כרטיסי SIM דור שני ושלישי

../images/Emo41.gif כרטיסי SIM דור שני ושלישי

היי אנשים, אם אתם זוכרים התיעצתי אתכם לפני כמה ימים לגבי טלפונים עם מצלמה. הייתי אתמול במרכז שירות של orange ואמרו לי שאם אני קונה מכשיר דור שלישי אני חייב לקנות איזו חבילת אינטרנט יקרה כדי לקבל כרטיס sim של דור שלישי, ואם לא - אז אני מקבל כרטיס sim של דור 2.5 וזה יכול לעשות לי בעיות קליטה. לכן אם אני לא מעונין בדור שלישי, עדיף לי לקנות מכשיר שהוא לא דור שלישי. מישהו יכול לאשר את הדברים האלה? עד כמה זה עושה בעיות? בלי קשר הדהימה אותי העובדה שאני ידעתי הרבה יותר ממנה על המכשירים של סוני ונוקיה. כל זה בהתחשב בעובדה שעד שנכנסתי לפורום לפני כמה ימים לא ידעתי כלום על פלאפונים, והיא בחורה שזה המקצוע שלה... היא חשבה שאני ממציא שיש דבר כזה "סדרה N" של נוקיה, ולא שמעה על ה k800i (יוצא בקרוב) או כל טלפון אחר יותר טוב מהנוקיה 6280...
 
עד כמה שהבנתי מאנשים כאן ../images/Emo203.gif

הם סתם מבלבלים בשכל כדי שתקנה כרטיס של דור 3 כדי לקבל יותר כסף.. אבל אני לא ממש בטוחה אז תחכה שאנשים שיודעים יותר טוב יענו..
 
אני משתמש בדור3

עם קו דור3 השתמשתי עם קו דור 2 וזה לא עושה שום בעיות במכשיר רק הקטע שלא יהיה לך תאופציות של הדור3 כמו שיחות וידיאו וכו!
 
אז ככה:

סים דור 3 מחייב אותך לשלם על חבילת אינטרנט לחבר שלי היה מכשיר דור שלישי(lg)וסים דור שני והבעיה היחידה היתה ששמעו יותר חלש(רינגוטים וצלצולים אחרים שהמכשיר אמור לעשות), כדי לשמוע נורמאלי אתה חייב סים דור 3
 

AmitMaoz

New member
חחחחחחחח XD XD XD XD

שמעי.. הבעיה בסים רגיל זה שהכל יעבוד לך כשורה - חוץ מזה שלא יהיה לך דור שלישי וזה גם עלול לשבש מעט את המכשיר על פי כמה ביקורות שקראתי פעם... בקיצור אם את באמת לא הולכת על דור שלישי אז חבל ללכת על דור שלישי ודרך אגב אל תחכי לכל השטויות היקרות כדוגמת נוקיה סדרת N וכל אלה.. אלה אם כן את תקני בפרטי.. כי לחברות זה לא יגיע בקרוב... קיצר למצלמה ואמפי3 לכי על סוני אריקסון W800I... אחלה מצלמה והוא עדיף על הנוקיה 6280 למען הצרכים שלך.. (אם אני זוכר נכון זה מצלמה ואמפי3 כאילו זה מה שאת צריכה.. ובמצלמה הם זהים והנגן ב W800I יותר טוב..) עמית.
 
אמרו לי שיהיו לי בעיות קליטה

ואם אני משתמש במכשיר דור 3 עם סים דור 2 אני לא יכול לבוא בטענות ל orange בכל מה שקשור לבעיות קליטה
 

Ixion

New member
"בעיות קליטה" יכולות להיות

כששמים כרטיס דור 2 והמכשיר עדיין פועל בDUALMODE. כך הוא כל הזמן מחפש אפשרות להתחבר לרשת הדור השלישי, וגורם ל"ניתוקים" בדור השני. התרופה לזה היא פשוט ללכת להגדרות המכשיר ולבחור בGSM. ההגדרה הזו לא קיימת בכל מכשיר, אבל במרבית הנוקיות היא תפעל.
 

AMT

New member
"בעיות קליטה" של מזומנים לכיס

של עובדי אורנג'
 
למעלה