לוח מודעות

מעיןבר

New member
רוצות לארגן דף קשר?

מי שרוצה שלחו אלי מסרים עם: שם מלא, כתובת, טלפונים, e-mail, messenger, ICQ ועוד כל פרט מידע שנראה לכן חשוב (גיל, ילדים: גיל ומין, עיסוק וכדומה).
 
../images/Emo32.gif שלום לכולם ../images/Emo24.gif

שמי אורית ואני יו"ר אקים ת"א יפו ומנהלת בפורום משפחות אנשים עם פיגור אני מפנה את תשומת ליבכם לאירוע דרבי הכדורסל התל אביבי שיתקיים בשבוע הבא באיצטדיון נוקייה ביד אליהו ושהכנסותיו יהוו תרומה לאקים ת"א. זה יהיה ערב מאוד מיוחד בהנחיית מני פאר ובהשתתפות אמנים רבים ( שי גבסו, אדיר מילר, נאור ציון, רועי בר-נתן, עינת שרוף ועוד ועוד..) ניתן לרכוש כרטיסים גם במשרדי אקים ת"א בטלפון 03-5255447 מודה מראש על עזרתכם לילדים המקסימים שלנו ע"י רכישת כרטיסים למשחק אורית
ההודעה מתפרסמת באישור מעין מנהלת הפורום
 
רציתי להודיע על פתיחת הקליניקה

שלנו ליעוץ הנקה בירושלים. הקליניקה תפתח מחר, ה-1.2.2005 ותקרא "בשביל החלב - The milky way". נעבוד בה ביחד: עדנה זוסמן, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, ואני - שרון מיכאלוב, מדריכת הנקה. הטלפון של הקליניקה הוא 054-4288196 והאימייל [email protected]. מיקומה בשדרות בן מימון 22, רחביה, ירושלים. כולן מוזמנות!
 
מה יהיה שם? ../images/Emo15.gif

יהיה כל מה שצריך לעבודה, כגון משקל ומחשב, חומר מודפס לחלוקה לאמהות, פינת החתלה ומטבחון. משאבות למכירה וכן ציוד עזר כגון פטמות סיליקון ומשחות וכן מנשאים משלושה סוגים: תינוח של יונית קריסטל, קובבה של נורי-ים ממצפה רמון ו-Over the shoulder. ככל הנראה תהיה לנו גם פינת משאבות לנסיון. פעם בשבוע נערוך בוקר בו נקבל קבוצות קטנות של אמהות לפתרון של בעיות קלות בתשלום סמלי. וכמובן שנשמח להצעות לשיפור!
 

mykuki

New member
../images/Emo185.gif אפשר כבר לשאול? אם כן - אז

אני כבר שאלתי כאן על זה, אבל רוצה בנוסף להיוועץ איתך. אני הנקתי עד גיל11 ח', לא מניקה כבר קרוב ל5ח' ועדיין בלחיצה על פיתמה יוצאת טיפה של חלב. זה בסדר, צריך לטפל?
 
נשמע לי בסדר גמור

אבל אם ימשיך עוד כמה חודשים, לכי להבדק אצל אנדוקרינולוג, כדי שיבדוק את רמות הפרולקטין שלך. יש נשים שמייצרות חלב ללא צורך בגלל עודף פרולקטין. אבל בינתיים, זה בסדר. הייתי מתחילה בבדיקות לקראת שנה מתום ההנקה. וסליחה שלא עניתי בפעם הקודמת ששאלת, לא ראיתי את השאלה.
 

משוש30

New member
יו בהצלחה!!!


(האייקונים קשורים להנקה כמובן...חיפשתי בין החדשים ציצי ולא מצאתי אמנם היה קונדום אבל נראה לי פחות לעניין...
ספרי איך היה!!
 
שרון, המון הצלחה, הרבה עבודה ושאלה:

מה עם ביקורי בית? האם תספקו שירות כזה, נניח לנשים ממש ממש אחרי לידה, או במזג אויר קשה (ירושלים, לא?), שלא רוצים להוציא תינוקי מהבית?
 

sipi1

New member
המון הצלחה !!!

בביקור הירושלמי הבא שלנו - נגיע לראות, זה נשמע מקום ששווה ביקור !
 

מאז

New member
איזה יופי!

אני זוכרת את שרשור הפנטזיות על הקליניקה המושלמת מפורומנקה, ובטוחה שתתקרבו מאוד למימוש!
 
למעלה