../images/Emo41.gifחדשות ממוזיאון "אגד"
חדשות ממוזיאון "אגד"
היום שוחחתי עם מר נח סלוצקי, מנהל מוזיאון אגד, הוא סיפר לי שלאחר בקשה שהוא שלח לגבי קבלת מס' מכונות למוזיאון אגד הוא נענה בחיוב, ואלה הן המכונות: -מרצדס O404 גרמני מגומר, יחיד בארץ, בעל מנוע חזק יותר מהמכונות בארץ, מס' רישוי 40-939-00 כמובן. (תמונתו מצורפת) -מרצדס O405G ,מפרקית (!) מרצדס רגילה למדי. -וולוו B10B יונקיר אשר הוצאו מהשירות, לאחר ממכר כנראה לחו"ל נשארו מס' מכונות במוסך עיר-גנים והמוזיאון יקבל אחת. עד כאן באשר למכונות חדשות למוזאיון. אם שחכתי משהו? אולי איזה 40-713-54?, ובכן לא ולא, השמועה אודות ה3643 שאמורה להיכנס למוזיאון הופרכה לגמרי, אין כל כוונה מצד דן להכניס את ה 3643 למוזיאון , ואם יש נח עוד לא שמע עלייה. עד כאן להיום. שבוע טוב לכולם.
היום שוחחתי עם מר נח סלוצקי, מנהל מוזיאון אגד, הוא סיפר לי שלאחר בקשה שהוא שלח לגבי קבלת מס' מכונות למוזיאון אגד הוא נענה בחיוב, ואלה הן המכונות: -מרצדס O404 גרמני מגומר, יחיד בארץ, בעל מנוע חזק יותר מהמכונות בארץ, מס' רישוי 40-939-00 כמובן. (תמונתו מצורפת) -מרצדס O405G ,מפרקית (!) מרצדס רגילה למדי. -וולוו B10B יונקיר אשר הוצאו מהשירות, לאחר ממכר כנראה לחו"ל נשארו מס' מכונות במוסך עיר-גנים והמוזיאון יקבל אחת. עד כאן באשר למכונות חדשות למוזאיון. אם שחכתי משהו? אולי איזה 40-713-54?, ובכן לא ולא, השמועה אודות ה3643 שאמורה להיכנס למוזיאון הופרכה לגמרי, אין כל כוונה מצד דן להכניס את ה 3643 למוזיאון , ואם יש נח עוד לא שמע עלייה. עד כאן להיום. שבוע טוב לכולם.