../images/Emo41.gifיש מקום../images/Emo41.gif יש מקום../images/Emo41.gif
אוקי חברים וחברות יקרים
יש לנו מקום למפגש במוצ"ש הבא 1 למאי
כמה מילים בעניין ההתארגנות
: 1. זמן בגלל החלפת המקום והכללים של המקום החדש שעת המפגש משתנה ל 7 בערב של מוצ"ש
2. בטיחות מאחר שזהו פורום פתוח לכל, וכל אדם יכול לקרוא בו, אנחנו רוצות לשמור על מידה של בטיחות ולכן לא נכתוב פה בפורום את פרטי המפגש כדי שלא נגלה אורחים לא מוכרים במפגשנו... ואנחנו מבקשות מאד גם לא להעביר את המידע הלאה
אנחנו נעביר במסר פרטי את פרטי המפגש לכל מי ששירשרו ולכל מי שעוד רוצה להשתתף במפגש ותפנה אלינו במסר פרטי [תאמר מי היא (אם היא לא מוכרת לנו מהפורום) ואיך שמעה על המפגש] ובקשתנו מכל מי שהזמינה חברות, תלמידות וכדומה (שזה נהדר): אנא אמרו להן לכתוב אלינו כדי לקבל את המידע 3. מה להביא
מצברוח מרומם
כוונה להנות לכייף ולהכיר
בגד שגם אפשר לשקשק בו
את עצמכן
אוקי חברים וחברות יקרים