כדורעף : מוקדמות אליפות העולם

../images/Emo41.gif כדורעף : מוקדמות אליפות העולם ../images/Emo41.gif

שתי נבחרות כדורעף של ישראל יחלו היום את טורנירי המוקדמות של גביע העולם. נבחרת הנשים של ישראל, בראשות המאמן דר' אריה זלינגר, תפתח מחר את סיבוב המוקדמות השני, בדרך לאליפות העולם 2010 שתתקיים ביפן. בינואר השנה העפילה הנבחרת משלב המוקדמות הראשון, לאחר שניצחה בכל שלושת המשחקים מבלי לאבד אפילו מערכה אחת וסיימה כמובן במקום הראשון בבית. היום תפתח הנבחרת את הסיבוב השני בעיר גובה שבאזרבייג'אן מול הנבחרת המקומית, משחק שיחל בשעה 16:30 (שעון ישראל). בשבת תשחק הנבחרת בשעה 14:00 מול אוקראינה וביום ראשון גם כן ב-14:00 מול בלארוס. שתי הנבחרות שיסיימו ראשונות בבית יעפילו אל הסיבוב השלישי והאחרון במוקדמות, שיחל בעוד חודשיים בהולנד. נבחרת הנוער-בנים של ישראל (עד גיל 20), שהשלימה בימים האחרונים מחנה אימון באוסטריה, תפתח בעיר לספאציה שבאיטליה את טורניר המוקדמות לקראת אליפות העולם 2009 שתתקיים בהודו. הנבחרת של המאמן יעקב הרשקו תפגוש היום במשחק הראשון בשעה 21:00 (שעון ישראל) את הנבחרת המארחת. בשבת תשחק הנבחרת מול פולין בשעה 16:00 ובראשון מול רומניה, גם כן ב-16:00. הנבחרת הראשונה בבית תעפיל לאליפות העולם.
 

ברוכי2

New member
נבחרת הנשים ניצחה את אוקראינה 3:1

ושמרה על סיכוי להעפיל לשלב הבא.
 

nitsansh

New member
ישראל תלויה באוקראינה...

כדי לעלות לשלב הבא, ישראל צריכה לנצח את בלרוס ולקוות להפסד של אזרבייג'ן נגד אוקראינה. אפשרות נוספת היא ניצחון על בלרוס עם הפרש נקודות גדול שיאפשר לעבור בדירוג את הבלרוסיות.
 

theUnheard

New member
לא נכון. אם מנצחים את בלארוס - עלינו לשלב הבא

2 נבחרות עולות. אם נפסיד - אז צריך מזל כי רק 2 המקומות השלישיים הטובים ביותר מארבעת הבתים עולים...
 

nitsansh

New member
אם גם אזרבייג'ן תנצח, יהיו ל-3 נבחרות 2

נצחונות, והדירוג ייקבע לפי יחס הנקודות, כשכרגע לישראל יש היחס הכי גרוע מה-3... מבית D שבו משחקת ישראל עולות רק 2 נבחרות. 3 נבחרות יעלו מהבתים F ו-G שיש בהם 5 נבחרות.
 

nitsansh

New member
ואזרבייג'ן ניצחה את אוקראינה...

למען הסר ספק... בבית F רומניה שלישית עם מאזן 2-2. בבית G סלובניה שלישית עם מאזן 2-2. בבית E המנצחת בין סלובקיה והונגריה תהיה שלישית עם מאזן 1-2 (ניצחון ו-2 הפסדים), כמו של ישראל. כלומר, במקרה הטוב ישראל תהיה שלישית בין הנבחרות במקום 3...
 

nitsansh

New member
העולות לשלב המוקדמות השלישי

צ'כיה, בולגריה ורומניה מבית F. ספרד, צרפת וסלובניה מבית G. בלרוס ואזרבייג'ן מבית D. קרואטיה ובלגיה מבית E. הן יצטרפו לאיטליה, סרביה, פולין, תורכיה, הולנד וגרמניה שעלו ישירות לשלב השלישי. בלרוס תשחק בבית עם איטליה, צ'כיה ובולגריה. אזרבייג'ן תשחק בבית עם הולנד, גרמניה וסלובניה. סרביה ורומניה ישחקו עם המנצחות בין בלגיה/קרואטיה וספרד/צרפת. פולין ותורכיה ישחקו עם המפסידות במשחקים הנ"ל. שתי הראשונות מכל בית יעלו לאליפות העולם ביפן בשנה הבאה. אל 8 העולות מאירופה יצטרפו 6 נבחרות מצפון ומרכז אמריקה, 4 מאסיה ואוקיאניה, 2 מדרום אמריקה ו-2 מאפריקה. יפן המארחת ורוסיה האלופה ב-2006 עלו אוטומטית לטורניר הגמר.
 

nitsansh

New member
ליתר דיוק 18... את רוסיה לא ספרת...

מישהו חשב ברצינות שנגיע לאולימפיאדה???
 
למעלה