לכל איש יש שם.. ....

../images/Emo41.gif לכל איש יש שם.. ....

תוך כדי עבודה אני נתקלת בשמות של אנשים ותמיד אני מזועזעת.. וברור לי שבשמות שאתן לילדים שלי בטח לא אקרא בשם הזה.... לא נראה לכם התעללות לקרוא לילד שלך בשם כמו: ירקית יהלומית ניצנית אורטל - שם לבן רלי - ביתר ירושלים כל אלו שמות אמיתיים.... מזעזע לא ?
 

dorlim

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo10.gif אני לא יודעת מה זה יותר

מצחיק או מדכא.... איך ההורים לא חושבים על הילדים שכשהם בוחרים להם שמות?! ואני מוסיפה לרשימה: קרנית וסנאית (אחיות!) יער
 
עברתי כאן במקרה...../images/Emo12.gif הייתכן???

גם אני מכירה דייזי וגורית אחיות. לא יכול להיות שיש עוד צמד כזה...
 

אתי@

New member
לא יגכולה לגלות ../images/Emo11.gif

לא מכירה אותן באופן אישי והן לא מכירות אותי. שמעתי עליהן ממישהו שמכיר.
 

רחלילי

New member
את לא רצינית

באמת? זה השם של האלה שלומדים שם? למות! למה לא לקרא לילדה ירוקת החמור ולסגור באסטה. מסכנים הילדים.
 

נופר30

New member
גם לי יש שם שאנשים לא מאמינים

אבל את האמת הוא לא מזעזע כמו אלו ודרך אגב אך היה בדורות? להגיד לך את האמת לי קצת קשה לנסוע לשם לנופש ( אמא שלי עובדת בקיבוץ שם כבר כמעט 20 שנה ) לא רואה את המקום כמקום מתאים ולכן זה מעניין אותי לדעת אך שם
 
הי נופר.. במילה אחת א-כ-ז-ב-ה !!

המקום היה מג'ויפ לחלוטין.. המזגן לא עבד.. וכל הלילה רדפנו אחרי היתושים... והאוכל...... בכלל חוויה קולינרית.... (גועלי) משתתפת בצערה של אמך..... אתמול דיברתי איתם והם רוצים לפצות אותנו.... גם אם יתנו לי ללכת לשם חינם לא אלך.
 

אתי@

New member
כבר דיברנו על זה פעם...../images/Emo4.gif

יש הורים שממש מתעללים בילדים שלהם... היתה אצלנו בבית הספר מורה ששם המשפחה שלה היה וייס. היא קראה לילד שלה
לי
זה סיפור אמיתי
 

אמיקה

New member
מסכנים...../images/Emo13.gif

אני מכירה שתי נשים שקוראים להן עבריה, וילדה קטנה שאמא שלה קראה לה - אתן יושבות? - אמור (בחולם), יעני אהבה בספרדית... מזעזע... בכלל, אני לא מסמפטת שמות אקסטרא בומבסטיים, ואני גם לא בעד האופנה של לקרוא לבנים בשמות עצם נשיים או וההיפך. ואני גם לא סופר חולה על העודף אורינטציה בינלאומית הרווחת במקומותינו(יעני עם הפנים לחו"ל - שון הבן של שרה ויוסי? ג'וי הבת של אהרל'ה וישראלה? הלללו? וולקאם טו ישראל
)
 

עששית

New member
את מתכוונת לשורוק...

אני גם שונאת כמוך את השמות הבומבסטיים, אוהבת את העבריים הישנים והתנכיים (יונתן, ענת וכו'). לא כל כך אוהבת את היוניסקס, שונאת שקוראים לבת דניאל, אבל מצד שני שחר לבת זה יפה בעיני. לגבי השמות הבינלאומיים - זה הכי דוחה בעיני - "מה אם נרצה לגור בחול? או שהילד ירצה?". דווקא גיא זה שם כזה, אבל ממש לא בכוונה.
 

אמיקה

New member
לא-אני מתכוונת לחולם ../images/Emo9.gif (מתחרז

עם חמור...
) השורוק זה בצרפתית. בהקשר של גיא : נקרעתי מהתשובה הסופר סופר סופר שנונה של ג'וליה רוברט לגיא פינס (It's better than a woman's vejaina ) (לא סגורה על האיות) לא ענק?
 

Ronnie*

New member
מזעזע...

שמות זה אחד הנושאים האהובים עלי בעולם... אני יכולה לדבר על זה שעות... אני ממש לא מבינה הורים שעושים ניסויים על הילדים שלהם. אתם רוצים להיות מיוחדים ומקוריים? תחליפו לעצמכם את השם... מה אשם הילד? החיים לא מספיק קשים גם בלי זה?
 

מספרית

New member
ועוד סיפור אמיתי ומזעזע..........

בבית הספר של בעלי למד ילד ששמו אסף. נראה לכן הגיוני לגמרי?!?!? תחברו את זה עם שם משפחתו: לוץ, ותקבלו משהו נוראי. איך הם לא חשבו על זה??? וזה אמיתי לגמרי!! למרות שאני חשבתי שזה בדיחה...(גלשנו ביחד באתר חבר'ה, בבית הפר שלו, ופתאום אני קולטת את השם הזה, אז צחקתי עם בעלי והוא אמר שזה ממש, אבל ממש אמיתי!)
 

yoyo10

New member
זה מזכיר לי

שקובי היה בסדיר הם כל הזמן דיברו על החברה של המפקד וקראו לה סנאית ואני הייתי בטוחה שהיא פשוט דומה לסנאית. עד ש......... קיבלנו הזמנה לחתונה והתברר לי שבאמת קוראים לה סנאית
 
למעלה