כולם הנה
כולם!

M i k a M o o

New member
אויש, באמת../images/Emo42.gif../images/Emo113.gif../images/Emo80.gif

דנה, לדעתי, היא לב הפורום. היא הייתה פה מהתחלה- כמו שהיא. נכון- היו ריבים, אבל לכולם זה קורה. היא ילדה מאאאגניבה שמגיע לה. וגררה אחרים לפרוש? נכון, נתנה לכולם שוחד
.
 

Cm 2004

New member
כמה דברים שאני חייב להגיד! ../images/Emo88.gif

(לפני שאני יתחיל חשוב לי שתקראו הכל) יצא לי להיות פה כמה פעמים בפורום ודנה אומנם כן תורמת הרבה לפורום ! אבל היחס שלה לאנשים פשוט זוועה! היא מתייחסת אליהם כאילו היא שולטת עליהם וכאילו הם חייבים לה משהו! בקיצור היחס שלה לאנשים הוא פשוט מגעיל (חוץ מלאנשים שהיא מכירה וחברים שלה)! אני חושב שמתאים לה להיות אדומה! (כי היא כן תורמת) אבל שתלמד להתייחס כמו שצריך! כי לא חייבים לה כלום! וזה שהיא אדומה לא אומר שהיא צריכה להתייחס לאנשים כאילו הם זבל ולקלל אותם! היא כאילו תופסת תחת על זה שהיא אדומה! וזה דבר שאני בטוח שילמד אותה לקח ולפי דעתי! מי שעשה את זה פעל נכון! זהו,פשוט היה לי חשוב להגיד את כל זה!
 

InFecTeD LOVER

New member
האנשים שהיא מקללת אותם

לפחות ממה שאני ראיתי, הם אלה שהיא מכירה אותם, ויודעת שזה לא מעליב אותם, וזה בדיחה אישית שלה ושלהם... מה אתם לוקחים קשה? תראה הוכחה שהיא קיללה אותך... כשצריך לעשות משהו רע פתאום אתם נורא דואגים אחד לשני... שכל אחד ידאג לתחת שלו ושיסתום ת'פה. אם היא קיללה מישהו מסוים, שהוא יסגור איתה חשבון. אל תהיו לי צדיקים ודואגים לכולם פתאום. תודה.
 

M i k a M o o

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo42.gif../images/Emo113.gif../images/Emo80.gif

לא, אתם התחרפנתם לגמרי.
 

CheeCha

New member
נו באמת ...

מצטערת, אבל אני לא חושבת שיש מישהו בפורום שיותר מגיע לו להיות אדום מאשר דנה. היא כל הזמן כותבת הודעות, שמה תמונות, מעדכנת ... אין לי מושג מה קורה פה בכלל, למה היא הפסיקה להיות אדומה או אפילו על מה כל הריבים שאתם מדברים עליהם. אבל דניאל, בלי להעליב או משהו - "הגיע הזמן שמישהו אחר יהיה אדום" נשמע לי קצת מוזר, אתה לא חושב ? יש מאות פורומים בתפוז, שיש שם לפחות שלושה אנשים אדומים - שהרי הסיבה שהם אדומים זה בגלל שהם תורמים לפורום. אתם מנסים להגיד שדנה לא תורמת ? אני מצטערת, אבל אני באמת לא מבינה מאיפה הגיעה ההחלטה הזאת. בגדול, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, אבל לפחות שתהיה סיבה הגיונית מאחורי זה ...
 

danieeeel

New member
אני

לא התכוונתי לזה ברצינות שהגיע שמישהו אחר יהיה אדום.. בטח שלא בגלל זה היא לא אדומה יותר.
 

CheeCha

New member
אההה ../images/Emo3.gif

אז תגיד שאתה צוחק בעניין, כי אפשר לפרש את זה בצורה מאוד לא נכונה
 

Aviad1987

New member
אז ככה

להסרת ה"אדימות" של דנה אין שום קשר לכך שהיא תורמת או לא תורמת לפורום. באמת אני לא רואה מישהו שיותר תורם ממנה, אבל - יש עוד אנשים שתורמים יחד איתה וגם הם לא אדומים. אם התרומה של דנה בפורום מותנת בכך שהיא אדומה אז טוב שהבנו את זה עכשיו. ההתנהגות הלא בוגרת הזאת מצידה רק מוכיחה את צדקתינו. ואני מאוד מצטער שזה קרה, אבל אין מה לעשות.. זה היה בלתי נמנע. בקשר ל"יחס" שלה - ברור שחברי הפורום הותיקים לא ישימו לב לעניין או יגידו שזה נכון אבל אם עשינו משהו אז תסמכו עלינו שעשינו אותו מסיבה מספיק חשובה ולא סתם כי בא לנו. אם לא, אתם מוזמנים מאוד לעבור לקומונה. יום נעים ושבת שלום.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo108.gif../images/Emo182.gif

אמנם, פה ושם היו ריבים (גם איתי בשלב כלשהו) אבל בכללי היא עוזרת ותורמת!
 
למעלה