כואב לי!!

inbalim

New member
../images/Emo41.gif כואב לי!!../images/Emo122.gif

מצטערת שלא שירשרתי, אני פשוט חייבת תגובה מהירה מכן! אני כל היום מסתובבת עם דקירות חזקות באיזור שמתחת למותניים, בבטן התחתונה ובמרכז הבטן, בעיקר סביב הטבור. בשעה האחרונה הכאב מקרין לי גם לגב התחתון, לישבן ולנרתיק. בקושי מצליחה ללכת. מישהי חוותה כאב כזה? אני יודעת שצירים הם יותר התכווצויות, ולא דקירות. הבטן מאוד מתוחה היום ואני מרגישה תנועות של התינוק, אבל אלה יותר היתמתחויות שלו מאשר תנועות. מישהי מכירה את הכאב הזה? אני בשבוע 35. גם אחרי ישיבה של חצי שעה הכאב עדיין ישנו.
 
מכירה- שבוע 36

מין מתיחות סביב הטבור, לחצים כלפי מטה, יותר לכיוון השחלה הימנית מלנרתיק, כאילו זוחלות לי נמלים...נראה לי שהגוף מכין את עצמו וגם העובר גדול אז מרגישים כל תנועה.אשמח לשמוע עוד בנות.
 
../images/Emo41.gifנצל"ש- תה פטל- חשוב!!../images/Emo96.gif

שאלתי קודם ולא ענו לי וזה די מתקשר לתחושות שלי בימים האחרונים. התחלתי לשתות חליטת פטל- כבר יומיים ליטר וחצי כל יום ובמקביל התחלתי לשלשל פעם ביום, אחרי תקופה ארוכה של מערכת עיכול מקרטעת ועצירות. בנוסף יש לי התכווציות והתקשויות תכופות יותר.האם יכול להיות קשר לתה?
 

אמאאור

New member
גם אחרי שבוע 37 מומלץ לא לשתות

יותר משלוש כוסות ביום, כלומר - שלוש כפות של התה, חלוטות במים חמים.
 
אני שמתי 2 כפיות בליטר וחצי מים

אז אפשר? זה פשוט הרבה יותר טעים ממים... חמה בעצם לא מומלץ לשתות הרבה גם בשלב מתקדם יותר?
 

אמאאור

New member
עד שבוע 37 תשתי 1-2 כפיות ליום,

מהולות בכמה מים שבא לך, חם/קר לפי טעמך. רק משבוע 37 מלא תעלי ל-3 כפיות, ונסי לשתות חם, לפחות חלק מהכמות. אני מכירה מספר נשים שדיווחו על מערכת עיכול מהירה יותר (נטייה לשלשולים, למשל) ועל התכווצויות תכופות יותר. פשוט תקפידי לא להגזים מבחינת כמויות.
 

a2t

New member
לא יודעת האם זה קשור לתה

אבל ממה שקראתי והבנתי מהפורום אז שלשולים זה דבר טבעי לפני הלידה לגבי התכווצויות והתקשויות של הבטן אז אין לי מושג מה להגיד לך. בהצלחה ואם זה ממש קרוב ללידה אז לידה קלה.
 

inbalim

New member
עוד מישהי??

הכאבים בעיקר בצד - באיזור המותן משמאל
 

speedywomen

New member
זה מה שנקרא

הכנה ללידה את בשובע שקרוב ללידה גם לי היו כל הסימנים הללו משבוע 35 ועד הלידה שזה היה בשבוע 39 ויומיים תנוחי ושתי מים המשך הריון קל ולידה קלה
 

אמאאור

New member
מזכירה לך גם להקפיד על שתייה מרובה

כי מחסור בנוזלים עלול לגרום להתייבשות, שיש נשים שמרגישות בעקבותיה דקירות. נסי לשתות עכשיו 1 ליטר מים ולשכב חצי שעה, וספרי אח"כ איך את מרגישה.
 

inbalim

New member
תודה! אני מרגישה קצת יותר טוב

נחתי קצת עם הרגליים למעלה וזה עזר לי, הכאב יותר עמום, אבל קיים בתחתית הבטן ובמותן השמאלית. התחילו לי גם כאבי מחזור קצת, אבל המצב הרבה יותר נסבל.
 
למעלה