TheReverend
New member
../images/Emo41.gif להזכירכם הניחושים נסגרים ביום
חמישי בחצות. כל ניחוש שיתקבל במערכת לאחר מכן אפילו אם המערכת אפשרה זאת יפסל ולמי שלא מבין על מה אנחנו מדברים, מדובר כמובן בתחרות המוטו GP של פורום גראנד פרי בתפוז בחסות עופר אבניר יבואן סוזוקי בישראל. מע' ההצבעות נמצאת כאן: http://gp.yge.co.il
חמישי בחצות. כל ניחוש שיתקבל במערכת לאחר מכן אפילו אם המערכת אפשרה זאת יפסל ולמי שלא מבין על מה אנחנו מדברים, מדובר כמובן בתחרות המוטו GP של פורום גראנד פרי בתפוז בחסות עופר אבניר יבואן סוזוקי בישראל. מע' ההצבעות נמצאת כאן: http://gp.yge.co.il