דניאל בוכמן
New member
../images/Emo41.gifחדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3
חדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3
מתנצל על האיכות- השמש היתה חזקה..
מתנצל על האיכות- השמש היתה חזקה..
קצת זום על הרציף..חדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3![]()
מתנצל על האיכות- השמש היתה חזקה..
תודה על התמונותקצת זום על הרציף..
ניתן להבחין בפס הצהוב שהתחילו להדביק לאורך הרציף החדש..
מתי יפתח?תודה על התמונות
מסילה שלישית והרציפים החדשיםמתי יפתח?
יש לך הערכות מתי הרתיף יהיה מוכן? מתי בכלל המסילה השלישית תהיה מוכנה? ואם אפשר לדעת מה מעכב אותה ולאן היא הגיעה...
קשה להאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!מסילה שלישית והרציפים החדשים
המסילה השלישית אמורה להכנס לפעולה לקראת סוף השנה הנוכחית יחד עם הרציפים החדשים בכל תחנה, כאשר הרציף השלישי של תחנת השלום הוא היחיד שטרם הושלם ומהווה את אחד הגורמים המעקבים.. המסילה עצמה מונחת בשלמותה, מהודקת ומרותחת. כעט עוסקים בעיקר בהשלמות וחיבורים של מערכת האיתות, התקנת מפעילי מסוטים ועוד.. לפי תכנון קודם, היתה כוונה להוציא לוח זמנים חדש בחודש ספטמבר שיכלול את המסילה השלישית ואת תחנת כפ"ס מרכז ואף את הצלע מנתב"ג תפעולית לקו לוד-ר"ע, לא ברור כרגע אם אכן יושלמו כל העבודות הרלוונטיות עד ספטמבר..
מה שבאמת משגעקשה להאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!
עדיין קשה לי להאמין שעבודות על קטע כל כך צר ולא מורכב במיוחד מבחינה טופוגרפית לוקחות כל כך הרבה זמן!
קשה להאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!
עדיין קשה לי להאמין שעבודות על קטע כל כך צר ולא מורכב במיוחד מבחינה טופוגרפית לוקחות כל כך הרבה זמן!
יפה!חדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3![]()
מתנצל על האיכות- השמש היתה חזקה..
יפה!
שמו 3 מרצפות והלכו לנוח...
אז מה אם השמש חזקה..חדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3![]()
מתנצל על האיכות- השמש היתה חזקה..
וגם זאות אותה תמונה....אז מה אם השמש חזקה..
(כמעט) תמיד פוטושופ יכול לבוא לעזרתך...
עזוב אותך...וגם זאות אותה תמונה....
עזוב אותך...
מה אתה מעלה תמונות ישנות - ועוד קרועות - לפורום?![]()
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.