חרם על סרטיו של

leegil

New member
../images/Emo41.gifחרם על סרטיו של

קן לואץ', קיראו והצטרפו אליי.
 

The Human Torch

New member
תראה...

שיהיה לו לבריאות, הסיבה היחידה שהוא יכול להתחמק(Get away) עם כזה דבר היא שהוא לא כל כך עובד בהוליווד. וסך הכל זה לא ממש משנה, זה רק קו לואץ'.
 

leegil

New member
תראה אתה ותעשה מה שאתה רוצה

לי נמאס כבר שבאים אלינו בטענות,אז אני אעשה כל מה שאני יכול והחרם הזה הוא אחד מהם,אפילו שזה רק קן רוץ',כדברייך. המהפכה תתחיל בקרוב.
 

leegil

New member
אוקיי אני מצטרף,אבל פה זה פורום

קולנוע אז מדברים על יוצרי קולנוע אנטישמיים,אבל אתה יכול לרשום את ההערה שלך בפורום ספרות. אבל בכל מקרה שיכנעת אותי ואני מצטרף.
 

Pie88

New member
אם אנחנו כבר בעניין,

אז צריך להפסיק לאלתר לקנות מכוניות פורד, להחרים כל עיבוד חדש לשייקספיר ולרוקן מספריות הוידאו והדיוידי כל עותק של "נשק קטלני". (אבל אם להיות רציניים רגע, קן לואץ' הוא לא אנטישמי. הוא אדם בעל דיעות פוליטיות קיצוניות, וייתכן שגם מעט צבוע ומתחסד [איכשהו אני לא מסוגל לדמיין אותו מחרים אירועי תרבות של מדינות בעל ממשלות נוראיות בהרבה משל ישראל, פשוט כי זה נורא לא "שמאלני" בימינו לצאת נגד איראן ודומותיה]. בכל מקרה, הוא רחוק מלהיות אנטישמי, ככל הידוע לנו)
 

mad city

New member
אם נתחיל להחרים פאקינג לא נגמור

נאלץ להחריב כל ספרייה וספרייה שמחזיקה את ה"פסיון" הגבסוני "ריקושט" הוושנגטוני ו"שם קוד דג חרב" הטרבולטאי.
 

leegil

New member
אתם מאלה שהיו אומרים לכולם

זה בסדר תעלו לרכבת לא יקרה כלום. השורה התחתונה היא זו שהוא אומר קבל עם ועדה שאנחנו מרצחים והעולם מקשיב וזה מה שהוא גם מאמין,אז אם לא נקים צעקה משותפת שתגרום לכולם להבין שהוא לא צודק אז אנחנו גרועים בדיוק כמוהו. אז תפסיקו להיות יפי נפש ותתחילו לתרום את קולכם קצת,אני למשל מחרים את איקאה,גם בגלל שהבעלים הוא ניאו נאצי(שטוען שהוא לשעבר אבל אני לא מאמין)וגם בגלל השנאה העיוורת שיש בשבדיה כלפיי היהודים מבלי בכלל להכיר אותנו. האם זה הורג אותי,לא? אז אני אקנה במקום אחר וישלם יותר אם צריך,אבל די כבר אם זה.
 

leegil

New member
ומעניין למה הכללת את שייקספיר?

ואל תגיד לי בגלל הסוחר מוונציה.
 

mosh511

New member
המשפט הראשון שלך נורא!

רק שיהיה ברור אני לא נכנס לעמדה בעימות הזה אז ההערה שלי היא רק לגבי המשפט הראשון שלך בהודעה שצורם לי. לא משנה מה הדעה שלך - קח אותו חזרה במהירות יש לו קונוטציה שלילית ביותר... תודה יום מקסים ולשים לב להבא...
 

Pie88

New member
קונוטציה, אם אינני טועה,

זה כשמילה, משפט או ביטוי מתפרשים אצל אנשים אחרת ממה שהתכוון המשורר. כאן, כאמור, המשורר התכוון בדיוק לכך - לעשות הקשר לשואה. כך שאין כאן קונוטציה.
 

mosh511

New member
אתה טועה...קבל

קונוטציה פירושה השתמעות נלווית, או משמעות נוספת על המשמעות המילונית-הראשונית של מלה (המשמעות המילונית-הראשונית נקראת דנוטציה). למלה אחת יכולות להיות השתמעויות, כלומר קונוטציות, אחדות הנובעות מהאסוציאציות המשותפות של דוברי השפה. השתמעויות אלה עשויות להיות מטאפוריות או סמליות. כך למשל הדנוטציה של הרכבת היא להעביר אנשים ממקום למקום כי זה תפקידה. אצלנו בתודעה רכבת נקשרת לשואה - זו דעה שניה לא ראשונה. (עובדה שילד קטן או לאדם הפשוט בצרפת "רכבת" לא תתפשט לקונוטציה הזו) ולכן זו קונוטציה. ובכל מקרה - גם אם הייתי טועה (ואני לא) - זה לא משנה את הנקודה. המשפט צורם ולא נעים (היית רוצה שמישהו ישווה אותך לנאצי?) אז צריך להוריד את המשפט המחריד הזה ובמהרה.
 

הוריקן21

New member
טוב קצת הגזמת...

לא מקבלים את דעתך אז אתה יורד הכי נמוך? מה גם שהמשפט לא נותן שום פואנטה אמיתית. דבר שני נראה לי שנכנסת לפורום הלא נכון, סה"כ יש פה הרבה יפי נפש. דבר שלישי החרם הוא לא נגד יהודים אלה נגד ישראל, מה שמראה שהוא סובל מבעיה קשה לא רק של חוסר מעש וכישרון אלה גם של בורות, כי כמו כל בריטי מתחסד הוא לא באמת היה פה ויודע... ולבסוף ההכללה לגבי שבדיה??? אני לא מכיר שבדים ולא הייתי שם, אבל מספיק לי לדעת שהם הצילו את כל יהודי דנמרק במלחמת העולם השניה כדי לא לקבוע מראש את הקביעה שקבעת. חוץ מזה גם אני מחרים את איקאה.
 

Rockamora

New member
היי היי היי!

לא כולם פה יפי נפש.
אבל אני מסכים לגבי המשפט הראשון שלך.
 

TheLost

New member
אתה אומר את זה כאילו שיש ספרייה

שמחזיקה את "הפסיון".
 
למעלה