חדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gifחדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3

חדש בתחנת השלום-החל ריצוף רציף 3
מתנצל על האיכות- השמש היתה חזקה..
 
מסילה שלישית והרציפים החדשים

מתי יפתח?
יש לך הערכות מתי הרתיף יהיה מוכן? מתי בכלל המסילה השלישית תהיה מוכנה? ואם אפשר לדעת מה מעכב אותה ולאן היא הגיעה...
מסילה שלישית והרציפים החדשים
המסילה השלישית אמורה להכנס לפעולה לקראת סוף השנה הנוכחית יחד עם הרציפים החדשים בכל תחנה, כאשר הרציף השלישי של תחנת השלום הוא היחיד שטרם הושלם ומהווה את אחד הגורמים המעקבים.. המסילה עצמה מונחת בשלמותה, מהודקת ומרותחת. כעט עוסקים בעיקר בהשלמות וחיבורים של מערכת האיתות, התקנת מפעילי מסוטים ועוד.. לפי תכנון קודם, היתה כוונה להוציא לוח זמנים חדש בחודש ספטמבר שיכלול את המסילה השלישית ואת תחנת כפ"ס מרכז ואף את הצלע מנתב"ג תפעולית לקו לוד-ר"ע, לא ברור כרגע אם אכן יושלמו כל העבודות הרלוונטיות עד ספטמבר..
 

traiNir

New member
קשה להאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!

מסילה שלישית והרציפים החדשים
המסילה השלישית אמורה להכנס לפעולה לקראת סוף השנה הנוכחית יחד עם הרציפים החדשים בכל תחנה, כאשר הרציף השלישי של תחנת השלום הוא היחיד שטרם הושלם ומהווה את אחד הגורמים המעקבים.. המסילה עצמה מונחת בשלמותה, מהודקת ומרותחת. כעט עוסקים בעיקר בהשלמות וחיבורים של מערכת האיתות, התקנת מפעילי מסוטים ועוד.. לפי תכנון קודם, היתה כוונה להוציא לוח זמנים חדש בחודש ספטמבר שיכלול את המסילה השלישית ואת תחנת כפ"ס מרכז ואף את הצלע מנתב"ג תפעולית לקו לוד-ר"ע, לא ברור כרגע אם אכן יושלמו כל העבודות הרלוונטיות עד ספטמבר..
קשה להאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!
עדיין קשה לי להאמין שעבודות על קטע כל כך צר ולא מורכב במיוחד מבחינה טופוגרפית לוקחות כל כך הרבה זמן!
 

jp3raptor

Member
מה שבאמת משגע

קשה להאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!
עדיין קשה לי להאמין שעבודות על קטע כל כך צר ולא מורכב במיוחד מבחינה טופוגרפית לוקחות כל כך הרבה זמן!
מה שבאמת משגע
זה שאפילו לאחר ההרחבה, התחנה תהיה צפופה מדי
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif ולחשוב מה מספיקים לעשות בחו"ל

קשה להאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן!
עדיין קשה לי להאמין שעבודות על קטע כל כך צר ולא מורכב במיוחד מבחינה טופוגרפית לוקחות כל כך הרבה זמן!
ולחשוב מה מספיקים לעשות בחו"ל
באותו זמן...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה