חדשות בלעדיות: טורקיה 2003

גלעד#

New member
../images/Emo41.gif חדשות בלעדיות: טורקיה 2003

מחר, יום שישי, ערוץ TRT INT הנקלט בכבלים (לא בלווין) ישדר תוכנית מיוחדת לרגל 51 שנות פעילות. במסגרתו תוזמן Sertab הזמרת שנבחרה לייצג את טורקיה ותציג לראשונה את השיר שנבחר. הטלווזיה הטורקית בחרה 3 שירים כאשר מתוכם תבחר שיר אחד. דווח שכל שלושת השירים הם להיטים קצביים בסגנון אתני-פופ אשר מאוד דומים לשיריו של טארקן, הזמר הטורקי המצליח בכל הזמנים. המלחינים של שלושת השירים הם: Sezen Aksu, Mazhar ו- Demir Demirkan שהוא בן זוגה. הזמרת עצמה עדיין לא יודעת איזה שיר נבחר והיא תדע דקות ספורות לפני המשדר. טורקים ששמעו את שלושת השירים טענו שמדובר בלהיטים מערביים וטורקיה עוד תפתיע השנה. הזמרת אישרה את הידיעה אישית בפורום שלה באתר הרשמי (זה בטורקית אבל טרחתי לבדוק היא אכן השאירה שם הודעה היום אחר הצהריים). בקיצור, מחר בערב תתכוננו לשמוע את השיר הטורקי.
 
וואו!!

מישהו מוכן להסביר לי איך מקליטים ישירות מהממיר הדיגיטלי ? אצלי הוא מחובר לTUNER באיזה שעה זה יהיה?
 

EurO

New member
הוידאו מחובר לממיר../images/Emo35.gif

אם כך, כוון את הוידאו על AV, כוון את הממיר על הערוץ הטורקי ותקליט
אני ממליץ לך לעשות ניסיונות לפני..
 

טליה ג

New member
איזה באסה שאין לי ממיר דיגיטלי../images/Emo7.gif

ומת"ב הורידו את TRT בכבלים הרגילים והשאירו אותו רק בדיגיטלי. ובשורה לא טובה לחובבי השפות(כמוני): סרטאב תשיר באנגלית בלבד. כנראה שהטורקים הגיעו למסקנה שהשילוב של טורקית ואנגלית אינו מספיק כדי להביא להם נקודות. אבל עדיין, למרות האנגלית, נראה לי שהצופים יעדיפו להיטים אירוויזיוניים מערביים ולא שיר אתני. טורקיה בוודאי תגיע מאוד גבוה, אם יהיה לה שיר טוב, אבל היא לא תזכה, כי עדיין לחלק גדול מהצופים קשה להתחבר למוסיקה אתנית.
 

chany

New member
לי יש את יס. ושם אין לנו את התחנה

הזאת. אבל לא נורא. נוכל לחכות קצת. או שאני אבקש מאיילה שתשמיע לי דרך הטלפון את השיר בזמן שהוא ישודר, אבל באיזה שעה? טליושקה יש לך ד"ש חם מסוזי לך ולרמוש. היא ישנה אצלי הלילה. כמו כן שבת שלום ומבורך לכולם.
 

Raami

New member
לנו יש כבלים אבל לא דיגיטלי

כך שגם לנו אין TRT . בשנה שעברה ראינו את הלקט ששודר ב-TRT אצל חברתנו איריס, אבל עכשיו יש לה חבר שגר איתה אז לא נראה מתאים להתנחל אצלה... ואילנית - תמסרי דרישת שלום חמה לסוזי !
 

lambada

New member
טליה- לי יש מת"ב

ואני מצליח לקלוט את ערוץ TRT1. את בטוחה שהם הורידו אותו?
 

טליה ג

New member
מסתבר שלא הפסדתי../images/Emo9.gif

השידורים של מת"ב שונים מאיזור לאיזור. כנראה שבנתניה לא הורידו את TRT1 אלא רק בחיפה. הערוץ הטורקי היחיד שאני קולטת הוא STAR. אבל מסתבר שהשיר של סרטאב לא נחשף בתכנית ההיא, אז לא הפסדתי כלום.
 

גלעד#

New member
ככל הנראה 22:40

זה ישודר גם ב TRT1 וגם ב TRT INT שנקלט בארצנו. אבל שוב, בלי נדר. משהו סביב השעה הזו. לי לא ידוע אם Sertab תשיר אך ורק באנגלית. מאיפה שמעת על כך טליה?
 

chany

New member
גלעדוש

יש את איילה המדווחת סימונה המדווחת ויש גם את אחמט המדווח.
 

טליה ג

New member
אכן שמעתי מאחמט

שסרטאב תשיר באנגלית, למרות שלא קראתי את זה בשום אתר רשמי. אבל אחמט בטח יודע יותר טוב ממני, כי הוא עוקב אחר התקשורת הטורקית. למעשה אני יודעת כבר מיום ראשון שהשיר הטורקי ייחשף היום, אבל סתם התעצלתי לדווח קודם
הטלוויזיה הטורקית חוגגת היום 35 שנה להיווסדה, ולרגל האירוע עורכת TRT קונצרט חגיגי, שבו תחשוף סרטאב ככל הנראה את השיר שלה.
 

adaro

New member
סינגל של סרטב

יש לי סינגל שלה שרכשתי לפני כמה שנים בטורקיה ומאז הוא לא מפסיק להתנגן אצלי. היא זמרת מ-ד-ה-י-מ-ה... השיר הוא להיט דאנס מטורף בשם tek basina אני ממליץ לכולכם להוריד אותו.
 
למעלה