לוח זמנים לקווי סופרבוס

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
../images/Emo127.gif התנהגות כבת יענה. הם חושבים

מוזר, זה בידיוק מה שהם חושבים...
התנהגות כבת יענה. הם חושבים
שאם הם יקברו תלונות, אז לא היו מקרים מעולם. בסופו של דבר לא פחות ממה שמקבל השירות נפגע, נותן השירות עוד יותר נפגע מבחינת המקצועיות ומבחינת האמינות שלו. בארץ, אמנם, המצב מורכב. ישנן תלונות רבות, שהן תלונות שוא מאנשים שרוצים לסגור חשבון עם עובד זה או אחר של החברה ויש לא מעט תלונות שקריות ולכן העבודה של טיפול בתלונות היא מסורבלת ואילו כל התלונות שהיו מגיעות לחברה היו אמיתיות העבודה על הטיפול היתה קחלה בהרבה. אבל, עדיין, הטיפול של חברות אוטובוסים, שהן לא "סופרבוס" הוא גרוע באי ההתייחסות כלפי מי שכן הגישו תלונות אמיתיות על מקרים חמורים.
 

Image of me

New member
באמת??? בשכונה שלי נהגי אגד מקצרים

ההבדל הוא שבאגד ובדן יש פיקוח חמור
על הנהגים ומיקרים של סטיה ממסלול נחשבים כעבירה חמורה והנהגים צפויים למשפטי חברים וקנסות. לדעתי המיקרים הללו הם ספורים אם בכלל. לעומת זאת לסופרבוס יש כלכך הרבה חסרונות שעוד אחד לא ממש מפתיע.
באמת??? בשכונה שלי נהגי אגד מקצרים
כל הזמן! כשקווים 70, 79 או 76 מגיעים לקצה רחוב יפה נוף בנשר, אם לא נשארו נוסעים באוטובוס אז נהגים רבים עושים אחורה פנה ולא ממשיכים לתוך שכונת גבעת נשר. ואם אגד תגיש עליי תביעת דיבה, אני אביא את כל הרחוב שלי כעדים.
 

levikon

New member
בבקשה! ../images/Emo45.gif

באמת??? בשכונה שלי נהגי אגד מקצרים
כל הזמן! כשקווים 70, 79 או 76 מגיעים לקצה רחוב יפה נוף בנשר, אם לא נשארו נוסעים באוטובוס אז נהגים רבים עושים אחורה פנה ולא ממשיכים לתוך שכונת גבעת נשר. ואם אגד תגיש עליי תביעת דיבה, אני אביא את כל הרחוב שלי כעדים.
בבקשה!

אל תקשור לחברה כתרים לא לה.
 
השאלה היא אם לקווים האלה יש תחנות

באמת??? בשכונה שלי נהגי אגד מקצרים
כל הזמן! כשקווים 70, 79 או 76 מגיעים לקצה רחוב יפה נוף בנשר, אם לא נשארו נוסעים באוטובוס אז נהגים רבים עושים אחורה פנה ולא ממשיכים לתוך שכונת גבעת נשר. ואם אגד תגיש עליי תביעת דיבה, אני אביא את כל הרחוב שלי כעדים.
השאלה היא אם לקווים האלה יש תחנות
העלאת נוסעים בקטע הזה...
 

Image of me

New member
כן, כל התחנות הן תחנות איסוף והורדה

השאלה היא אם לקווים האלה יש תחנות
העלאת נוסעים בקטע הזה...
כן, כל התחנות הן תחנות איסוף והורדה
והאוטובוס מדלג על 6 תחנות כאלה (לא כולל תחנת ההורדה הסופית).
 

אורי404

New member
אלה לא מקרים ספורים. חוץ מזה, שיש

ההבדל הוא שבאגד ובדן יש פיקוח חמור
על הנהגים ומיקרים של סטיה ממסלול נחשבים כעבירה חמורה והנהגים צפויים למשפטי חברים וקנסות. לדעתי המיקרים הללו הם ספורים אם בכלל. לעומת זאת לסופרבוס יש כלכך הרבה חסרונות שעוד אחד לא ממש מפתיע.
אלה לא מקרים ספורים. חוץ מזה, שיש
מה שנקרא שלא הכמות קובעת, אלא האיכות. יש מקרים, בהם נהג בלילה מדלג על קטע שלם וזה חמור מאוד. כפי שלב כתב למטה יותר, לא מעט מחברי הפורום האמינים שיש פה יכולים להעיד גם על המקרים וגם על אופן ההתייחסות לתלונות. שורה תחתונה - גם חברות שהן לא "סופרבוס" לא חפות מליקויים.
 

אורי404

New member
לא חסרים מקרים שחזרו על עצמם.

ההבדל הוא שבאגד ובדן יש פיקוח חמור
על הנהגים ומיקרים של סטיה ממסלול נחשבים כעבירה חמורה והנהגים צפויים למשפטי חברים וקנסות. לדעתי המיקרים הללו הם ספורים אם בכלל. לעומת זאת לסופרבוס יש כלכך הרבה חסרונות שעוד אחד לא ממש מפתיע.
לא חסרים מקרים שחזרו על עצמם.
בכפר סבא יש את קו מספר 2 הפנימי. בהמהלך כל שעות היום הוא נוסע ממזרח כפר סבא (שכונות קפלן) למערב כפר סבא (שכון עליה) וחזרה דרך תחנת הרכבת. לאוטובוסים האחרונים יש חלופה בה הם יוצאים מתחנת הרכבת עצמה. יש שני אוטובוסים: אחד למערב כפר סבא והשני למזרח העיר. ישנו אוטובוס שאמור להיות מתואם עם הרכבת האחרונה שמגיעה בשעה 21:58. לפי הלו"ז שמפוסרם לכלל הציבור, האוטובוסים אמורים לצאת בשעה 22:00. בסידורים הפנימיים של "אגד" כתוב זמן הנסיעה הכתוב הוא 22:03 ובנוסף מצויין כי על הנהג להמתין לרכבת עצמה. בקיץ האחרון שהיה, המצב בפועל היה שונה. היו לא מעט איחורים של הרכבת, שהיתה מגיעה בשעה 22:05 ולעתים אפילו אחרי זה. במקרים אלה אף אוטובוס לא חיכה. אולם, גם כאשר הרכבת היתה מגיעה בזמן, היו מקרים רבים שהנהגים חתכו לפני 22:00. כל זה בניגוד להנחיות ואפילו בניגוד ללו"ז שמפורסם לציבור. בחודשי הקיץ (חודשים יולי עד ספטמבר) נסעתי לעתים קרובות ברכבת או שהייתי ממתין עם ה
בתחנה כדי לאסוף את אנשים, כי כבר הבנו שאין לסמוך על "אגד" בעניין זה. כאשר המתנתי, ראיתי במו-עניי שהם חותכים ב 22:00. לפחות בחלק מהמקרים, כאשר האוטובוסים יצאו ריקים מהתחנה, הם לא המשיכו במסלולם הרגיל, אלא שנסעו ישירות לתחנה המרכזית להחנות. עליי לציין, שבחודשים האחרונים אני פחות מעורה על המצב הנוכחי ויכול להיות שמאז השתנו הדברים, אבל, שוב, הדברים שכתבתי היו וחזרו על עצמם. יחד עם זאת, יש גם לציין דברים חיוביים. במהלך היום עצמו, כפי שכתבתי למעלה יותר, קו 2 חולף ליד התחנה. כאשר האוטובוס חולף, הוא על-פי רב מתואם עם הרכבת. יש חלק מהנהגים שרואים שהרכבת איחרה לתחנה וזה עתה היא נכנסה לתחנה והם מחכים כמה דקות לנוסעים שנסעו ברכבת. "אם הקו נכנס לתחנת הרכבת, הוא צריך לשרת את מי שנסעו ברכבת ולכן חיכיתי לנוסעים" אמר אחד הנהגים לנוסעים שבאוטובוס. בסך הכל, השירות של "אגד" בכפר סבא הוא לדעתי שירות טוב ואפילו שירות טוב מאוד. אילולא המגרעות השונות והליקויים השונים (כמו השירות בלילה עם הרכבות שהיה בקיץ ועוד מסספר עניינים שונים) השירות היה מעולה. בעניינים שקשורים לרכבת, השיפור יהיה עם קו 2 (ושוב, ייתכן שאז השתנו הדברים ולכן זה כבר לא רלונטי) ולהוסיף שירות מתחנת הרכבת עבור תושבי הוד השרון. יש את קו מספר 1 בהוד השרון, שמגיע ממזרח העיר למרכזה. יש לשקול את הארכתו מתחנת/לתחנת הרכבת של כפר סבא/הוד השרון. המרחק הוא מרחק קצר וסביר להניח שיהיה ביקוש לקו. כמו כן, כאשר תחנת סוקולוב במרכז כפר סבא/הוד השרון יש להוסיף קווים מהתחנה להוד השרון, לכפר סבא ולרעננה. יש לי עוד רעיונות לשיפור "אגד" שלא קשורים לרכבת ואם ירצו, אני מוכן לפרט.
 

urilei

New member
עם כל הכבוד...

והשבוע ראיתי אוטובוס בקו 156 מקצר
את המסלול ע"מ שלא להעלות יותר חיילים.... סטייה מהמסלול היא עבירה חמורה ע"פ משרד התחבורה.
עם כל הכבוד...
אם האוטובוס כבר היה מלא ובין כה וכה אי אפשר להעלות אנשים והנהג יודע שעד תחנה X אף אחד לא מתכוון לרדת אז זכותו המלאה לחתוך מאיפה שבא לו. דוגמא נוספת: אם בקו אין עוד תחנות איסוף (אלא רק הורדה) והנהג גילה שה-2.5 נוסעים באוטובוס צריכים להגיע לתחנה X - גם כאן, זכותו המלאה לחתוך לשם בדרך הקצרה ביותר. מה? בכוח לשמור על מסלול הקו כשברור לחלוטין שזה רק יעכב את הנוסעים ולא יתרום לאף אחד שום דבר? דוגמא: אם 156 יצא מתמח"ת מפוצץ עד מעל לראש, למה שלא יחתוך דרך כביש 1? הגיוני מאוד ונראה לי תקין אגב, גם ב-318 של אגד הישרה והמושלמת יצא לי לראות הרבה פעמים את הנהג "חותך" מסלולים בכל מיני צורות
 

rocar

New member
אין זכות לאף נהג לקצר שום מסלול

עם כל הכבוד...
אם האוטובוס כבר היה מלא ובין כה וכה אי אפשר להעלות אנשים והנהג יודע שעד תחנה X אף אחד לא מתכוון לרדת אז זכותו המלאה לחתוך מאיפה שבא לו. דוגמא נוספת: אם בקו אין עוד תחנות איסוף (אלא רק הורדה) והנהג גילה שה-2.5 נוסעים באוטובוס צריכים להגיע לתחנה X - גם כאן, זכותו המלאה לחתוך לשם בדרך הקצרה ביותר. מה? בכוח לשמור על מסלול הקו כשברור לחלוטין שזה רק יעכב את הנוסעים ולא יתרום לאף אחד שום דבר? דוגמא: אם 156 יצא מתמח"ת מפוצץ עד מעל לראש, למה שלא יחתוך דרך כביש 1? הגיוני מאוד ונראה לי תקין אגב, גם ב-318 של אגד הישרה והמושלמת יצא לי לראות הרבה פעמים את הנהג "חותך" מסלולים בכל מיני צורות
אין זכות לאף נהג לקצר שום מסלול
גם אם הוא מלא עד 0 מקום (אני מעדיף לא להשתמש יותר בביטוי "מפוצץ")אלה אם קיבל אישור מהממונים עליו גם לא בקו 318 של אגד. המסלול ניקבע ע"י משרד התחבורה והנהג צריך לעבוד ע"פ רשיון הקו.
 

urilei

New member
עקרונית אתה צודק

אין זכות לאף נהג לקצר שום מסלול
גם אם הוא מלא עד 0 מקום (אני מעדיף לא להשתמש יותר בביטוי "מפוצץ")אלה אם קיבל אישור מהממונים עליו גם לא בקו 318 של אגד. המסלול ניקבע ע"י משרד התחבורה והנהג צריך לעבוד ע"פ רשיון הקו.
עקרונית אתה צודק
מעשית לא ממש אם לקו נותרו רק תחנות הורדה. לדוגמא - קו 433 מגיע לבית דגן (מירושלים) ובאוטובוס נוסע אחד שאומר לו שהוא צריך לרדת בתחנה החדשה של ראשל"צ למה שהנהג לא ימשיך ישר לכביש 4 ויחתוך משם? מה זה יתן אם הוא יסע במסלול המקורי על חשבון זמנו של הנוסע, זמן רכב (דלק וכו') וזמן ההפסקה של הנהג. יתן למישהו משהו? לא. אז בשביל מה? תשמע בכל דבר בחיים צריך לדעת גם איפה להפעיל קצת הגיון בריא, אין מה לעשות. ובדוגמא של סופרבוס, זה שיגיע אוטובוס ולא יאפשר לאנשים לעלות סתם יעורר יותר ויכוחים ויותר דחיפות, מאשר אם הנהג היה חותך דרך כביש 1 ונוסע ישר לצריפין. עם כל הכבוד לעבודה לפי הספר - פה אין שום הצדקה שזה יהיה כך. ונתתי אפילו 2 דוגמאות שאפשר לנסח חוקית שבהן יכול הנהג לקצר את המסלול
 
ברור שמעשית אתה צודק

עקרונית אתה צודק
מעשית לא ממש אם לקו נותרו רק תחנות הורדה. לדוגמא - קו 433 מגיע לבית דגן (מירושלים) ובאוטובוס נוסע אחד שאומר לו שהוא צריך לרדת בתחנה החדשה של ראשל"צ למה שהנהג לא ימשיך ישר לכביש 4 ויחתוך משם? מה זה יתן אם הוא יסע במסלול המקורי על חשבון זמנו של הנוסע, זמן רכב (דלק וכו') וזמן ההפסקה של הנהג. יתן למישהו משהו? לא. אז בשביל מה? תשמע בכל דבר בחיים צריך לדעת גם איפה להפעיל קצת הגיון בריא, אין מה לעשות. ובדוגמא של סופרבוס, זה שיגיע אוטובוס ולא יאפשר לאנשים לעלות סתם יעורר יותר ויכוחים ויותר דחיפות, מאשר אם הנהג היה חותך דרך כביש 1 ונוסע ישר לצריפין. עם כל הכבוד לעבודה לפי הספר - פה אין שום הצדקה שזה יהיה כך. ונתתי אפילו 2 דוגמאות שאפשר לנסח חוקית שבהן יכול הנהג לקצר את המסלול
ברור שמעשית אתה צודק
בפועל, הנהג עובר על החוק מאחר והחוק מגדיר נסיעה בקו ע"פ רשיון הקו שנמצא במשרד התחבורה. כל סטייה שלא באישור מהמסלול מהווה עבירה ונדמה לי שאז יש גם בעיות עם הביטוח.
 

rocar

New member
ב 11 בבוקר הלחץ של הבוקר ניגמר

עוד לא נסעתי ב-156 של סופרבוס.
מאז נסעתי עוד פעם אחת ב-155, והמצב נשאר דומה, כלומר טוב. בנוסף, נסעתי פעם אחת ב-451 בסביבות 11 בבוקר ביום ראשון. הוא יצא מתל אביב כשכולם ישובים, אבל בדרך השבעה המעבר התמלא לאט לאט, ואחרי בית דגן כבר לא נשאר מקום נוסף לעמוד.
ב 11 בבוקר הלחץ של הבוקר ניגמר
אתה צריך לראות האם השתנה משהו בשעות 7-8 מלוד ומת"א.
 

Image of me

New member
בשעות האלה אני ממילא לא נוסע.

ב 11 בבוקר הלחץ של הבוקר ניגמר
אתה צריך לראות האם השתנה משהו בשעות 7-8 מלוד ומת"א.
בשעות האלה אני ממילא לא נוסע.
אבל בשעה 10 המצב בקו 155 השתפר פלאים מאז שנכנסה סופרבוס.
 

rocar

New member
גם 10 היא אחרי הלחץ, צריך לבדוק

בשעות האלה אני ממילא לא נוסע.
אבל בשעה 10 המצב בקו 155 השתפר פלאים מאז שנכנסה סופרבוס.
גם 10 היא אחרי הלחץ, צריך לבדוק
בסביבות 7+ כי רוב החיילים צריכים להגיע לבסיס עד 8 בערך.
 

idos2

New member
הכוונה ליום ראשון.

גם 10 היא אחרי הלחץ, צריך לבדוק
בסביבות 7+ כי רוב החיילים צריכים להגיע לבסיס עד 8 בערך.
הכוונה ליום ראשון.
ביום ראשון העומס מתפזר על פני שעות רבות יותר, וגם ב10 יש לחץ. במהלך כל השבוע אין בכלל נסיעות של 156 בשעה 10 בבוקר.
 

rocar

New member
אני יודע ש 155 עובד רק ביום א'

הכוונה ליום ראשון.
ביום ראשון העומס מתפזר על פני שעות רבות יותר, וגם ב10 יש לחץ. במהלך כל השבוע אין בכלל נסיעות של 156 בשעה 10 בבוקר.
אני יודע ש 155 עובד רק ביום א'
מה התדירות של סופרבוס ומה היתה התדירות של אגד? האם נוספו נסיעות?
 

Image of me

New member
מן הסתם כן

אני יודע ש 155 עובד רק ביום א'
מה התדירות של סופרבוס ומה היתה התדירות של אגד? האם נוספו נסיעות?
מן הסתם כן
כי עובדה שהאוטובוסים כבר לא מפוצצים כמו באגד. והם עומדים בתחנה כל הזמן, מה שמונע את ההתנפלות החייתית של החיילים על האוטובוס כשהוא נכנס לתחנה.
 

rocar

New member
תבדוק את הלו"ז....

מן הסתם כן
כי עובדה שהאוטובוסים כבר לא מפוצצים כמו באגד. והם עומדים בתחנה כל הזמן, מה שמונע את ההתנפלות החייתית של החיילים על האוטובוס כשהוא נכנס לתחנה.
תבדוק את הלו"ז....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה