כולנו מתגייסים למען הגלריות

א.א.אפל

New member
../images/Emo41.gif כולנו מתגייסים למען הגלריות ../images/Emo41.gif

חברי פורום יקרים, לאחרונה נפתחו גלריות בפורום לכל איזורי הארץ. כרגע, רוב הגלריות שוממות ותמונות בודדות מעטרות אותם. אני מכריז על "מבצע הגלריות" לטובת גלריות הפורום ולכן אני מבקש שתי בקשות פשוטות: 1. כל מי שיש לו תמונות, נא להעלות אותם בזמנו הפנוי לגלריות. 2. לעצלנים/חסרי הזמן: להגיב כאן ולתת לי רשות להעלות את התמונות שלהם מהפורום לגלריות (אני לא מתחייב, וזה יכול לקחת זמן) אבל זה עדיף על זה שההודעות ישכבו בארכיונים. בהצלחה!
 

erelu

New member
הרעיון של א.א.אפל

נהדר.מכיוון שאני מצלם הרבה,וכך גם מטייל,נרתמתי לבקשתך וכבר הבוקר ניסיתי להעלות קובץ תמונה לגלריה של 'הכנרת ושוליה'.לצערי בבדיקה שערכתי,לא נמצא הקובץ שהעלתי. סיימתי בלחיצה על 'אישור'. לדעתי פעלתי נכון. יש באפשרותך להנחות אותי? תןדה מראש. בוקר טוב ושבת נעימה ומטויילת.
 

erelu

New member
הצלחה חלקית

הצלחתי להכניס שתי תמונות לגלריה של גליל תחתון בנושא נהריים,אך לא מצליח להכניס קובץ תמונה שמשקלו 238kb לגלריה של ה'כנרת ושוליה'. האם יש להקטין את הקובץ מעבר לזה?
 

המטיייל

New member
אכן יוזמה ברוכה ו...

התחלתי גם אני במשימה. ואליך, EREL - נסה להקטין כך שלא יעבור את ה- 150 K. זה גם יהיה מהיר לצפיה. בפוטושופ או דותוכנה דומה: בתפריט image, הקטן את התמונות שבידך לרזולוציה של 750 פיקסל רוחב (התוכנה תחשב את הפרופורציה המתאימה עבור גובה התמונה) ושמור תחת שם חדש. במהלך השמירה תישאל לרמת הדחיסה (רק אם בחרת פורמט JPG) - רשום 5. ולא איכות מקסימלית. בצורה זו תגיע לקובץ ממש "קל".
 

השכן

New member
המטייל, למה לא תוסיף תמונות מאתרנו?

נדמה לי שאנחנו יכולים להוסיף תמונה מכל אחד מאזורי הארץ.
 

erelu

New member
תודה

תודה למטייל, תודה להסבריך. הטכניקה ידועה לי ואני משתמש בה. השנה התחלתי לצלם ב NIKON COOLPIX 4500. הצילומים שלי ברזולוציה 1704x2272 ובאיכות NORMAL מה שמקנה לי קובץ בגודל ממוצע של כ-800k. אותו אני מקטין בעזרת תכנת פוטושופ. אך לשתי גלריות הצלחתי להכניס תמונות ולגלריה של הכנרת ושוליה לא. ושוב תודה על רצונך לעזור לי.
 
זו לא הבעיה

הצלחתי להעלות קבצים של 430K לגלריה של השרון. שימו לב: אם יש לכם תוכנת Firewall פועלת, תצטרכו להשבית אותה כדי להעלות קבצים - אחרת תקבלו הודעת שגיאה.
 

dubaf

New member
הרשאה וייפוי כוח - עבור תמונות

אני מייפה כוחו של כל מי שרוצה, להעלות תמונות שלי (מכל סוג שהוא ) לכל גלריה שיעלה על ליבו.....ובא לציון גואל דובה
 

erelu

New member
ובכל זאת בעיה

הצלחתי להעלות קבצי תמונה ( jpeg ) לגלריות: אנדרטאות וגליל תחתון. לגלרית הכנרת ושוליה, אני לא מצליח למרות מס' ניסיונות, כולל תמונות שונות, אבל מאותו סוג, דהיינו jpeg. אולי בכל זאת יש בעיה?
 
כבר יש קצת בלגאן...

מספר הגלריות שנפתח הוא לא קטן. נוצר קצת בלגאן, וכך תמונה של הגלבוע מככבת בגלרית הגליל התחתון (למרות שיש גלריה שלמה לגלבוע ולעמקים), והר מירון מופיע בגליל המזרחי (למרות שיש גלריה שלמה להרי מירון - מרום הגליל). בבקשה, כאשר אתם מוסיפים קבצים לגלריות, הסתכלו ראשית על הרשימה השמית המלאה של הגלריות, וייתכן שתמצאו גלריה מתאימה יותר מהראשונה ששמתם לב אליה... תודה מראש!
 

א.א.אפל

New member
הם לא אשמים בבלאגן...

יש כמות גדולה של גלריות, מה שמוביל לבעיה שציינת. אני מניח שגם בעתיד גלריות מסוימות ישארו מיותמות, ואחרות עם תמונות בודדות. לדעתי, צריך לצמצם בצורה רצינית את כמות הגלריות
 
לריבוי הגלריות יש מטרה

אני מסתכל קדימה, ומאמין שבעתיד הגלריות תהיינה מלאות בעשרות (ומאות?) תמונות בגלריה. אין לי כיום אפשרות טכנית לפצל גלריה קיימת, או דרך נוחה להעביר תמונה מגלריה אחת לאחרת, לכן עדיף לדעתי לפתוח מלכתחילה מספר רב של גלריות, דבר שיקל בעתיד על המעוניינים לאתר תמונה של מקום ספציפי בארץ. גם בפורום שמירת טבע, בו יש כ- 40 גלריות, הן הולכות ומתמלאות בהדרגה...
 

erelu

New member
מעבר לבלגאן

בוקר טוב עמית ובוקר טוב לכולם, האם נבדקה מצידך האפשרות להכניס קובץ תמונה לגלרית 'הכנרת ושוליה'? יום טוב.
 

dubaf

New member
גלריה לתמונות "היסטוריות" -הצעה

מאחר וברשותי אלפי תמונות "היסטוריות" (למשל גשר גילה בזמן בנייתו, ובזמן התחלת בניית העמודים, או התחלת בניית גשר עכברה, ומהעבר הרחוק יותר -בניית סוללת הכביש על נחל נטפים וכד', או הרחבת מעלה העצמאות וכד') אני מציע, לשם העניין (בעיקר לצעירים אשר "לא ידעו את משה") לפתוח גלריה של צילומים מהעבר. אני בטוח שלוותיקים מבינינו יהיה מה להכניס לגלריה כזאת, למען הדורות בעתיד !!
 
למעלה