חרם על סרטיו של

mad city

New member
ראה,אוהד גדול שלנו הוא לא

והספיקה לו הפאקינג אינתיפאדה כדי לעשות עלינו סרט מצחין. בשם קוד דג מסור הוא משחק את סוכן המוסד גבריאל שיר ,המנסה לעשות הכל בשביל לצבור כסף ונשק כל זאת ע"מ להלחם בטרור.העניין הוא שהסרט מאשים את סוכננו במעשים מבחילים ומציחנים ובכלל עד שהצופים האומללים מבינים כי כל מה שהוא מבצע זה בשביל לכסח למחבלים ת'צורה עולות כתוביות הסיום.
 

קרמי

New member
את מחרימה גם את רומן פולנסקי?

הבן אדם הרי אנס ילדה בת 13 והורשע בכך בבית משפט. אולם זה לא "חריף" כמו התבטאות טיפשית אך אני מניח שאם את הולכת לכיוון הזה אז אני חושב שמכאן צריך להתחיל - מפשע אמיתי ולא מסתם דעה מתוך בורות.
 

Yellow Fever

New member
אז בואו נחרים גם את מל גיבסון

בסוף לא ישארו לנו סרטים לראות נסתפק במאיה בוסקילה ומורן אטיאס רבות על ניר לוי
 

Rockamora

New member
מממ..

גם ככה אני בספק אם החברות הגדולות [שרובן בבעלות יהודית] יסכימו לשתף איתו פעולה... [אנחנו ממש משתלטים על העולם
]
 

leegil

New member
חס ושלום אני לא השוויתי לנאצים

אני התכוונתי לאלו שלא האמינו שיקרה כלום מהיהודים ושיכנעו את האחרים לעלות לרכבות,אז כל מי שהבין את זה אחרת אני מצטער על המשפט אבל לא זו הייתה כוונתי,אבל אני עומד מאחורי דבריי שהתבוסתנות והאפטיות מרגיזים והאופן שהאנשים מבטלים הצהרות שיוצאות נגדם מרגיז אותי,ואל תגידו לי הוא לא אנטישמי אלא הוא נגד המדינה,כי לא מעניין פה עניין האנטישמיות אותי מרגיז שבגלל שיש לו במה והוא בור בנוגע למה שקורה אצלנו והוא יוצא נגד המדינה שלנו אז מבחינת כל העולם ההצהרה שלו משתמעת שהיהודים אשמים,כי ישראל זה יהודים אין פה שום תירוץ אחר.וזו מלחמה תקשורתית אז כל פיסת אינפורמציה בתקשורת מתנפחת מעבר למה שנכון.אז אני מרגיש רע עם זה ואני לא מרגיש רע עם העובדה שצריך לעשות משהו,לכן כתבתי את מחאתי,ואני מתרגז מהביטול התבוסתני הזה.
 

הוריקן21

New member
הבורות שלו...

מתבטאת בזה שהוא לא מבין את האנטישמיות שבדבריו, היות ואינו בקיא בפרטים. תסכים איתי שכל מדינה אחרת, שהיתה חווה את מה שאנחנו חווים, היתה מתנהגת באותה צורה, אם לא אף יותר גרוע. להחרים את ישראל עקב מלחמתה (הצודקת) באויביה זה למעשה לנסות להכפיף את ישראל למערכת מוסר שונה ומפלה, כלומר פעולה שנועדה להפלות על רקע לאומי = גזענות = אנטישמיות. בהנחה שדעותיו נוטות לשמאל הוא, קרוב לודאי, יתחלחל אם ישמע שההתבטאות שלו היא אנטישמית, היות והוא דוגל בשיוויון, פציפיזם וכו'. והינה לכם בור מתחסד שאין לו מושג מה הוא אומר.
 

Pie88

New member
אם כבר,

אז את חבורת המנחם גולן הנ"ל שציינת צריך להחרים ראשונים - אף אחד עוד לא הצליח לעשות פרסום כל כך רע לעם היהודי כמוהם.
 

back again

New member
אני באופן אישי לא שומע את אריאל זיל

זילבר מאז שהתחיל להתבטא בצורה שהוא מתבטא (בעניין ההומואים ובכל ההתבטאויות שלו בנוגע לצה"ל בזמן ההתנתקות). אני כן חושב שלדעותיו האישיות של אדם יש רלוונטיות בהקשר של היצירה שלו. יצירה של אומן היא חלק בלתי נפרד מההוויה שלו וממה שהוא מייצג. לא ניתן להפריד בין האישיות שלו לבין היצירות שלו. זו לפחות דעתי.
 

AeroTom

New member
אני אגיב כאן גם -

ואגיד שאני מבין את הקשר לעולם הקולנוע וההתקוממות נגד אנשי קולנוע שאומרים דברים כאלה. אבל אנחנו בפורום מעדיפים (לפחות אני) לדבר על הקולנוע עצמו. על הסרטים, היצירות, המשחק, הבימוי וכו'...ולא על האם הוא אנטישמי, והוא אנטישמי ובואו נעשה עליו חרם. אני ממש לא אוהב שאימרות כאלה ופוליטיקה נכנסים לפורום. אני לא מביא דעה לכאן או לכאן. אבל אני מעדיף שידברו כאן על הסרטים והקולנוע עצמו, ולא על האם\למה הוא אנטישמי וכדומה. אם אפשר להשאיר את הדברים מחוץ לפורום ולדבר כאן ולכתוב על הדברים שאנחנו באמת אוהבים.
 

back again

New member
אני ממש לא מבין את הגישה שלך

ברור לי שזה פורום שעוסק בקולנוע אבל אם במאי קולנוע בכיר מתבטא בצורה כזו (מה עוד שההתבטאות שלו היא על המדינה שאתה חי בה) אני לא חושב שיש מקום להתעלם מזה. כמו שכתבתי בהודעה אחרת בשרשור, דעותיו של אמן מתבטאות באופן ישיר ביצירותיו בין אם ירצה ובין אם לא. הפורום הזה הוא פורום קולנוע אך הוא פורום שעוסק גם באנשים שמאחורי הסרטים.
 

AeroTom

New member
אכן קשור. ציינתי זאת ובגלל זה גם לא

מחקתי את זה...ועובדה שהשרשור נשאר כאן ומגיבים עליו. זה קשור לעולם הקולנוע ובגלל זה קשור גם לפה. פשוט מציין שלפי דעתי עדיף לדבר על הסרטים הקולנוע עצמו, מאשר לערוך דיון על אנטישימיות של מישהו, והאם הוא ככה ומה אמר...זו הדעה שלי בעניין. בגלל זה רק הבאתי דעה ולא ממש נכנסתי לתוך הדיון בשרשור הזה. זה לא אומר אבל שאחרים כאן לא יכולים, ואכן מגיבים והשרשור קיים ואני נותן לו לזרום. זו פשוט הדעה שלי בעניין, כמו כל אחד אחר שמביע פה דעה. אני לא מוצא זאת כזה מהנה או כקשר ממש ישיר לנושא המרכזי של הפורום. זה דיון על דעות של בן-אדם, לא על סרטים וקולנוע. וכן, הוא איש קולנוע. אבל עדיין זה לא דיבורים על אומנות היצירה והיצירות עצמן, מה שיותר מוזמן כאן (ויותר מתאים לדעתי). אבל שוב - השרשור עומד כאן והוא לא נמחק או משהו כזה. ובהחלט מוזמנים להמשיך להגיב עליו ועל הדעות השונות כאן שאנשים הביאו בעניין
 

lollapalooza

New member
צריך להפריד בין דעות של אדם

לבין היצירה שלו. קן לואוץ' אולי שונא את מדינת ישראל, אבל הוא קולנוען מצוין. אני לא אפסיק לראות או לאהוב את היצירה שלו בגלל דעות אישיות שלו. שיהיה לו בכיף, אין לי יחסים אישיים איתו, אני רואה את הסרטים שלו וזהו.
 

leegil

New member
אבל הבן אדם הוא היצירה שלו

כל היצירה עצמה זה חלק מהאישיות של היוצר,אז במקרה הזה הוא משתמש בבמה התקשורתית מסביבו כדי להביע את דיעותיו הבורות,ופעם הבאה הוא יעשה את זה בסרטיו בין אם זה בעדינות,ברמיזה או בין בין אם זה בוטות,ומה אז תגידי? שעכשיו הוא לא בסדר. והעובדה שהוא מפרסם את דיעותיו ואנשים מקשיבים לו מבלי לחשוב,הרי הם אוהבים את היצירות שלו אז למה שלא יאמינו לדבריו,כרגיל זה להגיש את הלחי השניייה שהרבה לצערי התרגלו לעשות בארץ.
 

back again

New member
לא רלוונטי מבחינתי

אף פעם לא ראיתי סרט שלו ולא חשבתי גם לראות. פשוט לא הסגנון שלי. ולגופו של עניין: נראה לי מוזר שאדם שהמדינה שלו היא יעד דיי מרכזי לפעילות טרור מוסלמית (בריטניה כמובן) מתנהג בכל כך תמימות. שיהיה. כנראה שעד שמישהו שקרוב אליו לא יפגע מהטרור האיסלאמי הוא לא יבין מה בדיוק הולך פה. מרחוק הכל נראה כל כך פשוט.
 
חחח אם ככה נחרים בסוף נישאר רק

עם סטאלון ואדי מרפי הם היחידים אף פעם לא דיברו נגד יהודים חחח
 
למעלה