנס. מה דעתכם? הסדרה הזו הולכת להפוך ללהיט החדש אחרי עידן 24?
 

RoyBO

New member
לא נראה לי שאצפה

היות שאני אוהב לצפות עם תרגום (מבין מעולה אנגלית אך עדיין) והמתרגם של הסדרה הוא מתרגם פרטי ואני צופה רק עם תרגומים של קבוצת QSUBS שהם ברמה מעולה.
 

poland1

New member
התרגום בכלל לא היה רע במה שראיתי...

ראיתי עם תרגום מובנה והכל היה מעולה.. מקסימום, תחכה ל-HOT ותראה כל שבוע.. אני יכול להגיד ממה שראיתי עד כה, שהסדרה לא רעה בכלל ומי יודע... אולי עוד 4,5 שנים היא תהיה ברמה של 24 כהיום ותשודר רק יומיים אחרי ארה"ב בישראל
 

poland1

New member
עוד נתונים (גם על הרייטינג):

"Human Target" - סדרת האקשן החדשה של רשת FOX המבוססת על סדרת חוברות קומיקס בעלות אותו שם. כריסטופר צ'אנס (מארק ואלי, "בוסטון ליגל") הוא שומר ראש ייחודי. הוא מגן על לקוחותיו תוך שהוא מכניס את עצמו לחלוטין אל תוך חייהם ומשמש כמטרה אנושית. שני פרקי הפתיחה ששודרו בשבוע שעבר בארה"ב הניבו רייטינג מצוין של 9.2 ו-10.4 מיליון צופים בהתאמה, והסדרה זכתה לביקורות מפרגנות, כולל זו של ה-USA Today שתמצתה את מהותה: "תחשבו על ג'ק באוור, רק לבוש מצויין". הגולשים כבר מגדירים אותה כאנטי "24" - אקשן מהנה שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות. כאמור, 2 פרקי הפתיחה ששודרו בארה"ב ב-17.01.2010 ברשת FOX (אחרי או לפני 24) הניבו רייטינג מצויין של 9.2 ו-10.4 מיליון צופים בהתאמה.. פרק סיום העונה הניב כ-7.5 מיליון אחוזי רייטינג.. ממוצע הרייטינג ב-12 הפרקים שהיו לעונה הראשונה עמד על כ-9 מיליון צופים שזה נתון יחסית מצויין לסדרה חדשה, ולכן הסדרה חודשה לעונה 2 (ומי יודע.. אולי הרייטינג יעלה) לידיעתכם, זה חידוש לסדרה כזו שניסו לעשות בעבר ולא הצליחו בכלל, ואחרי הכישלון היא הורדה מיד מהמסך... החידוש מצליח יפה. שווה לראות!!!
 

poland1

New member
../images/Emo6.gif אני חייב לציין שבסדרה הזו יש חוש הומור

לא רע בכלל.. היו כמה דברים שהצחיקו אותי.. והגיבור הראשי צ'אנס לפעמים יכול להיות מאוד משעשע, בניגוד לג'ק. אני מאוד נהנה ממנה עד כה.
 

Y. Welis

New member
עוד אקשן הומוריסטי טוב - Burn Notice

שעברה בלוויין (נדמה לי שכבר עונה שלישית), על סוכן CIA שיום אחד מאבד את משרתו (וכמעט מחוסל), ומוצא לעצמו עבודה במיאמי בעזרת חבר מגוחך (ברוס קמפבל, מסידרת evil dead ו-'ג'ק הפיראט' או השם שניתן כאן ל-Jack of All Trades, כששודרה בערוץ 2 בשישי בלילה ב-1 וחצי, מכל השעות האפשריות). אקשן נחמד, השמש של פלורידה והים והביקיני, והומור טוב.
 

BeRo

New member
אכן סידרה מעולה

עם עומק ועשויה היטב, כייפית ומעניינת.
 

BeRo

New member
אני צופה בה מההתחלה

אני מחכה לעונה השניה, משמח לדעת שהיא בדרך.
 
למעלה