חייבת עידוד ולו הקטן ביותר

  • פותח הנושא niris
  • פורסם בתאריך

niris

New member
../images/Emo41.gifחייבת עידוד ולו הקטן ביותר../images/Emo41.gif

האם יש כאן מישהי שקיבלה בהריונה תוצאה של CMV חיובי? (הכוונה היא ששני הפרמטרים חיוביים), חולה במחלה ובכל זאת המשיכה את ההריון וילדה ילד בריא ???? תודה, NIRIS
 
כן, כן ושוב פעם כן

אולי כדאי שסוכריה תוסיף את הכתוב הבא למאמרים בהריון אחרי טיפולים. האם יש לך שלושה פרמטרים? מה שחשוב ביותר הוא ה- avidity. מכיוון שעברתי מאז הריון והרבה לילות ללא שינה, קצת נדפק לי המוח, אז תסלחי לי שאני לא מדייקת במונחים הרפואיים הבאים: ככל שה- avidity יותר גבוה, זה אומר שהנוגדנים שלך יותר טובים, ונקשרים יותר טוב לוירוס. אם עברת כחצי שנה ויותר מההדבקה הראשונית, הם יהיו כאלה. אם פחות, צריך לבדוק. בכל מקרה, כשאין תוצאת avidity כנראה שלא היו מספיק נוגדנים כדי לבדוק או בקיצור ההדבקה כנראה ראשונית. בהדבקה ראשונית אכן יכולות להיות בעיות, כאן אני פחות מבינה. ברה-אקטיבציה עם avidity גבוה לא ידוע על מקרה בספרות (נכון ללפני שנתיים, שאז חקרתי ברצינות את הנושא) שבו נפגע התינוק. אני קיבלתי רה-אקטיבציה בדיוק בתחילת ההריון, עד שבוע 8, בתקופה הכי מסוכנת. היום הכל תקין. הרופא שלי, איתי בר-חווה, אחרי מיליון ניג'וסים שלי, הסביר לי שמכיוון שידוע לנו תאריך ההדבקה שלי (שנה לפני הכניסה להריון, כי הייתי צריכה לעשות הפסקה בטיפולים) ומכיוון שה- avidity גבוה, לשכוח מכל הענין ולא לדבר על זה יותר בכלל. עכשיו, אני הולכת לחפש מה כתבת במקום אחר ואולי את תוצאות הבדיקות שלך, ולעזור לך. דבר שני, לפעמים שתי הבדיקות נותרות חיוביות הרבה אחרי ההחלמה. אצלי ה-IGM הפך שלילי רק כעשרה חודשים אחרי ההדבקה.
 

רחל5

New member
בת דודה של אמא שלי

סליחה שאני לא שולטת בחומר כמו מאיה, אבל אני זוכרת שדאגנו להריון שלה כי גילו שנדבקה ב- CMV. היא נרגעה אחרי בדיקת מי שפיר. מקווה שעזרתי איכשהו.
 

מרב.

New member
fכן- חברה שלי, אני לא זוכרת בדיוק

אבל הייתה הדבקה בשלב ראשוני של ההריון (היא גילתה את זה באמצע ההריון). עשתה מי שפיר וילדה ילדה מתוקה ובריאה.
 

העין ה 3

New member
וגם חברה שלי

ואצלה אפילו במי שפיר אמרו שהעוברית נדבקה!!! היא היתה בהסטריה, הריון ספונטני אחרי ששני הגדולים הם מ-IVF. הלכה למי שפיר ברמבם שנחשבים המומחים בתחום, ואמרו לה שהכל בסדר. בעלה כעס מאוד ואמר שבשביל 1% הוא מוותר על הילדה! היא נלחמה, רבה איתו, והילדה היום בת שנה וחצי! בריאה לחלוטין!!!! דרך אגב, גם עובר שנדבק בוודאות, יש סיכוי של 5% בלבד שהוא חולה. וגם עובר שחולה - יש סיכוי של מעט מאוד אחוזים שהמחלה תבוא לידי ביטוי בצורה האיומה שלה.
 

שושי @:-)

New member
חברים שלנו...

גם לאישה היה חיובי ובמי שפיר יצא שגם לעובר. המליצו לה לעשות הפלה. היא התנגדה לילד הזה קוראים היום מתניה והוא בן 3 ובריא לחלוטין.
 
למעלה