לא חסרים מקרים שחזרו על עצמם.
ההבדל הוא שבאגד ובדן יש פיקוח חמור
על הנהגים ומיקרים של סטיה ממסלול נחשבים כעבירה חמורה והנהגים צפויים למשפטי חברים וקנסות. לדעתי המיקרים הללו הם ספורים אם בכלל. לעומת זאת לסופרבוס יש כלכך הרבה חסרונות שעוד אחד לא ממש מפתיע.
לא חסרים מקרים שחזרו על עצמם.
בכפר סבא יש את קו מספר 2 הפנימי. בהמהלך כל שעות היום הוא נוסע ממזרח כפר סבא (שכונות קפלן) למערב כפר סבא (שכון עליה) וחזרה דרך תחנת הרכבת. לאוטובוסים האחרונים יש חלופה בה הם יוצאים מתחנת הרכבת עצמה. יש שני אוטובוסים: אחד למערב כפר סבא והשני למזרח העיר. ישנו אוטובוס שאמור להיות מתואם עם הרכבת האחרונה שמגיעה בשעה 21:58. לפי הלו"ז שמפוסרם לכלל הציבור, האוטובוסים אמורים לצאת בשעה 22:00. בסידורים הפנימיים של "אגד" כתוב זמן הנסיעה הכתוב הוא 22:03 ובנוסף מצויין כי על הנהג להמתין לרכבת עצמה. בקיץ האחרון שהיה, המצב בפועל היה שונה. היו לא מעט איחורים של הרכבת, שהיתה מגיעה בשעה 22:05 ולעתים אפילו אחרי זה. במקרים אלה אף אוטובוס לא חיכה. אולם, גם כאשר הרכבת היתה מגיעה בזמן, היו מקרים רבים שהנהגים חתכו לפני 22:00. כל זה בניגוד להנחיות ואפילו בניגוד ללו"ז שמפורסם לציבור. בחודשי הקיץ (חודשים יולי עד ספטמבר) נסעתי לעתים קרובות ברכבת או שהייתי ממתין עם ה
בתחנה כדי לאסוף את אנשים, כי כבר הבנו שאין לסמוך על "אגד" בעניין זה. כאשר המתנתי, ראיתי במו-עניי שהם חותכים ב 22:00. לפחות בחלק מהמקרים, כאשר האוטובוסים יצאו ריקים מהתחנה, הם לא המשיכו במסלולם הרגיל, אלא שנסעו ישירות לתחנה המרכזית להחנות. עליי לציין, שבחודשים האחרונים אני פחות מעורה על המצב הנוכחי ויכול להיות שמאז השתנו הדברים, אבל, שוב, הדברים שכתבתי היו וחזרו על עצמם. יחד עם זאת, יש גם לציין דברים חיוביים. במהלך היום עצמו, כפי שכתבתי למעלה יותר, קו 2 חולף ליד התחנה. כאשר האוטובוס חולף, הוא על-פי רב מתואם עם הרכבת. יש חלק מהנהגים שרואים שהרכבת איחרה לתחנה וזה עתה היא נכנסה לתחנה והם מחכים כמה דקות לנוסעים שנסעו ברכבת. "אם הקו נכנס לתחנת הרכבת, הוא צריך לשרת את מי שנסעו ברכבת ולכן חיכיתי לנוסעים" אמר אחד הנהגים לנוסעים שבאוטובוס. בסך הכל, השירות של "אגד" בכפר סבא הוא לדעתי שירות טוב ואפילו שירות טוב מאוד. אילולא המגרעות השונות והליקויים השונים (כמו השירות בלילה עם הרכבות שהיה בקיץ ועוד מסספר עניינים שונים) השירות היה מעולה. בעניינים שקשורים לרכבת, השיפור יהיה עם קו 2 (ושוב, ייתכן שאז השתנו הדברים ולכן זה כבר לא רלונטי) ולהוסיף שירות מתחנת הרכבת עבור תושבי הוד השרון. יש את קו מספר 1 בהוד השרון, שמגיע ממזרח העיר למרכזה. יש לשקול את הארכתו מתחנת/לתחנת הרכבת של כפר סבא/הוד השרון. המרחק הוא מרחק קצר וסביר להניח שיהיה ביקוש לקו. כמו כן, כאשר תחנת סוקולוב במרכז כפר סבא/הוד השרון יש להוסיף קווים מהתחנה להוד השרון, לכפר סבא ולרעננה. יש לי עוד רעיונות לשיפור "אגד" שלא קשורים לרכבת ואם ירצו, אני מוכן לפרט.