חידון טריוויה על ליברפול

../images/Emo41.gif חידון טריוויה על ליברפול ../images/Emo41.gif

לרגל הגעתה של קבוצת הפאר האנגלית לישראל בשבוע הקרוב, החלטתי לחוד לכם חידון בין 10 שאלות על הקבוצה: 1) איזה שחקן של ליברפול היום, כבש שער ביורו 96 שאילץ אותו לדחות את חתונתו ? 2) מתי בפעם האחרונה נפגשו אברטון וליברפול בגמר הגביע האנגלי ? 3) לאיזה קבוצה ספרדית עזב ג´ון אולדריג´ את אנפילד ? 4) מה היה מיוחד במשחק הבכורה של רוני רוזנטל במדי ליברפול ? 5) מה משותף לסטפן הנשו ולמרקוס באבל חוץ מהעובדה שהם שחקני ליברפול ? 6) באיזה שנה מונה רוי אוואנס למנג´ר ליברפול ? 7) ליברפול זכתה בגביע הליגה האנגלי ב94, מי כבש אז את שערי הניצחון ? 8) באיזה עוד מדינה בעולם, פרט לאנגליה, יש קבוצה בשם ליברפול ? 9) מי כבש את פנדל הניצחון שהעניק לליברפול את הזכייה הרביעית שלה בגביע האלופות באולימפיקו מול רומא ב84 ?
10
בונוס: ביל שאנקלי לקח את הקבוצה בשנת 59 כשהיא היתה בליגה השניה, כמה שנים לקח לו לעלות אותה לליגה הבכירה ותוך כמה זמן מאז הם זכו באליפות ? בהצלחה!
 

Unimportant

New member
תשובות

לא נעים שאתה עומל על חידון ואף אחד לא עונה, אז הנה: 1. ולדימיר שמיצר 2. 89 וליברפול ניצחה 3. ג´ון אלדרידג´, לא אולדרידג´... עזב לריאל סוסיאדד שלך 4. השחקן הראשון של ליברפול שמבקיע שלושער במשחק בכורה 5. שיחקו בהמבורג 6. 1994 7. זה היה ב95 וכבש לליברפול מקמנמן עם צמד 8. אורוגוואי 9. אלן קנדי? 10. לקח להם 3 שנים לעלות ליגה (61-62) ושנתיים אחר כך (63-64) זכו באליפות
 

moonch

New member
עבדת על זה?

אף-אחד לא מתקרב כי ליברפול לא מגיעה. ליברפול תיסע לפינלנד. תתעדכן.
 
אני צריך להתעדכן ?

כבר הספקתי לעשות תחקיר קטן על תקדימים מהעבר, תסתכל למטה או למעלה או איפה שזה לא יהיה יא חתיכת דפקט, החידון היה ב14:00
 
למעלה