חדשות הקמפוס

פומפיה

New member
הסטודנטים באת"א מפגינים

הפגנת הסטודנטים - "הפעם הראשונה שבה שוטרים נכנסו לקמפוס": בעקבות הכוונה לסגור חוגים ולערוך רפורמה ארגונית באוניברסיטת תל אביב פתחו הסטודנטים ב"פסטיבל המחאה" ומנעו את הכניסה לשערי המוסד. כוחות משטרה הוזעקו למקום, פינו את הסטודנטים בכוח ועצרו שלושה מהמפגינים, ששוחררו לאחר שעות. דוברת אגודת הסטודנטים: השוטרים הרביצו לבחורות. בסגל הזוטר תומכים בסטודנטים: "אפילו במאבק ב-97' השוטרים לא נכנסו לקמפוס".
 

בן100

New member
השוטאים לא נכנסו לקמפוס

ממקורות במשטרה, נודע לי כי למרות שרצו, האוניברסיטה לא אישרה להם להכנס לקמפוס.
 

vesic

New member
השוטאים אולי לא, אבל השוטרים כן...

במו עיני ראיתי, למרות מקורותיך המוסמכים...
 

mniobalf17

New member
מה הבעיה עם שוטרים שנכנסים לקמפוס?

זאת שאלה כנה, אני לא טוען למען שום צד.
 
הבעיה היא

שבמדינות דמוקרטיות, הדבר - פשוט מאד - אינו נעשה. רק ברפובליקות בננות, כמו שישראל תהיה עוד-מעט.
 

פומפיה

New member
ביקורת על תגובה השוטרים

רב ניצב קראדי יבדוק את התנהלות השוטרים בהפגנה באונ' ת"א בעקבות פנייה של ח"כ יולי תמיר. חברת הכנסת מלי פולישוק-בלוך: "את התגובה האלימה והתוקפנית של השוטרים כלפי הסטודנטים באוניברסיטה, אני מציעה שיפנו נגד מתנחלים שחוסמים כבישים".
 

פומפיה

New member
הקיצוץ אושר, למרות המחאה

ועדת הסנאט של האוניברסיטה שהתכנסה הערב לדיון מכריע בפקולטה למשפטים אימצה את תוכנית הקיצוצים הנרחבים באוניברסיטה, כשמחוץ לאולם הדיונים מפגינים כ-400 סטודנטים, שקראו: "איך תסתכלו לילדים שלכם בעיניים?". מחר תובא התוכנית לאישור סופי של הוועד המנהל של האוניברסיטה.
 

Zoe33

New member
ברגע זה הצטמצם אוצר המילים שלי

לכמה מילים בודדות ומאוד לא יפות
 

פומפיה

New member
ואי אפשר בלי חדשות חוץ ../images/Emo3.gif

ניצחון לחמאס באוניברסיטת חברון - החמאס זכה ב-25 מושבים מתוך 41 באגודת הסטודנטים באוניברסיטת חברון, לעומת 13 בלבד בהם זכתה תנועת הפתח. תנועות השמאל לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה.
 
עקב הקיצוצים, הועלה שכר העובדים

בהמשך לסאגת הגרעונות, הקיצוצים וכו', ynet מפרסם היום כי עובדי האוניברסיטאות מקבלי שכר ממוצע הכפול מהשכר הממוצע במשק. אז אמנם ניתן לומר שבאופן כללי יש באוניברסיטאות יותר עובדים בעלי השכלה אקדמית ותארים מתקדמים (
), מה שבאופן כללי גורר שכר גבוה יותר; זה עדיין נראה רע. ומריח לא טוב. אפילו קיצוץ סמלי יחסית בשכר הבכירים היה יכול ללעזור לדעת הקהל כשבאים לקצץ בסגל הזוטר, לאחד חוגים ולסגור מחלקות. אבל אולי זה רק אני. להלן ציטוט נבחר: "מדו"ח השכר בגופים ציבוריים לשנת 2003, שהגיע לידי "ידיעות אחרונות", עולה כי כמה בכירים באוניברסיטאות בישראל משתכרים יותר מ-65 אלף שקלים ברוטו בחודש, ואילו מאות עובדים במוסדות אלה משתכרים 35 וגם 40 אלף שקלים ברוטו בחודש. גם עובדים שאינם בכירים זוכים למשכורות גבוהות, ובממוצע מרוויחים עובדי האוניברסיטאות כמעט כפול מהשכר הממוצע במשק."
 

H20

New member
פי שניים מהשכר הממוצע במשק זה לא

כזה שוס.
 

H20

New member
מדברים שם על מאות עובדים שמקבלים

משכורות גבוהות. השאר, כ-20,000 עובדים, הרוב הגדול, הם אלה "שמושכים" את הממוצע כלפי מטה. הם לא מרוויחים סכומים נורא גבוהים.
 
לפי מה שאני הבנתי

גם העובדים המנהליים מקבלים יותר. ואני מודה שאני דיי חלש בחשבון, אבל גם במשק בכללותו יש קבוצה קטנה של מקבלי שכר מאוד גבוה, וקבוצה גדולה מאוד של מקבלי שכר נמוך שמושכים את הממוצע. אז באוניברסיטה בממוצע, עדיין השכר גבוה יותר מהממוצע הכללי. זה לא אומר משהו? (שואל בשיא הכנות והתמימות)
 

H20

New member
זה לא נורא אם גם העובדים המנהליים

מרוויחים יותר מהשכר הממוצע במשק. אבל קצת קשה להבין מהכתבה הזו כמה מרוויחים "סתם" חוקרים\מרצים, עובדים מנהליים, ספרנים מהשורה וכו'. פספסתי שם משהו? בכל מקרה, אני חושבת שאם רוצים אקדמיה טובה בארץ, צריך לתגמל את מי שנמצא בה.
 

asw

New member
המשכורת לא גבוהה במיוחד

אצל המנהליים. היתרון הוא הקביעות. גם סגל אקדמי לא מרוויח בד"כ סכומי עתק. יש כמה שכן מרוויחים סכומים גבוהים, והם בד"כ בתחומים המקצועיים כגון: "דוברת, מנכ"ל וכו'". אנשים שאם לא ישלמו להם סכומים כאלה יעדיפו את המגזר הפרטי (בבקשה בלי: שיעדיפו..). אגב, שלא ישתמע שאני תומך בבזבוזים שכן קיימים באוניברסיטה. אבל אין צורך להציג את כל העובדים כאוכלי חינם.
 
למעלה