יש מקום
יש מקום

tlingit

New member
../images/Emo41.gifיש מקום../images/Emo41.gif יש מקום../images/Emo41.gif

אוקי חברים וחברות יקרים
יש לנו מקום למפגש במוצ"ש הבא 1 למאי
כמה מילים בעניין ההתארגנות
: 1. זמן בגלל החלפת המקום והכללים של המקום החדש שעת המפגש משתנה ל 7 בערב של מוצ"ש
2. בטיחות מאחר שזהו פורום פתוח לכל, וכל אדם יכול לקרוא בו, אנחנו רוצות לשמור על מידה של בטיחות ולכן לא נכתוב פה בפורום את פרטי המפגש כדי שלא נגלה אורחים לא מוכרים במפגשנו... ואנחנו מבקשות מאד גם לא להעביר את המידע הלאה
אנחנו נעביר במסר פרטי את פרטי המפגש לכל מי ששירשרו ולכל מי שעוד רוצה להשתתף במפגש ותפנה אלינו במסר פרטי [תאמר מי היא (אם היא לא מוכרת לנו מהפורום) ואיך שמעה על המפגש] ובקשתנו מכל מי שהזמינה חברות, תלמידות וכדומה (שזה נהדר): אנא אמרו להן לכתוב אלינו כדי לקבל את המידע 3. מה להביא
מצברוח מרומם
כוונה להנות לכייף ולהכיר
בגד שגם אפשר לשקשק בו
את עצמכן
 

Amelli

New member
../images/Emo50.gifבמפגש הפורום

היי, לצערי לא אהיה נוכחת במפגש. אני מאחלת לכן מפגש מוצלח מהנה והרבה שקשוקים Amelli
 

Amelli

New member
אינשאאלה../images/Emo45.gif

היי, אינשאאלה, למפגש הבא אעשה את כל המאמצים להגיע. AMELLI .
 
אני אגיע בלי נדר

כרגע בגלל משהו אישי אני לא יכולה להבטיח שאגיע, אבל בטוח שאני מאד אשתדל. מה בעיניין בני זוג? אתן מגיעות עם בני הזוג? להתראות אורנה
 

tlingit

New member
הפעם בלי בני זוג בבקשה

הפעם הכוונה להכיר את משתתפי הפורום, במפגשים בעתיד גם בני הזוג יהיו מוזמנים. אנחנו נודיע.
 

tlingit

New member
שלחתי לך יקירתי

בדקי שוב, כי אם לא הגיע אשלח שנית
 

tlingit

New member
../images/Emo6.gif

ככה להפר את הסדר הטוב
ושלא תהיי לי ברשימה
נו, טוף, לא נשלח
 

tookmy

New member
אם תרצה השכינה

אבל אני אשמח לדעת לפחות איזור בארץ כדי להחליט אם מגיעה או לא... מתנצלת מראש, פשוט ממש לא אוהבת נסיעות, מכוניות, כבישים, כי כל יום לעבודה יש לי די הרבה נסיעות, ואם רחוק אז נוטה לוותר, אל תיקחו אישית.
 
למעלה